Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorempi mies

Vierailija
24.04.2018 |

Mikä ikäero on vielä ok? Onko 10 vuotta nuorempi mies ihan kauhistus ja tosi harvinaista?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kauhistus ole, mutta tuskin kovin pysyvää suhdetta saat tuolla menolla aikaan. Mietipä kun sinä olet 45v ja mies 35v, niin hän kelpaa vielä hyvin 25-30-vuotiaille naisille, ja sinulla alkaa maha turvota ja parta kasvaa leuassa ja seksihalutkin ovat kadonneet vaihdevuosien takia.

Haha..no ei mulla varmaan vielä 45-vuotiaana ole vaihdevuosia kun äidillänikin oli vasta lähemmäs kuusikymppisenä. Mikä parta?? Öö...aika huono...

Vierailija
2/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuorempi toinen osapuoli on, sitä huonompi juttu, jos heidän välillään on iso ikäero. Ihan sama kumpi on vanhempi, mies vai nainen. Jos molemmat osapuolet ovat vähintään 25v., ja ehtineet siis elää itsenäisestikin, niin siinä vaiheessa se on yksilökohtaista, haittaako ikäero suhdetta vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikänen olet?

Vierailija
4/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vaan kateellisia :)

Vierailija
5/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorempi ole automaattisesti parempi. Ainakaan kaikkien mielestä.

Vierailija
6/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliitto on kestänyt kohta 20 vuotta, mies on 12 vuotta nuorempi. Eihän tuollaista ikäeroa arkielämässä huomaa mitenkään. Me ei olla edes muistettu koko asiaa varmaan viiteentoista vuoteen.

Vierailija
7/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kauhistus ole, mutta tuskin kovin pysyvää suhdetta saat tuolla menolla aikaan. Mietipä kun sinä olet 45v ja mies 35v, niin hän kelpaa vielä hyvin 25-30-vuotiaille naisille, ja sinulla alkaa maha turvota ja parta kasvaa leuassa ja seksihalutkin ovat kadonneet vaihdevuosien takia.

Haha..no ei mulla varmaan vielä 45-vuotiaana ole vaihdevuosia kun äidillänikin oli vasta lähemmäs kuusikymppisenä. Mikä parta?? Öö...aika huono...

Googlaapa mitä naiselle tapahtuu vaihdevuosien aikaan, jos on epäselvää. Karvankasvu lisääntyy, seksihalut katoaa ja nainen lihoo etenkni vyötäröltä. Mutta joo, sulle tää kaikki tapahtuu tietenkin vasta sitten joskus. :D

Vierailija
8/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on 29, itse täytän 43 kesäkuussa. Ei ole ongelmaa, meidän ikäeroa ei edes huomaa. Miehellä on parta (=näyttää vanhemmalta) ja minä puolestani olen ikäistäni nuoremman näköinen. Jos kemiat natsaa ja sielujen sympatiat on kohdallaan niin ikä ei merkitse mitään. Katso vaikka Ranskan presidenttiä. :) (Ja muiden mielipiteestä ei tarvi välittää, omaa elämääsihän sä elät itseäsi, etkä muita varten.) 

Vierailija
9/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaapa mitä naiselle tapahtuu vaihdevuosien aikaan, jos on epäselvää. Karvankasvu lisääntyy, seksihalut katoaa ja nainen lihoo etenkni vyötäröltä. Mutta joo, sulle tää kaikki tapahtuu tietenkin vasta sitten joskus. :D

Jos sun äiti on leukapartainen läski, se ei tarkoita että kaikki naiset on.

Vierailija
10/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kesällä 40, mieheni täytti juuri 30. Naimisissa ollaan ja toinen lapsi tulossa. Enpä usko että kumpikaan meistä koskaan edes erityisemmin ajattelee olemassa olevaa ikäeroa, enkä pidä todennäköisenä että ikinä sen takia tulisi ero.

Meille myöskään ulkopuoliset eivät ole ikinä ikäeroa negatiivisesti kommentoineet. Sitä en tiedä mitä ajattelevat... eikä edes kiinnosta!

Vierailija
11/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ikäerolla oikeasti ole väliä. Vanhemmalla naisella on kuitenkin hyvä olla hyvä itseluottamus, jos nuoremman miehen kanssa suhteeseen ryhtyy. Kyllähän se herättää muissa hieman kiinnostusta, kun inäeroa on enemmän. Yleensä sekin menee ajan kanssa ohi.

Itsellä suurimmat ikäerot suhteessa ovat olleet kahdeksan ja viisitoista vuotta. Ikäero ei ole vaikuttanut kummassakaan. Nuorempi mies ei todellakaan ole kauhistus, eikä enää kovin harvinaistakaan. 🙂

Vierailija
12/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän avioliitto on kestänyt kohta 20 vuotta, mies on 12 vuotta nuorempi. Eihän tuollaista ikäeroa arkielämässä huomaa mitenkään. Me ei olla edes muistettu koko asiaa varmaan viiteentoista vuoteen.

On se jännä että sinä löydät tiesi jokaiseen ikäerokeskusteluun, aina sama virsi. Taidat asua tällä palstalla.

Vierailija
13/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos tsemppikommenteista. Ollaan molemmat yli 25 mutta alle 40. Ihastusta on ilmassa.

Vierailija
14/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

Mun miesystävä on 29, itse täytän 43 kesäkuussa. Ei ole ongelmaa, meidän ikäeroa ei edes huomaa. Miehellä on parta (=näyttää vanhemmalta) ja minä puolestani olen ikäistäni nuoremman näköinen. Jos kemiat natsaa ja sielujen sympatiat on kohdallaan niin ikä ei merkitse mitään. Katso vaikka Ranskan presidenttiä. :) (Ja muiden mielipiteestä ei tarvi välittää, omaa elämääsihän sä elät itseäsi, etkä muita varten.) 

Niin ranskan prossan vaimohan oli 40 kun vamppasi ja vietteli 15 v pojan!

Vierailija
15/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun äiti on leukapartainen läski, se ei tarkoita että kaikki naiset on.

No jopa meni tunteisiin tätillä, kun kerrottiin FAKTOJA vaihdevuosista. 😂

Vierailija
16/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan varmistuu, että mies on aikuistunut.

Vierailija
17/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän menee niin päin että miehen seksuaalisuus alkaa hyytyä 25 ikävuoden jälkeen pikkuhiljaa, kun taas nainen ei ole vielä puhjennut kukkaansa tuossa iässä.

Vierailija
18/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

taas löytyi ikäistään nuoremman näköinen nainen :)

Vierailija
19/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan varmistuu, että mies on aikuistunut.

tarkoittaa mitä? Jättänyt ystävät, käy kiltisti töissä ja tallettaa rahat naisen tilille?

Vierailija
20/51 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa 11v ikäeroa.

Alkuun se toki kuulosti aika radikaalilta vieraiden korviin, 32v töissä käyvä, asunnon omistava  ja elämää nähnyt seurustelee 21v juuri intin harmaisiin astuvan pojanklopin kanssa joka asuu vielä kotikotona :D Meidän sekä lähipiirin mielestä asia on aina ollut ihan normaali.

Pian 5 vuotta kuljettu yhdessä, kimpassa omistetaan talo eikä kummallakaan ole sellainen olo että olisi väärän ihmisen kanssa- ja ihan vähiten jonkun tyhmän ikäeron takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi