Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olet ihan oikeasti, sinä joka palstailet juuri nyt?

Vierailija
23.04.2018 |

Kuka sinä olet, joka olet nyt täällä? Mies vai nainen vai joku muu, nuori vai vanha? Työtön vai työssäkäyvä vai eläkkeellä vai jotain muuta?

Minä olen 34-vuotias, nainen, eläkkeellä. Täytän päiviäni netissä pyörimisellä. Syön lounasta tässä samalla, pestopastaa ja vuohenjuustoa ja salaattia.

Kommentit (591)

Vierailija
261/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v. nainen. Sairaslomalla murtuman vuoksi. Yksin kotona päiväkahvilla. Lapset koulussa.

Vierailija
262/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v poika. Suomi24:stä siirryin tänne. Hyvää juttua heittää mammat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, 50v, nainen, Helsinki. Etsin työtä koko ajan. Masentaa. Asun miehen ja kissan kanssa.

Vierailija
264/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 23v, sairaanhoitaja ja vapaapäivä. Vietän melko paljon aikaa palstalla keskusteluja lukien, mutta aika harvoin kommentoin mitään.

Vierailija
265/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lto. Palstaillut enemmän tai vähemmän vuodesta 2004 jolloin aloittaa esikoistani. Nuorempi lapsi jo 2007.

Välillä lipsautan muutaman provon palstalle.

Tykkään päteä varhaiskasvatusta koskevissa keskusteluissa. Koen, että mulla on siihen oikeus vankan ammattitaitoni vuoksi.

Miehen kanssa ollaan oltu 20 v yhdessä. Saman verran mulla on ollut ihonalaiseni jota ajattelen päivittäin, edelleen. Antti Ketosen/Lauri Tähkän Olisitpa sylissäni on kuin meistä kirjoitettu.

En tiedä, mitä tulevaisuus tullessaan tuo. 20 v aikana olen meinannut 4 krt erota mennäkseni yhteen tämän miehen kanssa joka odottaa. Järki on toistaiseksi voittanut. Perheasiat mallillaan ym ja Aviomieheni on unelmamies. Silti tämä toinen saattaa vielä vetää pitemmän korren.

I feel you ❤

N42

Vierailija
266/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on niin hölmö että kuvailee tänne itsensä? 

Vastaus kysymykseen. No tarkkaa määrää en tiedä, mutta ainakin yksi hölmö, joka kommentoi jotain aivan turhaa ja asiaan kuulumatonta. ;)

Vierailija
267/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyrittäjä. Odottelen inspistä, että lähtisin töihin. Rakastunut väärään naiseen, kaikki tuntuu turhalta!

Vierailija
268/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen äiti, neljän mummo, nyt sairaana eläkkeellä kotona. En pysty liikkumaan ulkona enää, siksi olen netissä paljon. Töitä olen tehnyt 15-vuotiaasta lähtien, nyt en pysty enää muuhun kuin oleiluun ja lukemiseen. Vanhus 70v.

Vierailija
269/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 30v aktiivi vihreä naispoliitikko.

Kasvatan siirtolapuutarhassa salaatteja, sipulia ja juureksia, elän niillä.

En käy töissä olen vegaani ja vastustan kulutusyhteiskuntaa.

Vierailija
270/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin joskus, että jos vanha äitini olisi täällä, hän itkisi ja kauhistuisi melkein joka viestiä. Sitä, miten rumasti ihmiset kirjoittavat, miten he solvaavat toisiaan ja mistä asioista he kirjoittavat.

En nyt ihan tavoita tätä ajatustasi. Oma äitini on 84-vuotias, enkä usko ikimaailmassa, että hän solkenaan itkisi ja kauhistuisi melkein joka viestiä täällä. Tosin äidin pää pelaa vielä hyvin. Ehkä tilanne on erilainen, mikäli on muistisairautta tai muuta sellaista... ? Äitini surffailee netissä joka päivä. Hänen mielestään netti on parasta, mitä hänelle viime vuosina on tapahtunut. Iäkkäänä kun ei aina jalat pelaa tai on muuta kolotusta, niin netin kautta avautuu uusia maailmoja. Minun äitini ainakin inhoaa yli kaiken sitä, kun häntä vanhana mummona kohdellaan rassukkana, jolle lääkäritkin liki huutavat ja puhuvat muutenkin kuin idiootille... ;)

Äidin pää pelaa ihan hyvin, mutta hän on aina ollut sellainen.. vähän vanhanaikainen ja herkkä. Superempaattinen, huolehtiva ja aina vain hyvää ihmisistä ajatteleva. Hän on uskovainen, ei kiroile ja kauhistuu esim. liiallisista v-sanoista. Mutta sitä enemmän hän kauhistuisi ilkeydestä ja solvaamisesta. Ehkä kyse ei olekaan iästä. Vaan persoonasta!

Vierailija
271/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvytön työtön (sairaatkaan ei pääse välttämättä eläkkeelle nääs).

Olen 46v. Yhden viistoistavuotiaan äiti olen, se on koulussa.

Söin äsken hernekeittoa tässä koneen ääressä. Ihme kun ei mennyt rinnuksille kertaakaan, kuten yleensä.. laitoin silti talouspaperia ruokalapuksi. 

Kohta tiskaan. Aamulla makselin laskuja. Muuten olen viihtynyt nyt vaan lueskelemassa teiän juttuja ja kommentoimassa, tänään ei ole tärkeitä asioita hoidettavana.

Vierailija
272/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph, jonka hoidokit ovat vielä nukkumassa. Välipala on tehty valmiiksi ja paperityöt, vielä on luultavasti jäljellä 15-30 minuuttia omaa aikaa, ennen kuin ekat heräävät.

Vierailija
273/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v mies Helsingistä. Tapan aikaa töissä Vauva palstan selaamiseen. booooring...

Vierailija
274/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias, korkeakoulutettu ja työtön. Ensi syksynä lähden taas opiskelemaan ja toivon, että uusien opintojen myötä löytyy myös työ.

Vierailija
275/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias homo sapiens sapiens, eksistentialistiseen masennukseen taipuvainen naispuolinen yksilö, joka kustantaa vaatimattoman elämäntapansa käymällä epäsäännöllisesti vuorotöissä ja tavoittelee määrätietoisesti alanvaihtoa.

Vierailija
276/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ikä 69 ja tuore isä. Enempää en paljasta, ettei tunnisteta.

Vierailija
277/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 76 v eläkeläinen, nainen. Seuraan usein palstaa ja ihailen ja nauran makeasti hauskoja ja ytimekkäitä kannanottoja. Nyt istun ja funtsailen lähtiskö kaupoille että tulisi liikuntaa. Stokkalla on orvokkitarjous.

Vierailija
278/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias eläkeläisvaari se täällä tuhlaa elämäänsä trollailuun ja provoiluun ympäri nettiä. Justiinsa nyt juon kahvia ja kohta syön lounasta.

Vierailija
279/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias nainen, työssäkäyvä, avoliitossa, äiti, omakotitalo. Odotan toista lasta ja kärsin pahasta raskauspahoinvoinnista, joka tällä hetkellä hallitsee elämää enemmän tai vähemmän koko ajan.

Vierailija
280/591 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias nainen. Just heräsin unilta yövuoron jälkeen. Oon palanut ihan loppuun tässä työssä ja hain kouluun opiskelemaan uutta ammattia, ettei menis mielenterveys lopullisesti. Ei vielä lapsia, mutta haluaisin niitä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan