Kuinka tulla kipeäksi hyvin nopeasti?
Miten tulla nopeasti kipeäksi? Ei mitään tupakanpurua,josta voi saada jotain muuta,vain kuume 1n yön aikana. Ja ei en ole mikään teini-ikäinen,jos niin luulette (: !
Kommentit (10)
Tai vatsatauti, sitäkin on kohtalaisen helppo teeskennellä. Saako kysyä miksi haluat huomiseksi sairastua?
Mulle on toiminu kylmettyminen. Aina sielä kropas joku virus odottaa aktivoitumista.
Minulla hyvä keino on aina ollut aloittaa hiihto- tai kesäloma. :(
Kysymyksen perusteella,oot kyllä pentu tai sitte vaan muuten dorka.
Laktoosi-intolerantille toimi aina kermajäätelö. Ripulin saa myös runsaasta kahvinjuonnista, lisäksi reippaasti ummetuslääkettä.
Syö liikaa ksylitolipastilleja tai jotain aspartaamilla makeutettuja sokerittomia pastilleja.
Ap kirjoitustyylisi ikävä kyllä paljastaa, että nuori olet jollet ihan teini kuitenkaan. Ei kukaan aikuinen tee hymiötä noin päin että sulkumerkki tulee ensin, eikä varsinkaan laita hymiötä ennen huutomerkkiä. Myös tuo välilyönti ennen huutomerkkiä on tyypillistä teineille.
Miten tulla kipeäksi nopeaa! Minulla on huomenna siis hammaslääkäri ja en millään halua mennä! Niin ja melkein unohdin että olen siis 9 että en ole mikään teini! :)
Sanot että sait koronan kotitestistä positiivisen tuloksen. Sit saat kykkiä himassa oli oireita tai ei.
Miksi kuume? ”Venäytä” selkäsi, sitä ei voi mitata mitenkään