Kannattaako lasten ja asunnon ja talouden takia pysyä yhdessä?
Ollaan yli 20v oltu yhdessä. Ollaan oltu nuorena tosi rakastuneita, eka rakkauteni. Ollaan menossa pariterapiaan. Harmittaa vaan kun tähän tultu, seksi huonoa tai sitä ei ole, ei intohimoa. En tiedä onko normaalia. Ollaan 40v ikäisiä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ruma ja riitainen erokin tulisi, mies ei halua eron jälkeen olla missään tekemisissä. Lasten takia tarvii, voi kyllä hylätä lapsensakin. En tiedä on arvaamaton. Täysin äitinsä armoilla. En taida jaksaa tätä, meni syteen tai saveen niin luulen että taitaa olla tässä. Läheiseni vaan sanoneet että minun tarvii ensin olla hyvässä kunnossa ennen kuin voin erota. En vain jaksaisi katella tuota.
ap
Voitko mitenkään laajentaa elinpiiriäsi harrastusten tai ystävien avulla? Minulla nämä sekä miehen vuorotyö ovat luultavasti ne, mitkä tekevät yhdessä olon mahdolliseksi.
Ystäviä vaikea saada jo tämän ikäisenä. Harrastuksia olen ajatellut aloittaa, en vain tiedä mitä, jotain kuntoilua että saa itseluottamusta, ei mitään pitsinnypläystä. Itsehän olen itseni tähän jamaan saanut. Pakko jotain tehdä. Mies paljon kotona, muutti työvuoronsa niin että on kotona paljon masennukseni takia. En vain jaksaisi katsella häntä, yököttää koko mies, pahaa tekee sanoa näin.
ap
Tykkäätkö koirista? Lenkkely koiran kanssa vie ajatukset pois kotoa ja jos asut lähellä koirapuistoa, saat samanhenkistä juttuseuraa. Elämässä on muutakin kuin miehesi, koita lakata vellomasta inhossa.
Tykkään koirista ja olen lenkkeillytkin koiran kanssa, ei ole koirapuistoa lähellä. Tuntuu vaan että pää hajoaa kohta miehen kanssa. Olette siis sitä mieltä ettei kannata erota? Onko tää elämää enää?
ap
Toisella lapsella ongelmia jo koulussa, kannattaako tämä enää? Mies uhkailee lapsiakin, en tarkoita fyysisesti mutta henkisesti, joudun puuttumaan väliin.
ap
up, soitin äidilleni, mitään tukea en tule erotilanteessa saamaan, näin on kivat vanhemmat. Enkä tarkoita rahaa vaan ovat mieheni puolella. Minussa vika.
ap
Mieti niitä raukka parkoja jotka ovat eka lastentarhassa töissä, sitten äitiys "lomalla" ja sitten lastentarhassa ja töiden jälkeen äitinä illan. Ei käy kateeksi!!!
up