Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä hullu halusin iltatähden? Olen täysin loppu

Vierailija
23.04.2018 |

Nyt 17v poikani oli helppo vauva, teini-ikäkin meni ilman sen suurempia draamoja ja nyt on oikein fiksu nuori mies. Miksi, voi miksi en voinut tyytyä tähän vaan piti saada toinen lapsi, iltatähti ja pilata kaikki.
En todellakaan halua sanoa, että lapsi pilasi elämäni mutta niin vain kävi !
Tyttö oli tyytymätön, levoton vauva joka ei viihtynyt vaunuissa tai sitterissä vaan halusi aina vain olla sylissä, leppoisat vaunulenkit vaihtuivat taapertamiseen tuhiseva nyytti kipeillä olkapäillä tietäen, että nyt jos sen laskee alas niin huuto alkaa. Edes kahvia en saanut juotua rauhassa tai pissalla käytyä.
1-vuotiaana alkoivat yölliset kauhukohtaukset. Ja nyt 3-vuotiaana on todella tempperamenttinen, vaativa tapaus jolla tuntuu olleen uhmaikä viimeiset kaksi vuotta putkeen. Olen henkisesti ja fyysisesti lopen uupunut.
Avioliittonikin kärsii, mies on stressaantunut ja syyllistää minua että sinähän sen toisen halusit!

Olen 42-vuotias, mikä hulluus sai minut uskomaan että pystyn tähän? En jumalauta JAKSA.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika kamalalle... mutta joo, koita vaan ajatella että se on sen arvoista. Kyllä se yleensä on.

Harvoin kukaan lastaan katuu.

Vierailija
62/64 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi monet meistä kahden lapsen vanhemmista tuntevat, että toisen lapsen synnyttyä työmäärä ei vaan tuplaannu vaan lähes triplaantuu.

Mielestäni työmäärä ei triplaantunut, ei edes tuplaantunut. Kahden lapsen kanssa oli helpompaa, kun oli pieni ikäero. Heistä oli seuraa myös toisilleen. Olin yh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sen verran ikää, että luulisi olevan taloudellisesti helppo elämäntilanne. 

Palkkaa siivooja ja joillekin päiville lastenvahti. Tee lyhennettyä työaikaa. Lepää kunnolla, että jaksat nauttia yhdessäolosta. Teillä on varmasti varaa uimahalliretkiin, tempputaloihin, jne. Paljon virikkeitä lapselle, niin ei ehdi kiukutella.

Kuten täällä mainittiin, olisi hyvä seuloa pois mahdolliset terveydelliset ongelmat sekä sinulta että lapselta, jotta te molemmat voisitte hyvin. 

Vierailija
64/64 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakottanut lisääntymään.

Sinä teit valinnan. Vastuu on kannettava.

Ehkäisy on keksitty. Sitä kannattaa käyttää. Lisätietoa ehkäisystä saat terveydenhoitajalta/lääkäriltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi