Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
341/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47-vuotias nainen, vuorotyöläinen. Kudon tässä kotosalla sukkaa ja selaan samalla av-keskusteluja.

Villasukkani meni rikki pois. Kestiväthän ne kuitenkin 5 vuotta, onko vinkkejä mistä saisi yhtä hyvät/kestävät?

Sinkkumies

Hauska :)

No voihan räkä, kutoisin sulle mielelläni sukat ihan lankakerän hinnalla mut kun en tiedä kukako oot :D

Se kutova 47 v (sinkkunainen)

Vierailija
342/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 26 v., kolmannella kuukaudella raskaana. Työkseni kääntelen Onnenpyörän kuutioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perhepäivähoitaja, jonka hoitolapset nukkuvat päiväunia viereisessä huoneessa. En viitsi enkä jaksa tehdä päiväuniaikaan muita kuin kirjoitustöitä (jos niitäkään) ja niitten lomassa vilkuilen av:tä. Valppaana pitää pysyä, ja tämän avulla pysyn hereillä.

Terve, kollega! Minäkin surffailen vauvapalstalla usein päikkäriaikaan. Tänään en ehtinyt, kun innostuin suunnittelemaan kasvimaata tulevalle kesälle.

Vierailija
344/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias lukiossa käyvä tyttö

Vierailija
345/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias nainen. Työskentelen nuoriso-ohjaajana. Sairastan keskivaikeaa masennusta. Työ on ollut mielenterveyteni pelastus, rakastan työtäni.

Tällä hetkellä makoilen sohvalla, kissa kainalossa ja katson Simponeita.

Käyn palstalla melko usein, mutta harvoin kommentoin mitään.

Vierailija
346/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v. henkilö, käyn illan kähmyssä seurailemassa tätä sivustoa.

Vierailija
347/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias naispuolinen insinööriopiskelija. Selailen palstaa toisinaan viihdyttävien keskustelujen toivossa.

Vierailija
348/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen USA:n presidentti ikä 71v,pituus 191cm.

Käytän palstaa Google translatorin kautta.

Vierailija
349/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

48- vuotias nainen, pätkätöissä ja tällä hetkellä vapaalla.

Osallistun keskusteluihin ihan sen vuoksi kun olen aika paljon yksin ja pysyn ns. Ulkomaailmassa mukana!

Vierailija
350/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ultrakonservatiivi monimiljonääri perijätär. Paheksun tässä juuri köyhiä, kun he kulkevat nykyään merkkilenkkareissa eikä tuohivirsuissa. What's your excuse?

Vierailija
351/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias nainen, atm työtön mutta työt alkaa ens kuussa :) Käyn täällä kun on tylsää lähinnä, ja joskus haen apua ruokavalio/iho-ongelmiin.

352/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kuuluisin mies

Vierailija
353/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vielä hetken 36-vuotias nainen, synttärit ihan pian. Katon Emmerdalee ja juon teetä ja vitkuttelen töihin lähtöä kun haluisin vaan jäädä kotiin. 😔 Iltavuorot ei oo mun juttu. Ainoa hyvä puoli ettei tarvii herätä viideltä niin kuin aamuvuoroon.

Vierailija
354/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatöitä tekevä 40+ perheenäiti. Päivisin vapaalla. Lapset koulussa, mies töissä. Pitäisi vihdoin saada päivätyö, mutta huonolta näyttää.

Vierailija
355/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen osa-aikatyössä 36-v perheenäiti. Seuraillut palstaa epäsäännöllisesti jotain 10 vuotta. Tämä on vähän kuin huume, viihdyttävää omalla tavallaan sen hetken kun täällä pyörii, mutta oikeasti paljon parempi olo on tehdessä mitä tahansa muuta.  

Vierailija
356/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyny hoitsu, 53.

Saikulla tän päivän, siksi poikkesin tännekin. Kaks aikuista poikaa, toinen hihkui just pistesaalistaan sotelin esivalintakokeesta. Elämä hymyilee, vaihteeksi.

Vierailija
357/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24v nainen. Yksinäinen ja tietynlainen "luuseri" huumorilla sanottuna. Haen opiskelemaan taas kerran ja pelkään jo etukäteen miten taas käy. En osaa kovin hyvin toimia ihmisten kanssa rennosti ja tähän syynä oma luonne sekä monet huonot kokemukset. Pidän luonnosta, eläimistä ja haaveilen matkustamisesta. Olen aika epävarma ja monesti huolestunut eri asioista. Sen takia tuntuu välillä, että olen ajatusteni vanki, vaikka pitäisi päästä yli tietyistä asioista. En koe eläväni mitään hyvää elämää tällä hetkellä, ei pahinta, muttei hyvääkään. Sen takia pitäisi päästä sinne hyvään ja olla onnellinen. Yksinäisyys on varmaan pahin asia tällä hetkellä ja kulkenut mukana jo vuosia. Onneksi osaan vielä olla positiivinen ja uskoa haaveisiin. Keväisin olen aika väsynyt (ehkä lievä masennus), mutta kesällä taas yleensä helpottaa. Haluan uskoa hyvään ja pyrin itse olemaan se, joka puolustaa niitä heikompia niinkuin olisin muiden halunnut silloin minuakin tukevan, kun olisin apua tarvinnut. Pyrin myös ottamaan kierrätyksen, eläinten oikeudet, kasvisruoan, ympäristönsuojelun jne elämässäni huomioon niillä resusseilla kun pystyn. En silti koe olevani mikään "hyvä ja normaali" ihminen ja myönnän, että minulla on paljon heikkouksia ja pelkään, että nämä tulevat olemaan haittana elämässäni (on ollut paniikkikohtauksia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa) .Tähän mennässä olen silti jotenkin pystynyt vielä toimimaan kaikesta huolimatta. Läheisiä minulla ei juuri ole ja itse täytyy selvitä kaikesta. Se on välillä vaikeaa. Ihmisissä arvostan myös inhimillisyyttä ja empatiokykyä. En tule toimaan ilkeiden, pinnallisten ja ylimielisten ihmisten kanssa. Heidän kanssaan en pysty paljastamaan oikeaa itseäni. Nyt yritän taas muuttaa elämääni. Olisi kiva, että tuntisi taas olevansa elossa. Tällä hetkellä en merkitse ketään kenellekään vanhempia lukuunottamatta ja heidänkin kanssan välit välillä huonot, kun eivät ymmärrä minua. Täällä palstalta haen "seuraa" ja sitä, että pystyn keskustelemaan ihmisten kanssa. Tärkeä paikka nykyisin, vaikka välillä vaikeaa löytää mitään kivaa keskustelua. Yleensä kaikki musiikki, matkustelu, elokuva, ja syvälliset keskustelut ovat minun alaani täällä.

Olisi kiva tutustua sinuun! Tai vaikka viestitellä jos juttukaveria kaipaat :)

T. Luonnosta ja eläimistä sekä empaattisista ihmisistä myös pitävä 32-vuotias nainen.

Vierailija
358/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v nainen. Oon tosi yksinäinen ja käytän palstaa lähinnä lukemalla keskusteluja jotka vie ajatuksia muualle.

Vierailija
359/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40 v työssäkäymätön naimaton, työuran päättänyt HNWI-herrasmies. Toisinaan käyn joutoaikanani foorumilla naureskelemassa roskaväen ongelmille. Joskus saatan myös jonkun provoavauksen heittää :)

Vierailija
360/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistosihteeri 38v. Länsi-Suomi. Kulutan parhaillaan aikaa lounastauolla. Täällä pyörinyt säännöllisen epäsäännöllisesti kymmenisen vuotta ja on todettava että juttujen taso on tuona aikana laskenut todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi