Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappumekko kiristää! Tule pinoon mukaan, ensi viikko laihdutetaan :)

Vierailija
23.04.2006 |

Huomenna alkaa tiukka herkkukuri! Tule mukaan, nostetaan tää pino joka päivä.

Eli viikko aikaa ja on saatava kevyempi olo, on sitten mukavampi keikistellä vappuna. Kerro tässä kuka (millainen siis) olet ja viikon ajan tsempataan toisiamme. Itse aion nyt aloittaa todellisen ruokaremontin (pitempiaikaisen) jonka pohjaksi otan kunnon startin. Ja lenkillä käyn joka päivä. Mulla on sen verran ylimääräistä ja hyvä aineenvaihdunta, että uskon vanhasta kokemuksesta saavani 3 kg pois viikossa.

Minä:

- nainen 30-v

- vauva 9kk

- pituus 175 paino 75

Omat säännöt: Paljon kasviksia, ei rasvaa, ei vaaleaa leipää (ei tietty pullaa tms. ), ei riisiä, pastaa, mutta perunoita (keitettyjä) saa syödä. Lenkille joka päivä!

Kuka tulee mukaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v.

173cm

70 kg ja 65 on tavoite! -> matka kesäkuun alussa

Vierailija
22/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tääl mamma 7 ja 3 vuotiaitten. Ikuinen laihduttaja olen. Mitä enemmän laihdutan, sitä enemmän lihon, ainakin tähän asti!

Mittani nyt: Pituus 163, paino 78kg!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170 ja paino 59, muutama kilo olis pakko pudottaa että kehtais kesällä näyttäytyä bikineissä mutta tää on niin vaikeeta...

Vierailija
24/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 17

Vierailija
25/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin jollakin toisella, kaverin häät kesäkuun puolessavälissä. Vielä on vauvakilot jäljellä, enkä mahdu vanhoihin vaatteisiini. En ole punninnut itseäni, koska ei ole vaakaa, mutta arvioisin, että viisi kiloa pudotettavaa olisi varmaan tarpeeksi.

Joten olen BB

30v, yksi lapsi, 165/65???

Aion aloittaa vaunujen kanssa lenkkeilyn joka päivä, en yleensä ehdi lenkille joka päivä, ja pienen jumpan joka päivä. Ruokavaliosta aion karsia sokerin kahvista, sekä keksit, joita ahmin iltaisin. Muuten taitaa olla ruokavalio aika kohdallaan, mitä nyt enemmän hedelmiä ja kasviksia. Ok, sitten. :)

Vierailija
26/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uuden miehen tuossa, ja se taitaa antaa uutta motivaatiota ikuiselle laihduttajalle ; )

Olen 33 v. yhden lapsen (6 v.) äiti ja mitat on 157 cm ja useampi kilo päälle 60:n (en uskalla vaa' alle).

Tavoite olis 55 kg:n ensi alkuun, ja se onnistuis jättämällä kaiken turhan puputtamisen (leipä, pulla, makeiset ym.) pois...niin ja lenkkeilyn lisäämisellä päiväjärjestykseen taas.

T: Minde

Vierailija
27/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kiinteytystä kaipaisi ja pari kiloa pois.

173/60.

Vierailija
28/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v kahden lapsen äiti. Ja juu... laihdutettavaa todella riittää. Mulle ei oo viikosta vielä mitään apua, mutta jostakinhan se on aloitettava. Olen nyt muutaman päivän merkannut syömisiäni tuonne Kiloklubiin ja systeemi vaikuttaa ihan mukavalta. Saas nähdä kauanko täti jaksaa tällä kertaa.

t. Kata, 162cm ja 78kg (täällähän oli muuten joku muukin samoilla mitoilla?)

Vierailija
29/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lapsen äiti 9kk-11v

162/61

tavoite 56-58kg

Terveellistä ruokaa ja kuntosali/jumpat alkaa tänään 3-4xvko

Vierailija
30/33 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin kolmen munan munakkaan, jossa oli myös kermamaitoa mukana, sekä lasillisen piimää ja pari porkkanaa. Lounaaksi iso annos tonnikalasalaattia ja juomaksi piimää. Iltapäivällä mukillinen kaffia ja pala leipäjuustoa. Päivälliseksi 2 lohimedaljonkia ja sienimuhennosta + iso annos salaattia ja taas piimää juomaksi. Iltapalaksi söin purkillisen viiliä ja join kupillisen vihreää teetä.

Normaalin tunnin kävelylenkin heitin illalla. Vettä oon juonut varmaan 1,5 l ja ravannut veskissä. Olo on hyvä, eikä ole nälkä. Aamulla vaaka näytti 69,2. Huomenna katotaan montako kiloa on jo lähteny :)))

Nyt nukkumaan.

Vierailija
31/33 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

en pystynyt sokeria jättämään pois :((. Mulla on hirveä sokeririippuvuus - vauva valvottaa paljon, ja sitten energiaksi kittaan vahvaa sokerista kahvia. Muutenkin on ruokavalio vähän niin ja näin, koska ei ole aikaa tehdä salaatteja jne. Ja minulla oli hirveän terveellinen ruokavalio ennen vauvaa... apua.

Aamiainen oli paahtoleipää

Lounas juustovoileipä

Välipalaksi appelsiini

Iltaruoka possupata

Joten ei erityisen terveellistä, mutta ei mitään mässäilyäkään, kun sais vain jotenkin lisää hedelmiä ja kasviksia popsittua..

Mutta liikunnan puolella sain tunnin vaunulenkin tehtyä, sekä neljä koneellista pyykkiä rahtasin ulos aurinkoon kuivamaan, ja muutakin siivoilua. No huomiseen systerit, tsemppiä kaikille!

BB

Vierailija
32/33 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repsahdin tänään päiväkahvilla syömään 3 palaa Fazerin tummaa suklaata, kyllä oli nannaa. Muuten on menny ihan ok ja lenkilläkin tuli käytyä. Puntarille nousen vasta huomenna, että näkyis tuloksia. Ihmeen helposti tää sujuu. Kertokaa muutkin miten päivä on menny.

Vappu

Vierailija
33/33 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tavoitteena ois saada kesäksi 4-5 kiloa pois!

-Minä 22 v

-lapset 3, ja 1v

-Pituutta 169 ja painoa 52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme