Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
Nainen, 41, ikisinkku, vapaaehtoisesti lapseton, työssäkäyvä (vakiduuni, nyt tosin viikonloppua viettämässä). Tulin juuri kaupasta hakemassa ensi viikoksi ruokatarpeita (huomenna kokkaan) ja nyt päätin juoda yhden vehnäoluen, palstailla vähän ja katsoa jonkin leffan. :)
38-vuotias, alaa täysin vaihtamassa oleva sairaanhoitajaopiskelija. Keikkaa teen nykyisin aika paljon, joten töissä koulun ohella reilusti. Lapseton sinkku. Entiseltä ammatilta insinööri.
Täällä urheilullinen 51-v nainen, joka tuli juuri kaupungilta kotiin. Ystävän kanssa hyvät keskustelut ja kaffet. Iloinen sinkku, jonka lapsi on teini ja elämä aikas kivasti.
Olen 32-vuotias mies. Olen naimisissa ja minulla on 3 lasta. Muutin 4 vuotta siten Suomeen. Olen maisteri ja työskentelin koti maassani tutkijana ja olin jatko-opiskelija. Suomes olen siivoojana. Opiskelen laitos huoltajan tutkintoa.
Luen täälä viestejä että ymmärtäisin paremmin suomalaisia. Ja opin samalla kieltä. Yleensä en kirjoita viestejä täälä. Lapset katsovat Planet Earth-DVD (suosikki) ja minä etsin isompaa asunto, vaimo nukkuu koska hän töihin aamuvuoro.
40-v nainen, naimisissa, töissä (nyt kyllä vapaalla), kahden vielä pienen lapsen äiti. Tulin tähän keskusteluun, kun eksyin goolettelutulosten seurauksena vauvapalstalle (etsin kokemuksia lapsen perveuteen liittyvässä asiassa). Mies on viihteellä ja lapset nukkumassa, niin tässä on aikaa hiukan surffailla.
Se mystinen pervo kirjaston koneella, jolla ei ole varaa omaan koneeseen:)
42-vuotias perheellinen nainen. Nyt perheen jo aamu kahdeksalta alkaneiden yhteisleikkien, ulkoiluiden ja ruokailun jälkeen huilitaan hetki, pelaillaan ja sometellaan.
Olen 35-vuotias mies. Pötköttelen sohvalla juuri sunnuntaibrunssilta tulleena.
Vierailija kirjoitti:
23v työtön nainen. Nyt oon ollut 2 viikkoa työttömänä, enkä oikeastaan tällä hetkellä edes hae töitä koska odotan tietoa jos pääsisin erääseen koulutukseen. Kaikenkaikkiaan olen aika masentunut, yksinäinen ja päihdeongelmainen ihminen mutta jotenkin koitan pysyä elämässä kiinni. Pyörin palstalla aika paljon koska on tylsää ja samalla saa ajatukset pois omista ongelmista, harvemmin kuitenkaan osallistun keskusteluun
Niinpä niin. Olet juuri se, joka kirjoittelee bloggaajia koskeviin keskusteluihin ikäviä, ilkeitä ja katkeria viestejä. Ja kuinka ollakkaan, oma elämäsi täyttä paskaa.
Olen 46-vuotias vuorotyöläinen. Talvilomalla. Pitäisi tehdä kaikkea, mutta ulkona sataa ja päätä särkee. Tulin lukemaan juttuja, koska uusperhe-elämä rasittaa ja mietin miten selvitä seuraavan kesän sukujuhlista. Josko löytyisi kohtalotovereita netin syövereistä.
-52 vuotias ukko, joka metsästää netissä nuorempia naisia - toisinaan hyvällä onnella, toisinaan huonolla.
- Mies joka mietii, miksi on valinnut elämäntiekseen ohjelmoijan uran.
- Mies, joka varma, että elämä on pelkkä epäonnistuminen.
.-Mies, joka omistaa sijoitusasunnon, mielettömän kasan tuottoa tuovia osakkeita, joka on ihan turhan rikas.
- Mies, joka mietii, mistä löytäisi ihmeen tätä kirjoittaessaan omakotitalonsa elokuvahuoneessa.
Mies, joka on ihan varma, että on epäonnistunut kaikessa elämässään, mutta silti kaikki näyttää päälisin puolin olevan hyvin?
Ainakin toistaiseksi.
19v poika, googletin erästä asiaa jota uusavuttomana pohdin ja vastaus toi tänne, taso on kyllä laskenut entisestä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe tarpeelliseksi kertoa sitä täällä.
Näitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi ei vain skippaa aloitusta, vaan pakko on tulla kertomaan, ettei önnönnööö kerrokaan sitä, mitä kysyttiin.
Koska on tarve tölviä idiootteja ja minä tulen tekemään nimenomaan sitä.
Jos löytyy poikkeuksellisesti fiksu ja hauska ketju, vedän ristin seinään. Niitä on vuodesta 2009 kertynyt yksi.
Oon 21-vuotias nainen, opiskelen sairaanhoitajaksi. Nyt olen ollut pari viikkoa vapaalla, viikon päästä alkaa ensimmäinen sairaanhoitajan sijaisuus. Hengailen vapaa-ajalla kaverien kanssa ja koitan jotenkin saada kurssien itsenäisiä tehtäviäkin suoritettua, oon tosi laiska niiden suhteen. Tämä on ensimmäinen viesti, jonka olen ikinä tälle keskustelufoorumille kirjoittanut.
48-v nainen, töissä lastensuojelun parissa. Lapset 12v ja 13v. Lasten ollessa pieniä tuli palstailtua paljon, nykyään palstalla tulee piipahdettua todella harvoin, ehkä 1x kk.
M45 DI töissä ulkomailla. Haaveilen Suomeen muutosta, suomalaisesta vaimosta ja lapsista.
38 vee kahden lapsen äiti. Ammattina lto, th ja sh. Teen th:n työtä.
To leikattiin etäpesäkkeitä ja nyt lepäilen 13.5 asti kunnen jälleen työhön.
44 v apteekkitäti. Lomapäivä kotona. Siivousta ja paikkojen järjestelyitä ja nettiä 😀
Nainen 50+, lapseton, työssä, mutta nyt lomalla. Täältä löytyy kaikki :-D