Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
281/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias nainen, opiskelija. En enää muista miten aikoinaan päädyin vauvapalstalle. Tykkään lukea ketjuja ihmisten ongelmista, hauskoista tilanteista ja mokista. Jonkun verran tulee luettua eri tv-sarjojen keskusteluketjuja. 

Vierailija
282/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v lastensuojelun ammattilainen äitiyslomalla. Googlettelen ja usein tulokset vievät av:lle, täällä saa hirnua ketjuille niin että rinnalla oleva natiainen saa kirnupiimää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v nainen. 2 tutkintoa hommannut, mutta osa-aikaeläkeeellä ollu pari vuotta. Viikossa 10h kuntoutusta, muuten elämässä ei ole juuri sisältöä.

Vierailija
284/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tänään 26 v täyttävä nainen. Olen sairaanhoitaja ja juuri tulin aamuvuorosta kotiin. Esikoista odotan ja asun avopuolisoni ja kahden kissan ja koiran kanssa rivarissa. Kaikki tuttuni tietävät av riippuvuudestani 🙂

Vierailija
285/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ "mummoäiti" - etätöissä asiantuntijatehtävissä kotona tänään. Palstaillut 10 vuotta - eli niin lapseni iän verran :)

Vierailija
286/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50v mies, lähtemässä työpaikalta kohti kotia pian. Istumatyö, kahvinjuontia ja toisten kyttäämistä.

Vierailija
287/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotias nainen, ei lapsia, avoliitossa. Tulen välillä tuulettamaan ajatuksia palstalle kesken työpäivän.

Vierailija
288/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias, korkeakoulutettu ja työtön. Ensi syksynä lähden taas opiskelemaan ja toivon, että uusien opintojen myötä löytyy myös työ.

Ei löydy. T.Maisteri 54v, työttömänä 15v. Muissa töissä poissa omalta alalta. Sullekin keikkailua, parhaassa tapauksessa, luvassa.

Vierailija
289/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kuusikymppinen kahden äiti. Lapset tein nuorena ja hyvä niin. Töissä olen ollut reipas 40 vuotta, ihan pian eläkkeelle. Työtön en ole ollut koskaan. Pitäisi saada liikuntakärpäsen purema, kadotin innon reilu vuosi sitten. Lapsilla kaikki hyvin, minulla lievä masennus vaivannut pari viime vuotta. Talous ok, oma tilava koti, yksin elelen. Olisi kiva löytää mies, joka kestäisi erillään asumisen, olen niin tottunut yksinoloon. Juuri tänään kävin lääkärissä (nainen) hän sanoi, että syntymäajassani täytyy olla virhe, olen kuulema niin nuorekas. Tiedän, että aika on kohdellut lempeästi, rypyttömänä olen säilynyt. Kiitollinen olen elämälle!

Vierailija
290/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 31 v., asiantuntijatyössä ja tällä hetkellä lopettelemassa etäpäivää kotisohvalla. Asun Helsingin kantakaupungissa miehen ja koiran kanssa. Lueskellut AV:ta satunnaisesti ehkä kymmenisen vuotta lähinnä huvittavien juttujen ja mehevien juorujen takia. Suksivaraston kolinat sekä muut pettämiskeissit, enemmän tai vähemmän paikaansa pitävät jutut julkkiksista/bloggaajista, TV-sarjoja koskevat keskustelut sekä muiden AV-tyyppien muistelot ja avautumiset kiinnostaa eniten. Joskus olen osallistunut keskusteluun ja vastaillut ihmisten kysymyksiin, jos oikeasti olen tiennyt aiheesta jotain.

Vierailija
291/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25- vuotias nainen joka haaveilee työstä neuvolan terveydenhoitajana. Myös kätilöhommat kiinnostaisi. Naisten ja heidän perheidensä auttaminen on sydäntä lähellä. 😊

Vierailija
292/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v, tyttö, lukiossa.

Vierailija
293/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 28v. Tulin just töistä ja aloin ruoanlaiton lomassa palstailemaan.

Vierailija
294/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 vuotias mies joka yhden lapsen yksinhuoltaja koska lapsen äiti lähti toisen miehen mukaan tytön ollessa pari kuukautta ja ei ole kuuteen vuoteen ollut kiinnostunut tyttärestään/nähnyt häntä. Minulle tytär on kaikki kaikessa ja hyvin ollaan pärjätty keskenään. Työskentelen liikunnan opettajana ylä-asteella.

Vierailija
295/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 48 v, kääntäjä. Kaksi lasta aikuisuuden kynnyksellä, mies ja koira. Just nyt syön yksinäni salaattipäivällistä ja surffaan.

Vierailija
296/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v mies, työtön sinkku, yksinäinen, sairas ja työkyvytön. Todellinen reppana. Ehkä voisin hakea seuraavaan Unelmien poikamies- ohjelmaan?

Vierailija
297/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaslomalla luumurtuman takia toukokuun loppuun, 54-vuotias neljän lapsen äiti. Kaikki lapset ovat aikuisia ja omillaan. 

Olen sosiologi koulutukseltani, mutta viime vuodet olen joutunut tekemään koulutustani vastaamatonta työtä. Olen helsinkiläinen, eronnut, asun koirani kanssa. 

Olen hieman masentunut ja alkoholisoitunut. Vietän aikaa netissä melko paljon. Koira pitää liikkeellä ja tuo kontakteja päivittäin sukulais- ja ystäväpiirin ulkopuolelta. Jälkimmäiseen ryhmään en tällä hetkellä juuri jaksa olla yhteydessä. 

Herregud täällä melkein samanlainen tapaus. En tosin ole korkeasti koulutettu, tavallinen duunari vain, mutta joutunut paiskimaan töitä samalla palkalla, kuin 20 vuotta sitten.

Esimiehenäni on nuori pelle, jolla ei alastamme ole mitään käytännön kokemusta. Hän on myös kova käskyttämään.

Olen myös pitkällä sairaslomalla ja koiran kanssa touhuan. En ota alkoholia mutta käytän opiaatteja vaikka ei kipuja olekaan...

Vierailija
298/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaslomalla luumurtuman takia toukokuun loppuun, 54-vuotias neljän lapsen äiti. Kaikki lapset ovat aikuisia ja omillaan. 

Olen sosiologi koulutukseltani, mutta viime vuodet olen joutunut tekemään koulutustani vastaamatonta työtä. Olen helsinkiläinen, eronnut, asun koirani kanssa. 

Olen hieman masentunut ja alkoholisoitunut. Vietän aikaa netissä melko paljon. Koira pitää liikkeellä ja tuo kontakteja päivittäin sukulais- ja ystäväpiirin ulkopuolelta. Jälkimmäiseen ryhmään en tällä hetkellä juuri jaksa olla yhteydessä. 

Herregud täällä melkein samanlainen tapaus. En tosin ole korkeasti koulutettu, tavallinen duunari vain, mutta joutunut paiskimaan töitä samalla palkalla, kuin 20 vuotta sitten.

Esimiehenäni on nuori pelle, jolla ei alastamme ole mitään käytännön kokemusta. Hän on myös kova käskyttämään.

Olen myös pitkällä sairaslomalla ja koiran kanssa touhuan. En ota alkoholia mutta käytän opiaatteja vaikka ei kipuja olekaan...

Ekalle lainaukselle, kyllä sosiologian koulutuksella voi mennä vaikka minne töihin, minulla oli sama pääaine kanssa ja suoraan koulusta töihin.

Mistä opiaatteja saa?

Vierailija
299/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias nainen. Suoraan kortistoon valmistuin edellisestä ammatistani ja nyt kohta valmistun kätilöksi. Kauhulla olenkin lueskellut uutisia, että suomalaiset eivät enää tee lapsia. Juurikin minun tuuriani ;) 

Vierailija
300/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v nuori nainen , lähihoitaja opinnot keskeyttänyt , nyt haen kosmetologiksi ja ensikuussa pääsykokeet! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi