Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
541/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-vuotias tyttö kotonaan. Menen kohta aamupalalle.

Jos tosiaan on noin, niin olen surullinen puolestasi. Tämä palsta on ala-arvoinen suurimmalta osin, eikä todellakaan ole sinulle hyväksi.

Voi olla, että 10-vuotias on nähnyt ja lukenut netissä paljon pahempia juttuja kuin täällä. Vaikka se onkin hirveää niin sellaista se vaan on :(

Ihan hyvä olisi kyllä kaikkien muistaa, että me olemme erilaisia. Osa meistä haistaa provot, osa ei. Osa ottaa tosi tunteella asiat ja viestit, osa ei. Itse mietin joskus, että jos vanha äitini olisi täällä, hän itkisi ja kauhistuisi melkein joka viestiä. Sitä, miten rumasti ihmiset kirjoittavat, miten he solvaavat toisiaan ja mistä asioista he kirjoittavat. Ehkä välillä voisi ajatella, että entä jos tätä lukisi lapsi, vammainen tai vanhus. Miltä hänestä tuntuisi?

Olisihan se hyvä, mutta moni nyt on vain niin sekaisin, että toisen asemaan samaistuminen on käytännössä mahdotonta.

Vierailija
542/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaudu vanhempiesi elämästä ja maailmasta. Unohda toistaiseksi yliopisto ja hakeudu vaikkapa amk:hon tai ulkomaille opiskelemaan. Muuta minne tahansa paikkakunnalle . Hanki uusia ystäviä. Aina voit palata, mutta tuskin haluat. Monet asiat ovat vain järjestelykysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin joskus, että jos vanha äitini olisi täällä, hän itkisi ja kauhistuisi melkein joka viestiä. Sitä, miten rumasti ihmiset kirjoittavat, miten he solvaavat toisiaan ja mistä asioista he kirjoittavat.

En nyt ihan tavoita tätä ajatustasi. Oma äitini on 84-vuotias, enkä usko ikimaailmassa, että hän solkenaan itkisi ja kauhistuisi melkein joka viestiä täällä. Tosin äidin pää pelaa vielä hyvin. Ehkä tilanne on erilainen, mikäli on muistisairautta tai muuta sellaista... ? Äitini surffailee netissä joka päivä. Hänen mielestään netti on parasta, mitä hänelle viime vuosina on tapahtunut. Iäkkäänä kun ei aina jalat pelaa tai on muuta kolotusta, niin netin kautta avautuu uusia maailmoja. Minun äitini ainakin inhoaa yli kaiken sitä, kun häntä vanhana mummona kohdellaan rassukkana, jolle lääkäritkin liki huutavat ja puhuvat muutenkin kuin idiootille... ;)

Miten voi olla noin vaikeaa ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia? Sinun äitisi ei kauhistuisi netissä pyörivistä asioista, mutta toisen voi kauhistua jo rivosta kielenkäytöstä. Tämä  meni vähän ohi aiheen, mutta vtuttaa tuollainen näköalattomuus, jolla voi pahimillaan olla todella kauaskantoisia seurauksia.

Vierailija
544/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kysymys aloituksessa.

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt.

Nämä ylläovet keskustelijat painukoon hevon sinne jutustelemaan

ongelmistaan.

Vierailija
545/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen, ihan oikeasti olen!

Vierailija
546/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v k.ilttimies, tasoteorian maisteri. Vapaaehtoisesti työtön.

Vierailija
547/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumipeikko

Vierailija
548/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koit tarpeelliseksi sitten kertoa meille, että et koe sitä tarpeelliseksi?

Vierailija
549/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias nainen. Hoitovapaalla.

Vierailija
550/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika 44v. Anoppilassa ja hyvillä mielin. Huomenna vedetään laituri rantaan ja sunnuntaiaamuna ehkä uimaan😊 Oon palstaillut jo 19 vuotta

Vierailija
551/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 v. nainen, avioliitossa, 1 kissa, työkokeilussa.

Vierailija
552/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v työtön luuseri nainen joka ahistuu masentuneena kotona ylhäisessä yksinäisyydessään poikaystävän ollessa viihteellä.

Vierailija
553/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias kotiäiti🙋

Vierailija
554/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 vuotias nainen. Leski. Lapset aikuisia.

Vierailija
555/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

47- vuotias työssäkäyvä kolmen lapsen äiti. Palstalla olen vieraillut vuodesta 2001, välissä pitkiäkin taukoja.

Vierailija
556/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen oloneuvos. Sinkku. Vilvoittelemassa tissutellen alkoholitonta olutta.

M40

Vierailija
557/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 v. nainen, avioliitossa, 1 kissa, työkokeilussa.

Hyvä idea laittaa kissa työkokeiluun. Ehdotanpa sitä omallenikin. 

Vierailija
558/591 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47- vuotias työssäkäyvä kolmen lapsen äiti. Palstalla olen vieraillut vuodesta 2001, välissä pitkiäkin taukoja.

Samat! Välissä oli yli 10 vuoden tauko, kunnes vuosi sitten löysin tänne takaisin.

Vierailija
559/591 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisnero. Äitien alistaja.

Vierailija
560/591 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-jotain vuotias mies. Täällä on joskus ihan oikeasti todella mielenkiintosta juttua, ja jotkut viestiketjut taas herättää halun kävellä takaisin mereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi