Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin kaveriporukan mökkireissun väliin, koska tyttöystävä halusi viettää viikonlopun kanssain, mutta ei sitten kertonut että hänellä on kuukautiset

Vierailija
21.04.2018 |

Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.

M25

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppirahat on osaltasi maksettu. Seuraavalla kerralla tiedät, ettei ämmiä miellyttääkseen kannata tehdä kavereille ohareita. Ikinä.

Vierailija
2/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lienee parasta kasvaa vielä muutama vuosi ennenkuin alat noita seurustelujuttuja miettimään ollenkaan.

Vierailija
4/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä, onko tällainen henkinen kyykyttäminen yleistäkin tyttöystävältäsi?

Vierailija
5/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti P15?

Vierailija
6/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen narsisti. Tuo henkinen väkivalta vain pahenee suhteen edetessä. 

Vierailija
7/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAMR

Vierailija
8/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..

Vierailija
9/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mensut = suikkariviikko

Vierailija
10/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa!

Vierailija
11/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajomies ajaa kelillä kuin kelillä.

Vierailija
12/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lun mies ainakin tietää mun kierron jopa paremmin kun itse.Etkö sä tiedä sun tyttöystävän kiertoa? Kyllä miehenki se pitäs tietää.

Vierailija
13/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?Antakaa palaa, meitä ei ole koskaan haitanneet. Esim. pyyheliina alle ja panemaan.

Vierailija
14/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuukautiset estää seksin, tätä olen aina ihmetellyt. Itselläni tekee silloin aina kahta enemmän mieli. Pesun kautta ja pyyhe pyllyn alle. Myös kakkonen on vaihtoehto :) N36

Vierailija
15/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lun mies ainakin tietää mun kierron jopa paremmin kun itse.Etkö sä tiedä sun tyttöystävän kiertoa? Kyllä miehenki se pitäs tietää.

Voi ...kele mitä soopaa! Kuolisin nauruun, jos mieheni puhuisi jotain kuukautiskierrostani! Ja joku tuolla jo valaisikin, ajomies on ajomies kelillä kuin kelillä. Mammanpojat älkööt vaivutuko. Ajakaa vaan kuivalla kesäkelillä.

Vierailija
16/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuukautiset estää seksin, tätä olen aina ihmetellyt. Itselläni tekee silloin aina kahta enemmän mieli. Pesun kautta ja pyyhe pyllyn alle. Myös kakkonen on vaihtoehto :) N36

Itse olen usein kipeä, joten ei huvita. Mulla on myös runsaat kuukautiset eli ei kiva kun kaikki paikat olisi veressä ja verisissä klimpeissä. Ja painavin syy on se, että haluan lähes aina suukeksiä, koska en muuten saa orgasmia, eikä mies suostu enkä edes antaisi kuukautisten aikaan ottaa suihin. Pelkkä yhdyntä olisi vain niin pelkkää panemista, enkä oikein saa siitä irti mitään. 

Vierailija
17/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen usein kipeä, joten ei huvita. Mulla on myös runsaat kuukautiset eli ei kiva kun kaikki paikat olisi veressä ja verisissä klimpeissä. Ja painavin syy on se, että haluan lähes aina suukeksiä, koska en muuten saa orgasmia, eikä mies suostu enkä edes antaisi kuukautisten aikaan ottaa suihin. Pelkkä yhdyntä olisi vain niin pelkkää panemista, enkä oikein saa siitä irti mitään. 

Ehkä SINÄ et saisi, mutta miehesi saisi! Miksi ajattelet seksissä ainoastaan itseäsi???

Vierailija
18/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa otsikossa sana "sitten". Outoa mutta totta, melko varma provon merkki.

Vierailija
19/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivut, todella runsas vuoto, ripuli... Kyllä näitä syitä riittää. Onnetonta on, jollei paria päivää kestä ilman seksiä.

Vierailija
20/116 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyttöystäväsi olisi aiheellista palkita sinut anaaliseksillä tuossa tilanteessa.