Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorempi mies

Vierailija
24.04.2018 |

Mikä ikäero on vielä ok? Onko 10 vuotta nuorempi mies ihan kauhistus ja tosi harvinaista?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset on yleensä paljon parempia ja avarakatseisempia sängyssä.

T. Vanhempi nainen

Vierailija
42/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kauhistus ole, mutta tuskin kovin pysyvää suhdetta saat tuolla menolla aikaan. Mietipä kun sinä olet 45v ja mies 35v, niin hän kelpaa vielä hyvin 25-30-vuotiaille naisille, ja sinulla alkaa maha turvota ja parta kasvaa leuassa ja seksihalutkin ovat kadonneet vaihdevuosien takia.

Haha..no ei mulla varmaan vielä 45-vuotiaana ole vaihdevuosia kun äidillänikin oli vasta lähemmäs kuusikymppisenä. Mikä parta?? Öö...aika huono...

Googlaapa mitä naiselle tapahtuu vaihdevuosien aikaan, jos on epäselvää. Karvankasvu lisääntyy, seksihalut katoaa ja nainen lihoo etenkni vyötäröltä. Mutta joo, sulle tää kaikki tapahtuu tietenkin vasta sitten joskus. :D

Jos sun äiti on leukapartainen läski, se ei tarkoita että kaikki naiset on.

No jopa meni tunteisiin tätillä, kun kerrottiin FAKTOJA vaihdevuosista. 😂

Missä näitä faktoja irl näkee? Työpaikalla on useita kuusikymppisiä daameja, partoja eikä vyötäröläskejä näy. Taitaa Penaa nyt harmittaa kun tuli jätetyksi vanhoilla päivillään rouvan vaihtaessa nuorempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mieheni kanssa 11v ikäeroa.

Alkuun se toki kuulosti aika radikaalilta vieraiden korviin, 32v töissä käyvä, asunnon omistava  ja elämää nähnyt seurustelee 21v juuri intin harmaisiin astuvan pojanklopin kanssa joka asuu vielä kotikotona :D Meidän sekä lähipiirin mielestä asia on aina ollut ihan normaali.

Pian 5 vuotta kuljettu yhdessä, kimpassa omistetaan talo eikä kummallakaan ole sellainen olo että olisi väärän ihmisen kanssa- ja ihan vähiten jonkun tyhmän ikäeron takia.

Just. No tuo on nyt sitä nuoren ja kokemattoman hyväksikäyttöä jos mitä. Toinen ei ole vielä edes saanut mahdollisuutta asua omillaan tai miettiä omaa tulevaisuuttaan, kun "elämää nähnyt" nainen tekee häneen varauksen. Ikäerosuhteissa ei ole muuten mitään vikaa, mutta kyllä molempien pitää olla jo vanhemmistaan irtautunut. Muuten tilanne on se, että kumppani jatkaa vanhempien aloittamaa kasvatustyötä. Suoraan vanhempien luota vanhemman kumppanin opetettavaksi. Suhde ei voi olla tuosta lähtötilanteesta millään lailla henkisesti tasavertainen. Sääliksi käy tuota miesystävääsi. 

Vierailija
44/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kauhistus ole, mutta tuskin kovin pysyvää suhdetta saat tuolla menolla aikaan. Mietipä kun sinä olet 45v ja mies 35v, niin hän kelpaa vielä hyvin 25-30-vuotiaille naisille, ja sinulla alkaa maha turvota ja parta kasvaa leuassa ja seksihalutkin ovat kadonneet vaihdevuosien takia.

Haha..no ei mulla varmaan vielä 45-vuotiaana ole vaihdevuosia kun äidillänikin oli vasta lähemmäs kuusikymppisenä. Mikä parta?? Öö...aika huono...

Googlaapa mitä naiselle tapahtuu vaihdevuosien aikaan, jos on epäselvää. Karvankasvu lisääntyy, seksihalut katoaa ja nainen lihoo etenkni vyötäröltä. Mutta joo, sulle tää kaikki tapahtuu tietenkin vasta sitten joskus. :D

Missä näitä faktoja irl näkee? Työpaikalla on useita kuusikymppisiä daameja, partoja eikä vyötäröläskejä näy. Taitaa Penaa nyt harmittaa kun tuli jätetyksi vanhoilla päivillään rouvan vaihtaessa nuorempaan.

Ihan tosi nyt Ikis. Myötähäpeä on valtaisa.

Vierailija
45/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi nyt Ikis. Myötähäpeä on valtaisa.

Mikä v*tun Ikis?

Vierailija
46/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan varmistuu, että mies on aikuistunut.

Miten se varmistetaan?

Vierailija
47/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä. Olitko jo kiinnostunut aina nuoremmista pojista vai miksi aloit inttipojan kanssa suhteeseen?

En. Ainakaan noin nuorista. Tavattiin ihan sattumalta, toki alkuun mietin että onko ikäero liikaa ja mies oli se joka sai mun mieleni muuttumaan.

Ja tuohon vielä jyrkempään kommenttiin kolmossivulla- mies on ihan vapaa lähtemään, en mä mikään Josef Fritzl ole :D

-se inttipojan iskemä

Vierailija
48/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 30-vuotiaiden suomalaisnaisten keskimääräinen vyötärönympärys on vyötärölihavuuden rajan ylittävä. Mitä vanhempi nainen, sitä enemmän tuo raja ylittyy. Aika valikoiva tai armollinen katse sinulla vissiin. Ja tietenkin mentiin henkilökohtaisuuksiin, kun FAKTAT eivät miellyttäneet. 😂

Vierailija
49/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykästynyt kymmenisen vuotta nuorempaan, vaikka aina olen sanonut etten ikinä kiinnstuisi nuoremmasta. Jotenkin se ikäero kuotenkin tuntuu hurjalta ja vaikea kuvitella että 29v olisi oikeaati kiinnostunut kohta 40v täyttävästä.

Kävittekö tutustumisvaiheessa läpi teidän ikäerojanne esim että miksi mies ottaisi vanhan kun on nuorempiakin saatavana?

Vierailija
50/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykästynyt kymmenisen vuotta nuorempaan, vaikka aina olen sanonut etten ikinä kiinnstuisi nuoremmasta. Jotenkin se ikäero kuotenkin tuntuu hurjalta ja vaikea kuvitella että 29v olisi oikeaati kiinnostunut kohta 40v täyttävästä.

Kävittekö tutustumisvaiheessa läpi teidän ikäerojanne esim että miksi mies ottaisi vanhan kun on nuorempiakin saatavana?

Ikäerosta ei meillä koskaan edes olla puhuttu, ihastuttiin toistemme luonteisiin, joten ikä on toisarvoinen asia. 

Vierailija
51/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut meilläkään puhetta ikäerosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan