Onko huonontunut s-kauppa
Tuntuu hyllyt huutavan tyhjyyttään ja kallistunut . Onkohan ainoa s-market joka johtuu myymälänhoitajasta vaiko valtakunnallinen ilmiö ? Coopin jälkeen hinnat tuplaantuneet ja paljon hyviä tuotteita poistunut . Myyjätkin melko happaman näköisiä joten onko työ ilmapiiri kiristynyt .
Kommentit (11)
Samalla naamalla käyn cittarissakin ja siellä ei ole happamia myyjiä .
Kaikissa kaupoissa hinnat ovat nousseet. Jos on seurannut yhtään uutisia viime vuosina, tietää miksi. Hinnat eivät ole tuplaantuneet. Liioittelet reilusti. Myyjien happamuus on omaa keksintöäsi myös. Ei, hyllyt eivät ole tyhjänä kaikissa S-marketeissa.
no on. Satunnaisesti poikkesin kyseiseen kauppaan ja olin ostamassa lastenlapsille pillimehua ja kaurakeksejä. Ei ollut kuin valikoima coop merkkisiä! Suppeat oli valikoimat. En osta cooppia enkä reinbowta!
Meidän Prisma ainakin on mennyt viime vuosina todella huonoksi, etenkin heviosasto on täynnä pilaantunutta settiä. Palvelutiskin hinnat on kovemmat kuin läheisen K-kaupan, jolla on tuoreempaa kalaa tiskissä.
On heikentynyt ja referenssiä on monesta S-marketista. Ilmeisesti liian pienellä porukalla yritetään kauppaa pyörittää ja siihen sakkiin kun pesiytyy yksi lorvipaskiainen niin koko porukan dynamiikka kärsii ja asiakkaat.
Äänestin jaloillani kun COOP rantautui kunnolla Suomeen. Ruotsissa asuessa se oli se Xtraa lähinnä oleva tuotemerkki=kuraa, roskaa, tehtaan lattialta raavittu jämä pakattuna. Muutin näiden ja S-ryhmän hevitiskin huononnuksen ja parempien kotimaisten brändien ja niiden kotimaisten tuotteiden vuoksi ostokseni K-ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
no on. Satunnaisesti poikkesin kyseiseen kauppaan ja olin ostamassa lastenlapsille pillimehua ja kaurakeksejä. Ei ollut kuin valikoima coop merkkisiä! Suppeat oli valikoimat. En osta cooppia enkä reinbowta!
No sitähän ne myy, mitä ihmiset siellä teillä ostaa. Meillä on koulun vieressä S-ryhmän kauppa ja noita s aatanan COOP-keksien kääreitä on joka puskassa. ÄO:kaan ei kyseisillä koululaisilla riitä roskien laittamista roskikseen.
Mun mielestä halvemmuutus on menny liika pitkälle, tarttis nostaa hintoja reilusti sitten taas voi halventaaa.
Kurkista peiliin, kuka on hapan?