Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
Kolmikymppinen mies, lähes kaksi metrinen entinen huippu-urheilija. Urheilun jälkeen mikään ei oikein kiinnosta. Seksistä en ole koskaan innostunut jostain syystä. Ihan hukassa nykyään.
Nainen, 20v ylioppilas. Tällä hetkellä töissä siivoojana, mutta hain yliopistoon yhteyshaussa ja toivon kovasti että pääsen. En ole kovin sosiaalinen, muutama hyvä ystävä ja miesystävä löytyy. Vietän paljon aikaa yksin, asuntoa järjestäessä ja sarjoja katsoessa menee vapaa-aika. Tyytyväinen ja onnellinen :)
Pian 4-kymppinen (erityis)perheen äiti. Teen luovaa työtä, jolla en elä, myös gradua vaille valmis FM humanistiselta alalta. Sairastelen paljon ja keskustelen paljon anona kremppojani koskevissa ketjuissa, myös kaikkea muuta tulee luettua ja kommentoitua. Nytkin pitäis tehdä töitä...
Olen 24 vuotias naisen alku. Joulukuussa valmistunut sairaanhoitajaksi ja saanut vakipaikan eräästä tuetun asumisen mielenterveys ja päihdeyksiköstä. Vietän tämän päivän saikulla hampaan poiston takia ja samalla palstailen kun kärsin turvonneesta naamasta 😀
35 v nainen. Yhteishuoltajuus lapsesta. Sängyssä makoilen ja lueskelen.. kohta nukkumaan kun meen yövuoroon töihin.
Olen 27 vuotias mies, ja olen kuntouttavassa työtoiminnasa.
Arki menee niin, että herätys kello soi kuudelta. Puen vaatetta päälle, ja pesen hampaat. Syön aamupalaa, jonka jälkeen surffailen tabletilla netissä. Lähden siinä kakskymmentä yli seitsemän kävelemään kuntouttavaan työtoimintaan. Kahdelta pääsen kotiin, ja alan laittamaan ruokaa. Syön viidesti päivässä. Lämpimiä aterioita syön kaksi päivittäin. Aterioiden väli on kolmesta viiteen tuntia.
Kun olen kolmen aikaan syönyt, lähden ulos kävelylle. Tulen kaupan kautta kotiin, jos tarvitsee jotain ruokia ostaa. Loppuilta menee netissä surffaillessa. Katselen jotain leffoja sekä sarjoja netflixin kautta.
Olen tyotoiminnassa neljänä päivänä viikossa maanantaista torstaihin. Perjantaisin aamupäivällä on tapana imuroida kotona. Viikonloppuisin käyn kahdesta kolmeen kertaa ulkona kävelemässä. Tällainen rutinoitunut elämä meikäläisellä.
Herra Edmundo Anacleto kirjoitti:
, jos haluat liittyä valaisimiin
Toki! Liityn, jahka ensin kerron itsestäni.
31-vuotias nainen, joka valvoi viime yön ja aikoo nukkua nyt. Yleensä nukun yöaikaan, välillä silti käy näin. Toistuva masennus lamaannuttaa. Teen kuitenkin jaksamiseni mukaan vapaaehtoistyötä ja yritän pysyä muutenkin elämässä kiinni. Tapaan psykologia jotakuinkin viikoittain. Täällä norkoilen, koska pidän palstalaisten huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Olen keski-ikäinen, yliopistokoulutettu nainen, pitkässä parisuhteessa ja avioliitossa.
(Keski-iällähän tarkoitetaan ikävuosia 35:stä 65:een, määritelmän mukaan. Tätä nuoremmat aikuiset ovat nuoria aikuisia, ja vanhemmat vanhuksiksi luokiteltavia.)
Kommentoin "Vauva" -palstalla harvakseltaan, ja vain ohessa näkyvällä rekisteröidyllä nimimerkillä.
Olen 52v kirjanpitäjä, 150 cm pituus, 85kg paino (normaalipainoinen kaunis itsenäinen nainen).
Vihaan miehiä
kesälomilla käyn hakemassa kuubassa oikeaa miestä ja isoa mustaa parrua.
suomalaiset miehet ovat niin juntteja.
Nainen, kolmikymppinen, äiti, naimisissa, liuta lapsia. Nyt kahvilla ja pikainen pääntyhjennys av palstalla ennenkuin lähden nukuttamaan nuorimman. Palstailen silloin tällöin, ei onneksi ole aikaa. Ihmettelen joka kerta kuinka erilaista muiden elämä on. Ongelmien ja epätoivon määrää joka paistaa jutuista. Yritän löytää hauskoja ketjuja. Onnistun harvoin. Olen tyytyväinen elämääni ja onnellisenkin. Tätä ei täällä kestä sanoa koska useampi lapsi ja aika nuorikin vielä. "Kell onni on se onnen kätkeköön" pätee Av palstalla enemmän kuin missään muualla.