Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
22 vuotias sairaslomalla oleva nainen. Syön suklaata ja surffailen ! ;)
38v nainen, kuuden lapsen äiti, saman miehen kanssa kaikki ja edelleen ollaan yhdessä. Töissä asiantuntijatehtävässä, luin itselleni viidennen lapsen jälkeen yliopistotutkinnon.
Joskus vuosia sitten vietin enemmänkin aikaa tällä palstalla mutta kun tästä tuli kaiken kansan trollipalsta niin enää jaksan pistäytyä silloin tällöin.
4-kymppinen hoitsu joka tekee vuorotyötä. Lapsia muutama ja ukkokin vielä näkyy jaksavan tätä epäsäännöllistä elämää jonka minun työni aiheuttaa.
27 v nainen juuri tulin töistä ja aina töiden jälkeen selailen sängyssä Av palstaa. Odotan että vapaat alkaisivat ja saisin vain nukkua koska työt eivät voisi vähempää tällä hetkellä kiinnostaa.
54-vuotias nainen, töissä kahdella matalapalkka-alalla, eronnut, aikuisten lasten äiti.
29v. kahden lapsen äiti, naimisissa, työtön kun eivät ota minnekään. Nyt yritän päästä opiskelemaan.
Olen 29-vuotias lääketieteen opiskelija. Asun kihlattuni kanssa erään kaupungin keskustassa Suomessa. Avomieheni on KTM, ihan hyvässä oikeassa ensimmäisessä työpaikassa, haaveilee kovasti vauvasta. Mutta ensin nyt kuitenkin häät tulevana syksynä.
Yritän saada tenttiinluvun siihen malliin, että voin hyvällä mielellä lähteä kohta vappuhulinoihin, niissä kun menee nyt seuraavat päivät.
N, 23-v, opiskelija. Kohta pakkaan risteilylle
Keski- ikäinen sinkkunainen, odottelen että ruoka muhii valmiiksi uunissa, h...tin kova nälkä.
Synnyin 80-luvun alkupuoliskolla vähävaraiseen perheeseen. Vanhemmat erosi. Intin jälkeen muutin yksin kaupungille, kävin kaikenlaisia kouluja. Nyt minulla on korkeakoulututkinto yliopistosta ja asun ulkomailla.
Maisa Torppa. Lukekaa loput lehdestä.
25-vuotias, gradua kirjoittava tuleva kasvatustieteen maisteri.
En kukaan.
En sellainen, että ketään kiinnostaisi tietää.
Nainen, 34 vuotta, töitä etsinnässä tai oikeastaan alan vaihto. Ehkä opintoja tai sitten suoraan töihin. Hyvä koulutus, mut ehkä jotain vois opiskella. 3 lasta, mies ja elämä kohillaan.
Heippa muuta, siis hanki muutakin elämääsi. Vaikka Sir Elwodin hiljaisten värien myötä. T.Koomikko ilman koota
Vierailija kirjoitti:
N, 23-v, opiskelija. Kohta pakkaan risteilylle
Niin mäkin lähden risteilylle. Sä saatat jopa olla mun ensi yön seuraa. Nam!
Nainen, 37 v. Naimisissa ja perheellinen. Pyörin täällä kun on tylsää tai haluan vältellä opiskeluun liittyviä kirjoitustöitä (kuten nyt.)
50v nainen, asiantuntijatehtävissä, sinkku.
27 v nainen, avoliitossa, ei lapsia, mukavassa vakkari työssä.