Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
301/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on suosittu ketju, kaikki innolla haluaa kertoa itsestään ventovieraille.

29-vuotias aviovaimo täällä. Tällä hetkellä sairaslomalla leikkauksen jälkeen mutta loma on loppupuolella (hyvä, sillä alkaa olla vitsit vähissä tän tylsyyden kanssa). Työskentelen hyväpalkkaisessa työssä osapäiväisesti kotoa käsin. Hain tänä keväänä korkeakouluun huvin vuoksi ja osin miehen innoittamana kun itse on opiskelija. Tällä hetkellä elämässä askarruttaa kannattaako lapsia hankkia vai ei, ystäville on alkanut tulla mukuloita. Säästetään rahaa omistusasuntoon joka yritetään ostaa mahd. pienellä lainalla joku päivä sitten kun mies siirtyy koulusta töihin.

Vierailija
302/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias lukiolaistyttö :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vapaasti arvata.

Vierailija
304/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen, työkyvytön nainen.

Vierailija
305/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias tyttö, päätän peruskoulun tänä vuonna (toivottavasti). Kattelen Netfixiä ja ihmettelen kovasti, miten oon tänne päätyny. : DD

Vierailija
306/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias, 36000 euroa vuodessa tienaava mies. Perheessäni on lapsi, kaksi koiraa ja vaimo. Asun omakotitalossa kaupungin ulkopuolella ja kuljen työmatkat pyörällä. Näin kysymyksesi suosituissa, kun olin etsimässä kokemuksia homeisen leivän syömisestä.

Vierailija
307/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ja ikääntyvä humanisti, joka karkoittaa sekä rahan että miehet luotaan. Vertaistukena on av:n ihmisten kirjo.

Vierailija
308/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen didididi bätmään. Tai 46 vuotias työtön mies. Liikaa joutilasta aikaa ja palstaillessa kirjoitan joko vakavaa juttua tai heitän aivan läppää.

Olet se 46 vuotias työtön mies.

Koska se on didi didi didi didi didi didi didi didi BÄTMÄÄÄÄN!

Vierailija
309/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa oleva lukiolainen joka makaa sängyssä

Vierailija
310/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan menestyvä liikenainen. Pyöritän yritystä kotoa käsin ja ajaudun välillä töiden lomasta hieman lepuuttaan aivoja. Palstailussa saa tyydytettyä sosiaaliset tarpeet ja enkä sitten jaksakkaan tavata yhtään ketään. Olen siis kyllästynyt ihmisiin.

Vierailija
311/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias perheenäiti, hoitovapaalla, linnottautuneena makkariin, koska jälleen kerran todella turhautunut tähän jatkuvaan riitelyyn miehen kanssa. Jotenkin riidan keskellä ja vitutuksessa tulee helposti eksyttyä tänne ja ehkä sitä etsii ketjuja mistä sais vertaistukea, tai jotain. Ero mielessä usein, mutta pienet lapset :( Ja kuitenkin rakastan miestäni.

Vierailija
312/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60000 e vuodessa tienaava nelikymppinen perheetön mies.

Vierailija
313/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 66 v. eläkkeellä. Naimisissa saman miehen kanssa 43 vuotta ja edelleenkin ihan hyvä menee, ei suurempia valittamisen aiheita. Olen harkinnut vapaaehtoistyötä esim. nuorten parissa ja aionkin toteuttaa sen. Olen vapaa liikkumaan omien menojen suhteen, mutta harmikseni kahteen sisarukseeni välit ovat menneet poikki. Syyt ovat syvällä lapsuudessa ja niitä ei aikanaan tullut käsiteltyä.

Vierailija
314/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille täysin näkymätön ihminen, jota kukaan ei uskoisi, että osaa kirjoittaa mitään järkevää.

Ilmaa kaikille. Kukaan ei koskaan ota yhteyttä, ei soita, ei kirjoita, eikä huomaa millään tavalla.

Monta ihmistä tuli tavattua elämän aikana, mutta yksikään heistä ei kysele kuulumisiani.

Täysi radiohiljaisuus. Yksinäisyys on aika sietämätöntä ja täyttä kärsimystä. Joskus sitä sietää, mutta joskus kaikki tunteet vyöryvät yhtä aikaa päälle.

Yritän ilmeisesti jollakin tavalla todistaa olemassaoloani ja sen oikeutusta olemalla edes somessa.

Vierailija
315/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v nainen, naimisissa ja kolmen jo aikuisen lapsen äiti. Kaikki lapset omillaan, itse olen tällä hetkellä työtön ja näyttää kai siltä, ettei tämä yhteiskunta enää työpanostani kaipaa. Päivittäin palstailen, koukuttunut täysin.

Vierailija
316/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 48-vuotias Asperger-nainen, eronnut, lapseton ja edelleen opiskelija mutta kohtsillään hyvin todennäköisesti (jälleen) työtön. Pyykkäilen tässä paraikaa ja ajattelin syödä sen jälkeen mikroaterian. En ole riekkunut Vauvan keskusteluissa kovin kauaa, tulin tänne alun perin "Selvittämätön asia/tapahtuma" -ketjun kautta. Netti on ollut minulle tärkeä osa elämää vuodesta -95 alkaen, mutta en someta käytännössä juuri lainkaan.

Olen melkolailla kroonisesti masentunut (ei lääkitystä), enkä usko, että minulla on tulevaisuutta, mutta niin vain olen toistaiseksi onnistunut sinnittelemään vuodesta toiseen, ihme kyllä.

Vierailija
317/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naisvaltaista.

Vierailija
318/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 23v, opiskelija

Vierailija
319/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa vapaasti arvata.

Ei meitä kiinnosta. Vaikutat tylsältä tyypiltä. Jokainen kertoo itse, jos haluaa.

Vierailija
320/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias nainen. Suoraan kortistoon valmistuin edellisestä ammatistani ja nyt kohta valmistun kätilöksi. Kauhulla olenkin lueskellut uutisia, että suomalaiset eivät enää tee lapsia. Juurikin minun tuuriani ;) 

😂

Mutta onneksi siinä on myös se sairaanhoitajan pätevyys samassa. Hyvä juttu nimenomaan työllisyyden kannalta. Itse myös haaveillut kätilön ammatista.. tällä hetkellä sotealalla myöskin, mutta eri hommissa. Oletko tykännyt kätilön opinnoista? Entä kätilön työstä harkkojen perusteella? 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi