Voiko hotellista pyytää shamppanjalasit vaikka on itse tuonut shamppanjan?
Olen järjestämässä polttareita ja olemme menossa erääseen kylpylähotelliin. Juhlien ensimmäinen aktiviteetti olisi piknik hotellin piha-alueella. Täällä piknikillä olisi sitten tarkoitus juoda myös alkumaljat. Voinko kysyä hotellilta shamppanjalaseja piknikille, vaikka tarjoilut ovat meidän omatuomiamme? Ei ole mahdollisuutta raahata mukana itse yli 10 lasia (enkä itseasiassa edes omista yli 10 shamppanjalasia) ja kertakäyttöiset ahdistaa, noh, ihan sen kertakäyttöisyyden ja turhan muovin takia.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme ostaneet Hotelli Kämpistä piknik-korin, mutta toimme omat sampanjat ja saimme lasit hotellista mukaamme. Ja piknik nautittiin Ullanlinnanmäellä.
Millä tavalla tämä liittyy aloittajan tapaukseen?
No kyllä minä ainakin näen yhteyden aloittajan tapaukseen vaikkei se identtinen olekaan. Sisälukutaito? Tarpeeksi tasokas hotelli ja palveluita alkaa löytymään. Tuossa tapauksessa hotellin alueen ulkopuolelle astikin lainasivat ne lasti. Vain kysymällä selviää, saako kyseisestä hotellista a. laseja ja b. pitää piknikkiä heidän alueellaan.
No ap haluaa järkätä piknikin hotellin alueella. Te lähditte selkeästi pois hotellista.
Että siinä mielessä sun kommentti oli ihan turha. Mutta olihan se päästävä kertomaan, miten on tässä Kämpissä yövytty :D.En minä ole tuo joka kirjoitti olleensa Kämpissä, vastasin vain että näen kyllä yhteyden tapaukseen lasien lainaamisineen. Mainitsin myös ettei ole identtinen tapaus. Tämä on käsittääkseni julkinen foorumi jonne voi kirjoitella enemmänkin kuin kaksi ihmistä, joten ei kannata tehdä liikaa oletuksia kirjoittajien yhteyksistä. Varsinkaan kun et näköjään ole kovin hyvä siinä.
Saahan sitä kirjoitella mitä haluaa, mutta mukavampaa muille, että se jotenkin liittyisi aloittajan tilanteeseen.
Ei voi.