Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
361/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityspäällikkö 46v. kahden lapsen äiti. Töissä surffaan kun aivot pitää saada välillä tauolle.

Vierailija
362/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias, korkeakoulutettu ja työtön. Ensi syksynä lähden taas opiskelemaan ja toivon, että uusien opintojen myötä löytyy myös työ.

Ei löydy. T.Maisteri 54v, työttömänä 15v. Muissa töissä poissa omalta alalta. Sullekin keikkailua, parhaassa tapauksessa, luvassa.

Ymmärrän, että sinä olet pettynyt urallasi, mutta kannattaako lannistaa muita.. Suhtaudun tulevaisuuteen edelleen positiivisesti. Terveisin 26-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tunnettu naispuolinen elokuvanäyttelijä. Trollailen, vittuilen ja joskus totean jotain fiksuakin tällä palstalla nimettömänä, koska muuten joutuisin seiskan kanteen.

Vierailija
364/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kutsuvat minua nimellä Pazuzu. Itse olen nimetön. Tutkin maailmaanne Herrani käskystä aikaa varten joka pian tulee.

Vierailija
365/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön (vielä kaksi viikkoa) 32-vuotias nainen korpimetsistä. Trollailen harvoin, enimmäkseen kirjoitan kuin niillä keskustelupalstoilla, joissa aikoinaan pyörin ihan omalla naamalla. Yritän siis olla asiallinen ja avulias. Tästä syystä olen ehkä välillä turhankin herkkäuskoinen muiden tarinoille. 

Vähä off topic, mutta olisin todella mielissäni, jos löytyisi AV-kopio ilman kummallisia lastentarhasääntöjä aukioloajoista random poistoihin. Täällä on ihanan vilkasta, tykkään ulkoasusta ja anonyymiudesta ja peukuistakin... Joten jos tällaista rentoversiota on jollain tarjota, laittakaa linkkiä :)

Vierailija
366/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v, äitiyslomalla. Surffailen Kalevauvan innoittamana ja ei kai tässä kummempaakaan tekemistä ole.

Vierailija
367/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naakka kirjoitti:

Olen 8-vuotias naakka, tässä juuri pesää rakentelen ja tarkkailen vastapäisen kerrostalon työkyvyttömyyseläkkeellä huumekauppaa pyörittävää ruipeloa. Onneksi hän ei juuri välitä naakoista, kun kuulin isovanhemmiltani, että esi-isiä ja -äitejä oli vainottu ihan viranomaisten taholta. Tämä palstailu on addiktoivaa. Terveisiä pk-seudun naakkayhteiskunnalle.

Wikipedia:

"Naakkojen on todettu osaavan käyttää ja tehdä työkaluja simpanssien ja uudenkaledonianvaristen tavoin."

"Naakat oppivat ja muistavat variksen tavoin asioita ja voivat opettaa niitä parven muille jäsenille, jolloin hyödyllistä tietoa voi siirtyä jopa sukupolvelta toiselle."

Olette te fiksuja. Pieni yllätys silti, että ihan internetin keskustelupalstoillakin chattailette.

"Naakka on pariuskollinen, ja pari on tiivisti yhdessä koko elämänsä ajan. Naakkapari kihlautuu jo noin kahdeksan kuukauden ikäisenä mutta on sukukypsä tavallisesti vasta kaksivuotiaana. Parin kihlautuminen valikoituu siten, että naaras on aina koirasta alempiarvoinen."

Naakoilla havaittu myös kolmenkimppa suhteita. Mites teidän avio-onni?

Vierailija
368/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias nainen ja tällä hetkellä keskellä tylsää työpäivää. Tänään ei ole tapahtunut oikein mitään ihmeellistä, mikä luultavasti tarkoittaa sitä että huomenna sit sitäkin enemmän. 

Lapsista nuorempi on jo sekin yläkoulussa, kohta on aikaa itselle ja parisuhteelle kun viimeinenkin lentää pesästä.

Vierailija
369/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naakka kirjoitti:

Olen 8-vuotias naakka, tässä juuri pesää rakentelen ja tarkkailen vastapäisen kerrostalon työkyvyttömyyseläkkeellä huumekauppaa pyörittävää ruipeloa. Onneksi hän ei juuri välitä naakoista, kun kuulin isovanhemmiltani, että esi-isiä ja -äitejä oli vainottu ihan viranomaisten taholta. Tämä palstailu on addiktoivaa. Terveisiä pk-seudun naakkayhteiskunnalle.

Wikipedia:

"Naakkojen on todettu osaavan käyttää ja tehdä työkaluja simpanssien ja uudenkaledonianvaristen tavoin."

"Naakat oppivat ja muistavat variksen tavoin asioita ja voivat opettaa niitä parven muille jäsenille, jolloin hyödyllistä tietoa voi siirtyä jopa sukupolvelta toiselle."

Olette te fiksuja. Pieni yllätys silti, että ihan internetin keskustelupalstoillakin chattailette.

"Naakka on pariuskollinen, ja pari on tiivisti yhdessä koko elämänsä ajan. Naakkapari kihlautuu jo noin kahdeksan kuukauden ikäisenä mutta on sukukypsä tavallisesti vasta kaksivuotiaana. Parin kihlautuminen valikoituu siten, että naaras on aina koirasta alempiarvoinen."

Naakoilla havaittu myös kolmenkimppa suhteita. Mites teidän avio-onni?

"naaras on aina koirasta alempiarvoinen" ??

Onko naakoilla joku markkina-arvoteoria?

Vierailija
370/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24v nainen. Yksinäinen ja tietynlainen "luuseri" huumorilla sanottuna. Haen opiskelemaan taas kerran ja pelkään jo etukäteen miten taas käy. En osaa kovin hyvin toimia ihmisten kanssa rennosti ja tähän syynä oma luonne sekä monet huonot kokemukset. Pidän luonnosta, eläimistä ja haaveilen matkustamisesta. Olen aika epävarma ja monesti huolestunut eri asioista. Sen takia tuntuu välillä, että olen ajatusteni vanki, vaikka pitäisi päästä yli tietyistä asioista. En koe eläväni mitään hyvää elämää tällä hetkellä, ei pahinta, muttei hyvääkään. Sen takia pitäisi päästä sinne hyvään ja olla onnellinen. Yksinäisyys on varmaan pahin asia tällä hetkellä ja kulkenut mukana jo vuosia. Onneksi osaan vielä olla positiivinen ja uskoa haaveisiin. Keväisin olen aika väsynyt (ehkä lievä masennus), mutta kesällä taas yleensä helpottaa. Haluan uskoa hyvään ja pyrin itse olemaan se, joka puolustaa niitä heikompia niinkuin olisin muiden halunnut silloin minuakin tukevan, kun olisin apua tarvinnut. Pyrin myös ottamaan kierrätyksen, eläinten oikeudet, kasvisruoan, ympäristönsuojelun jne elämässäni huomioon niillä resusseilla kun pystyn. En silti koe olevani mikään "hyvä ja normaali" ihminen ja myönnän, että minulla on paljon heikkouksia ja pelkään, että nämä tulevat olemaan haittana elämässäni (on ollut paniikkikohtauksia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa) .Tähän mennässä olen silti jotenkin pystynyt vielä toimimaan kaikesta huolimatta. Läheisiä minulla ei juuri ole ja itse täytyy selvitä kaikesta. Se on välillä vaikeaa. Ihmisissä arvostan myös inhimillisyyttä ja empatiokykyä. En tule toimaan ilkeiden, pinnallisten ja ylimielisten ihmisten kanssa. Heidän kanssaan en pysty paljastamaan oikeaa itseäni. Nyt yritän taas muuttaa elämääni. Olisi kiva, että tuntisi taas olevansa elossa. Tällä hetkellä en merkitse ketään kenellekään vanhempia lukuunottamatta ja heidänkin kanssan välit välillä huonot, kun eivät ymmärrä minua. Täällä palstalta haen "seuraa" ja sitä, että pystyn keskustelemaan ihmisten kanssa. Tärkeä paikka nykyisin, vaikka välillä vaikeaa löytää mitään kivaa keskustelua. Yleensä kaikki musiikki, matkustelu, elokuva, ja syvälliset keskustelut ovat minun alaani täällä.

Voi kun sinuun saisi jotenkin yhteyttä, terveisin hyvinkin saman henkinen N29 ♥

Vierailija
371/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias nainen, opiskelen yliopistossa. Täällä on hyvä nollata pää.

Vierailija
372/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias ylioppilas, nainen, työtön, pitkäaikaismasentunut. Olen jälleen koukussa av:n selaamiseen, se vituttaa. Toivottavasti pääsen syksyllä opiskelemaan, aika paljon tosin epäilen. 

Vierailija
373/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias nainen, menetetty tapaus, kuntoutustuella. Olen naimisissa, asutaan syrjässä ja koen olevani kotini vanki. En saa nukutuksi, mikä onkin yksi syy siihen etten ole esimerkiksi työelämässä. Mutta ihan hyvin menee silti, tavallaan.

Vierailija
374/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias kahden alakoululaisen äiti ja heidän isänsä vaimo. Lapset koulussa ja yrittäjämies töissä, minä teen kotona yrityksemme tilinpäätöstä ja veroilmoitusta. Jäin pois vakituisesta päivätyöstäni tilitoimistossa ensimmäisen lapsen synnyttyä ja teen noita omia kirjanpitojamme, palkkoja ja markkinointia, loput tuloista tulevat osakesalkustani osinkoina.

Vierailija
375/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v kotiäiti

Vierailija
376/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias lapseton elämäntapaintiaaninainen. Tällä hetkellä teen joustavasti etätöitä. Käyn aina välillä AV:lla provosoitumassa ;-) On mielenkiintoista lukea lapsiperheiden elämästä, kun itse en lapsia ajatellut hankkia.

Vierailija
377/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen linnakundi 50v. ja onanoin.

Vierailija
378/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe tarpeelliseksi kertoa sitä täällä.

Näitä en ole koskaan ymmärtänyt.  Miksi ei vain skippaa aloitusta, vaan pakko on tulla kertomaan, ettei önnönnööö kerrokaan sitä, mitä kysyttiin.

Just. Tyyliin

-"Miksi pettämisestä on tullut näin iso ilmiö? Tuntuu, että joka toinen tekee niin, useampi mun ystävä ja pari sukulaismiestäkin"

"V*tttu, ikinä en oo pettänyt aaaargh, prkle"!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
379/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14v opiskelia, syön iltapalaa

OpiskeliJa. Tosin 14-vuotias on vielä koululainen, ei opiskelija.

Vierailija
380/591 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias väliaikaisesti Itä-Aasiassa asuva tyttö, joka toivoo pääsevänsä unelmiensa kouluun opiskelemaan tänä vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi