Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisitko parisuhdetta tällaisen miehen kanssa ja perustele miksi jaksaisit / miksi et?

Vierailija
23.04.2018 |

-on pitkä, komea ja tyylikäs
-johtavassa asemassa oleva varakas mies
-paasaa usein työasioistaan, joskus kiivaaseenkin sävyyn
-toisaalta tykkää keskustella mistä tahansa maan ja taivaan välillä, on taitava keskustelija ja älykäs
-ei ole kovin empaattinen, jos hänelle valittaa vastoinkäymisistä
-riidoissa räjähdysherkkä ja joskus todella ilkeä, pyytää anteeksi jälkeenpäin jos itse kokee että nyt meni yli
-ei tykkää lähetellä romanttisia viestejä, eikä koskaan tykkäile sosiaalisen median jutuistasi
-kasvotusten sanoo kauniiksi, kertoo rakastavansa jne.
-on ihan taivaallisen hyvä seksissä
-on avokätinen lahjojen ja elämysten suhteen, vie matkoille jne.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, anna mulle.

Vierailija
42/43 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys puolisoa kohtaan on dealbreaker. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies rakastaa sinua? Mitä hän on sanonut sinun tuovan elämäänsä ja mitä merkitset hänelle?

Olen sitä usein kysynyt, koska itsekin olen ihmetellyt kun olemme niin erilaisia. Hän aina sanoo jotenkin epämääräisesti, että minun kanssani hänellä on hyvä olo. Ei pysty selittämään sitä paremmin. Sanoo, että olen "ihana ihminen", muttei esim. pysty luettelemaan mitään tiettyjä ominaisuuksia. ap

Siksi hänellä menee hermo, kun et jollain hetkellä olekaan ihana. Se tärkein ominaisuutesi on silloin hukassa.

Minä olen löytänyt muutaman epäonnistuneen suhteen jälkeen sielunkumppanini. Tiedän täysin varmaksi, että hän ihailee minussa montaa eri ominaisuutta ja tuon hänen elämäänsä monta hyvää asiaa eikä kumpikaan kokisi elämänsä olevan hyvää ilman toista eikä toinen ole korvattavissa muulla ihmisellä. Näin menty jo yli 15 vuotta.

Kuulostaa tavoittelemisen arvoiselta tuo sinun parisuhteesi, olen hieman kateellinen:)

Minä olen itsestäni huomannut, että olen yrittänyt tsempata itseäni olemaan kiva, olemaan valittamasta mistään. Nyt on kuitenkin uutena juttuna tullut sellainen, että jos jotkut mielipiteeni sattuvat olemaan hölmöjä, mies raivostuu siitäkin. Riitaa en pysty siis välttämään mitenkään päin. Ainoastaan sillä, että olisin täysin hiljaa, mutta ehkä sitäkään ei kovin pitkään suvaitsisi. ap

Lue nyt tämä viestisi uudestaan. Mies raivostuu mielipiteistäsi ja ainoa keino välttää riita on olla hiljaa? Tuo ei ole tervettä.

Juokse.