Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
501/591 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies +55, istun kentällä, odotan seuraavaa lentoa. Kohta 30v matkatöitä ympäri maailmaa, joku tähän vaan vetää. Naiset poistuneet elämästäni aina tietyn ajan jälkeen, kuka hullu tälläistä kestää.

Vierailija
502/591 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30 vuotta täyttävä nainen. Lapset katsovat viereisessä huoneessa lastenohjelmia, itse makaan vielä nukkuvan mieheni vieressä sängyssä ja selailen vauvapalstaa. Töissä olen päiväkodissa, ja tänään on onneksi vapaapäivä! Työstressiin auttaa kummasti myös tieto siitä, että olen neljän päivän päästä Pariisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/591 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola. Käyn täällä tasan kolmen vuoden välein tuntemassa pyhää ylemmyyttä ja närkästystä.

No en ole, olen valehtelija 😂

Vierailija
504/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 52 vuotta, Ullanlinna. Olen asunut lähes koko aikuisikäni ulkomailla. Äitini kuoltua tulin Suomeen järjestämään perheemme asioita ja jäin tänne. En ole työelämässä. Harrastan hyväntekeväisyyttä, keräilen taidetta ja opiskelen. Perheeseeni kuulu poikaystävä 35 vuotta ja kolme koiraa. Aikuiset lapseni asuvat ulkomailla. Käyn palstalla lähes päivittäin, se kiehtoo minua jostain kumman syystä, vaikka ymmärrän toki, että täällä on paljon provoilua ja muuta suunsoittoa.

Vierailija
505/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias nainen,joka on yhden lapsen äiti ja osapäivätöissä kuljetusalalla.

Vierailija
506/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ mummeli 👵

Vierailija
507/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias ikisinkku ja lapseton nainen.. työtön, mielenterveysongelmallinen (vaikea masennus/ahdistus, sos.tilanteiden pelko ja paniikkioireita :( ...), joka yrittää kuntoutua ja päästä takaisin edes kuntouttavaan työtoimintaan ja siitä edes jotenkin työelämään kiinni.. 

Käyn täällä suht useasti, vaikka aika paljon provoilua täällä on, mutta joskus löytyy ihan hauskojakin ketjuja (kuten se pianoketju, oikeasti se sai minut nauramaan) ja vakavampia, joihin olen joskus ottanut osaa. 

Vierailija
508/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v. Töissä vessatauko 😀

Vierailija
509/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja 42-vuotta Keravalta. Lapset 24, 22, 15 ja 6-vuotta. Lapsen lapsia 3 kappaletta, jotka mulla paljon hoidossa. En ole työelämässä mutta kiinnostaisia kyllä kouluttautua ammattiin esim lähäri tai laitoskeittiö.

Luen palstaa päivittäin, erityisesti julkkiksia ja bloggaajia koskevat ketjut joihin myös kirjoittelen.

Vierailija
510/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26- vuotias nainen, IT insinööri. Töissä, tauolla atm. Luen foorumin juttuja aika usein, nyt ekaa kertaa kirjoitan tänne!

Vierailija
511/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28v, avomiehen kanssa juuri molemmat päästy kunnolla työelämään ja nyt nautitaan ainakin pari vuotta kun on suhteellisesti paljon sekä vapautta (ei lapsia) että rahaa (opiskelijaelämän jälkeen). Jos joudun odottelemaan jonkin ohjelman kanssa töissä vähän kauemmin, päädyn usein tänne. Ja toki täällä menee sitten jonkin aikaa senkin jälkeen, kun voisi jatkaa töitä...

Vierailija
512/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias kahden alakouluikäisen lapsen äiti ja vaimo ja palstan kriteerein määriteltynä uraäiti. :-) Asun Etelä-Espoossa. Olen käynyt lukemassa palstaa yli 10 vuoden ajan, joku tänne vetää, kuten moni todennut. Paljon ikävääkin täällä mutta myös mielenkiintoisia keskusteluja ja hyvää argumentointia. Tiedostan, että elän melkoisessa kuplassa, oma elinpiirini ja ystäväni ovat todella koulutettuja ja hyväosaisia, ja siksi palsta on itselleni ollut ihan oikeasti hyvä ikkuna ulkopuolelle.  

Vierailija
513/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias iltalukion tuntiopettaja. Pian alkaa työttömänä vietettävä kesä, jolloin on vielä enemmän aikaa palstailla.

Vierailija
514/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias tunnilla

Vierailija
515/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias nainen, yliopisto-opiskelija. Parhaillaan luen tenttiin, tai ainakin yritän, mut eksyinkin tänne. Juhlin juuri viikon verran opiskelijavappua ja se vei kaikki mehut.

Vierailija
516/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v. Kahden lapsen kotiäiti. Kolmas syntyy pian ( tänään laskettu aika ). Lapset päiväunilla.

Vierailija
517/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias nuori nainen. Jonotan pankkiin ja vielä 3 muuta asiakasta ennen minun vuoroani. Tapan aikaa ja tylsyyttä.

Vierailija
518/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on jo 527 AV-hahmoa paljastanut demografisen profiilinsa ja avannut mahdollisuuden yhdistää heidät aikaisempiin kirjoituksiinsa. Clever?

Vierailija
519/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v. yliopisto-opiskelija, valmistun pian. Paljon mielenkiintoisia juttuja edessä. Kevät ja kesä menee gradun ja viimeisten tenttien kanssa ja kuntoillessa. Podia, sporttia ja tsemppistä elämään kaikille. Suukkoja ja haleja myös!

Vierailija
520/591 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies +55, istun kentällä, odotan seuraavaa lentoa. Kohta 30v matkatöitä ympäri maailmaa, joku tähän vaan vetää. Naiset poistuneet elämästäni aina tietyn ajan jälkeen, kuka hullu tälläistä kestää.

Ehkä joku jaksaisikin. Suukkosia vaan sinullekin sinne jonnekin, eh. 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme