Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
1/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotias mies, tällä hetkellä töissä.

Vierailija
2/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias nainen, etätöissä lounastauolla. Palstailen ja katson casualtyä töllöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 8-vuotias naakka, tässä juuri pesää rakentelen ja tarkkailen vastapäisen kerrostalon työkyvyttömyyseläkkeellä huumekauppaa pyörittävää ruipeloa. Onneksi hän ei juuri välitä naakoista, kun kuulin isovanhemmiltani, että esi-isiä ja -äitejä oli vainottu ihan viranomaisten taholta. Tämä palstailu on addiktoivaa. Terveisiä pk-seudun naakkayhteiskunnalle.

Vierailija
4/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias teini, välitunnilla.

Vierailija
5/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokiksella duunari mies 42v, 1lapsi.

Vierailija
6/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias nainen, opiskelija. Suoritan tällä hetkellä, työssäoppimista. Tänään on vapaapäivä.

Vierailija
7/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Miten noin nuori on eläkkeellä?

Vierailija
8/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla luumurtuman takia toukokuun loppuun, 54-vuotias neljän lapsen äiti. Kaikki lapset ovat aikuisia ja omillaan. 

Olen sosiologi koulutukseltani, mutta viime vuodet olen joutunut tekemään koulutustani vastaamatonta työtä. Olen helsinkiläinen, eronnut, asun koirani kanssa. 

Olen hieman masentunut ja alkoholisoitunut. Vietän aikaa netissä melko paljon. Koira pitää liikkeellä ja tuo kontakteja päivittäin sukulais- ja ystäväpiirin ulkopuolelta. Jälkimmäiseen ryhmään en tällä hetkellä juuri jaksa olla yhteydessä. 

Vierailija
9/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28. Viimeisiä vanhempainvapaita vietän sohvalla kun lapsi nukkuu kainalossa päikkäreitä. Selaan samalla netflixiä mutta ei tunnu löytyvän mitään katsottavaa.

Vierailija
10/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen didididi bätmään. Tai 46 vuotias työtön mies. Liikaa joutilasta aikaa ja palstaillessa kirjoitan joko vakavaa juttua tai heitän aivan läppää.

Vierailija
11/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarpeelliseksi kertoa sitä täällä.

Vierailija
12/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe tarpeelliseksi kertoa sitä täällä.

Näitä en ole koskaan ymmärtänyt.  Miksi ei vain skippaa aloitusta, vaan pakko on tulla kertomaan, ettei önnönnööö kerrokaan sitä, mitä kysyttiin.

Vierailija
13/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perhepäivähoitaja, jonka hoitolapset nukkuvat päiväunia viereisessä huoneessa. En viitsi enkä jaksa tehdä päiväuniaikaan muita kuin kirjoitustöitä (jos niitäkään) ja niitten lomassa vilkuilen av:tä. Valppaana pitää pysyä, ja tämän avulla pysyn hereillä.

Vierailija
14/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 51v valmistautumassa asiantuntija-alan projektin esittelyyn. Aikuiset lapset, asun yksin, Etelä-Suomi.

Vierailija
15/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 33v. opiskelija. Pyörin täällä joskus kun on tylsää ja koitan auttaa ihmisiä, esim. jaan usein kokemuksia topiceihin, joissa käsitellään masennuksesta toipumista tai liikunnallisten tai muuten terveiden elämäntapojen aloittamista.

Vierailija
16/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-kymppinen nainen, vapaapäivä. Vähän huono olo niin pötköttelen viltin alla sohvalla ja selaan nettiä aikani kuluksi.

Vierailija
17/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotias naimisissa oleva nainen, jolla lapsia. Työssäkäyvä, mutta tänään on vapaapäivä.

Vierailija
18/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v työtön nainen. Nyt oon ollut 2 viikkoa työttömänä, enkä oikeastaan tällä hetkellä edes hae töitä koska odotan tietoa jos pääsisin erääseen koulutukseen. Kaikenkaikkiaan olen aika masentunut, yksinäinen ja päihdeongelmainen ihminen mutta jotenkin koitan pysyä elämässä kiinni. Pyörin palstalla aika paljon koska on tylsää ja samalla saa ajatukset pois omista ongelmista, harvemmin kuitenkaan osallistun keskusteluun

Vierailija
19/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omaishoitaja vapaapäivää nauttiva neljän lapsen 47v. äiti. Appivanhemmat 91 ja 90v. Joita hoidan.

Vierailija
20/591 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-v työssäkäyvä nainen, juuri nyt flunssan takia saikulla ja palstailen kun en jaksa tehdä muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä