Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?
Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?
Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.
Kommentit (591)
Olen 22v naispuolinen amk-opiskelija. Palstan olen löytänyt jotenkin ihan sattumalta. Olen aika positiivinen ihminen kaikin puolin ja tykkään paljon suunnitella uusia kivoja juttuja, mutta myös nauttia tästä hetkestä. Teini-iässä oli vähän syömishäiriöön viittaavia piirteistä, iskivät kuin salama kirkkaalta taivaalta. Jotain ne minuun jättivät, mutta elämä on kuitenkin nykyään oikein hyvää ja koen olevani onnellinen. Olen onnellisesti parisuhteessa, mutta seksielämään en ole täysin tyytyväinen. Toisaalta se ei nyt sinänsä ole niin häirinnyt..
Haaveissa nyt valmistua ammattiin ja mennä sitten töihin. Koiran haluaisin myös ja jossain vaiheessa lapsiakin. Eräs läheinen ystävä on juuri raskaana ja innolla odotan millon synnytys alkaa.. jännää! Laskettu aika on ihan kohta.
Haaveissa myös matkustelua ja ehkä opiskella vielä lisää myöhemminkin. Saa nähdä!
Tykkään liikunnasta ja lenkkeilen tosi paljon. Kävely ja juoksu luonnossa on parasta! Kuntosaleja inhoan.. yök. Lempiruokaa on muun muassa savulohi ja loimulohi, kana caesar-salaatti ja sushi. Tykkään juoda paljon vissyjä. Olen myös kahviin hulluna. :D TYKKÄÄN myös marjoista ja hedelmistä paljon. Syön aika terveellisesti 😊
Tässä tämmönen pieni tietopaketti minusta 😊😄
Olen 26 vuotias graafisen suunnittelun opiskelija. Selvisin muutaman vuoden lähes kohtalokkaasta vakavan masennuksen kaudesta, ja pääsin unelmakouluuni viime syksynä. Nyt minulla on uusia ystäviä, parisuhde ja kaksi kissaa.
36-vuotias luuseripaska, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä ja kuluttaa päivänsä enimmäkseen netissä trollaamisella, energiajuoman juomisella, runkkaamisella, pahalta haisemisella ja hyödyttömänä olemisella. Olen henkilö, joka ei ole saavuttanut mitään lapsuuden tai nuoruutensa haaveita, koska minulla ei ole omaa kotia (asun kaupungin vuokrayksiössä), autoa, puolisoa, lapsia, ammattia, ystäviä, lemmikkieläimiä, mitään järkeviä harrastuksia tai muutakaan hyödyllistä elämässä. Olen siis hyödytön paska josta on vain haittaa muille ja joka on totaalisen kyllästynyt elämäänsä ja vihaa itseään. Olen 36-vuotias, mutta fyysisesti varmasti noin 70-vuotias ja henkisesti ehkä noin 13-vuotias.
Kännikala. Valehtelin, että ostin yhden makuoluen tänään, mutta mullapa onkin vielä kaksi, vaikka join jo yhden ;) Phihiii .. kihahti tuo yksikin jo vähän hattuun.
Sinkkumies
42v mies.
Olen varsin pidetty kaverina, minua arvostetaan osaamiseni ansiosta. Vaikken olekaan varakas, osa ihmisistä uskoo minun elävän sinkkumiehen unelmaelämää.
Todellisuudessa elän suurimman osan ajasta kuin erakko ja kauniit naiset ovat ystäviä, ei sen enempää.
Uskon etteivät ihmiset tunne minua oikeasti. Jos tuntisivat, he ymmärtäisivät ettei minussa ole mitään erikoista ja luultavasti pitäisivät minua lähinnä säälittävänä. Torjun kiinnostuneet naiset koska en halua tuottaa pettymystä kun totuus minusta paljastuu.
En huijaa ketään tarkoituksella, mutta jos yritän kertoa itsestäni rehellisesti ja avoimesti, minua ei oteta vakavasti. Otan siis asian huumorilla ja odottelen milloin joku näkee "kulissieni" läpi.
Kirjoittelen harvakseltaan netissä koska täällä voin riisua supersankarin valepukuni :)
Sen pituinen se.
Hyvää kevään jatkoa palstalaisille!
Alle 30v perheenäiti ja työksenikin hoidan lapsia.
25v sairaanhoitaja. Mies kattelee vieressä lätkää ja minä googlailen kaikkea turhaa
Olen yli kuudenkymmenen ja mummi, maailman vanhin teiniäiti, naimisissa edelleen sen yhden ja saman rakkaansa kanssa.
Työelämässä kuljin täydet vuodet.
Olen vakavasti sairas, mutten ilokseni kipeä.
Käyn täällä tuulettamassa ajatuksiani ja odotan, josko saisi nauraa vedet silmissä, jollekin älyvapaalle ketjulle.
28 vuotias mies, järjestelmäasiantuntija, insinööri. Väsyneenä makoilen sohvalla naisystävä kainalossa hohottamassa jutuille.
Aloitin palstailun kun odotin kuopusta 18 vuotta sitten. Palstailin silloin ahkerasti jonkin aikaa, sitten jäi. Nyt tulossa isoäidiksi esikoisen vauvalle, joten täällä taas :P
27v nainen. TtM, 2 lasta ja mies. Tällä hetkellä kotiäitinä. Yrittäjyys haaveena. Palstailen tylsyyden tappamiseksi.
Superloserman kirjoitti:
42v mies.
Olen varsin pidetty kaverina, minua arvostetaan osaamiseni ansiosta. Vaikken olekaan varakas, osa ihmisistä uskoo minun elävän sinkkumiehen unelmaelämää.
Todellisuudessa elän suurimman osan ajasta kuin erakko ja kauniit naiset ovat ystäviä, ei sen enempää.
Uskon etteivät ihmiset tunne minua oikeasti. Jos tuntisivat, he ymmärtäisivät ettei minussa ole mitään erikoista ja luultavasti pitäisivät minua lähinnä säälittävänä. Torjun kiinnostuneet naiset koska en halua tuottaa pettymystä kun totuus minusta paljastuu.
En huijaa ketään tarkoituksella, mutta jos yritän kertoa itsestäni rehellisesti ja avoimesti, minua ei oteta vakavasti. Otan siis asian huumorilla ja odottelen milloin joku näkee "kulissieni" läpi.
Kirjoittelen harvakseltaan netissä koska täällä voin riisua supersankarin valepukuni :)
Sen pituinen se.
Hyvää kevään jatkoa palstalaisille!
Kiimaiset nartut tykkävät kaikesta kiiltävästä. Olet kuitenkin suostunut kaveripojaksi ja nöyryytettäväksi naisten puolelta, vaikka osa, ehkä 30% naisista ei ehkä sitä itse tiedosta.
Olet häpeäksi mies sukupuolelle. Kerää ne miehen rippeet mitä sinulla on jäljellä ja ala käyttäytyä kuin mies, äläkä suostu miksikään kaveripojuksi. Jos et vaadi kunnioitusta, niin yksikään nainen ei tule sinua ikinä kunnioittamaan.
Sinkkumies
47-vuotias nainen, vuorotyöläinen. Kudon tässä kotosalla sukkaa ja selaan samalla av-keskusteluja.
24v nainen. Yksinäinen ja tietynlainen "luuseri" huumorilla sanottuna. Haen opiskelemaan taas kerran ja pelkään jo etukäteen miten taas käy. En osaa kovin hyvin toimia ihmisten kanssa rennosti ja tähän syynä oma luonne sekä monet huonot kokemukset. Pidän luonnosta, eläimistä ja haaveilen matkustamisesta. Olen aika epävarma ja monesti huolestunut eri asioista. Sen takia tuntuu välillä, että olen ajatusteni vanki, vaikka pitäisi päästä yli tietyistä asioista. En koe eläväni mitään hyvää elämää tällä hetkellä, ei pahinta, muttei hyvääkään. Sen takia pitäisi päästä sinne hyvään ja olla onnellinen. Yksinäisyys on varmaan pahin asia tällä hetkellä ja kulkenut mukana jo vuosia. Onneksi osaan vielä olla positiivinen ja uskoa haaveisiin. Keväisin olen aika väsynyt (ehkä lievä masennus), mutta kesällä taas yleensä helpottaa. Haluan uskoa hyvään ja pyrin itse olemaan se, joka puolustaa niitä heikompia niinkuin olisin muiden halunnut silloin minuakin tukevan, kun olisin apua tarvinnut. Pyrin myös ottamaan kierrätyksen, eläinten oikeudet, kasvisruoan, ympäristönsuojelun jne elämässäni huomioon niillä resusseilla kun pystyn. En silti koe olevani mikään "hyvä ja normaali" ihminen ja myönnän, että minulla on paljon heikkouksia ja pelkään, että nämä tulevat olemaan haittana elämässäni (on ollut paniikkikohtauksia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa) .Tähän mennässä olen silti jotenkin pystynyt vielä toimimaan kaikesta huolimatta. Läheisiä minulla ei juuri ole ja itse täytyy selvitä kaikesta. Se on välillä vaikeaa. Ihmisissä arvostan myös inhimillisyyttä ja empatiokykyä. En tule toimaan ilkeiden, pinnallisten ja ylimielisten ihmisten kanssa. Heidän kanssaan en pysty paljastamaan oikeaa itseäni. Nyt yritän taas muuttaa elämääni. Olisi kiva, että tuntisi taas olevansa elossa. Tällä hetkellä en merkitse ketään kenellekään vanhempia lukuunottamatta ja heidänkin kanssan välit välillä huonot, kun eivät ymmärrä minua. Täällä palstalta haen "seuraa" ja sitä, että pystyn keskustelemaan ihmisten kanssa. Tärkeä paikka nykyisin, vaikka välillä vaikeaa löytää mitään kivaa keskustelua. Yleensä kaikki musiikki, matkustelu, elokuva, ja syvälliset keskustelut ovat minun alaani täällä.
Vierailija kirjoitti:
47-vuotias nainen, vuorotyöläinen. Kudon tässä kotosalla sukkaa ja selaan samalla av-keskusteluja.
Villasukkani meni rikki pois. Kestiväthän ne kuitenkin 5 vuotta, onko vinkkejä mistä saisi yhtä hyvät/kestävät?
Sinkkumies
23 vuotias nainen, kahden pienen lapsen äiti. Pyörin täällä silloin kun on tylsää tai kun elämädsssässä menee huonommin ja kaipaan mielipiteitä ja tsemppejä.
Hoitovapaalla. 40-vuotias. Vähän alkaa seinät kaatumaan päälle ja siivouskin vaivalloista.
Nainen, 22v, naimisissa, tällä hetkellä sairauslomalla masennuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hoitovapaalla. 40-vuotias. Vähän alkaa seinät kaatumaan päälle ja siivouskin vaivalloista.
Onko vakuutukset kunnossa? Tiedätkö kuka on rakentanut kiinteistön?
Sinkkumies
23v nainen, valmistun lukiosta kuukauden päästä. Olen tehnyt töitä sihteerinä yms. 17 vuotiaasta lähtien ja etsinyt omaa juttua.. En ole vieläkään sitä löytänyt ja taas uusi välivuosi tulossa, no, kaikki aikanaan :)
Onnellisesti parisuhteessa :)