Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin kaveriporukan mökkireissun väliin, koska tyttöystävä halusi viettää viikonlopun kanssain, mutta ei sitten kertonut että hänellä on kuukautiset

Vierailija
21.04.2018 |

Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.

M25

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin peruspiirre, että hoikutellaan muualle kuin kavereiden kanssa viikonlopun viettoon.

Juokse vielä kun voit. 

Aito tyttöystävä olisi toivottanut sinulle mukavaa viikonloppua kavereiden kanssa. 

Vierailija
102/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisestä kullista voi laittaa sävähdyttävän dickpicin. Sehän on nyt kovin trendi maailmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän tyttöystäväs ole muuta kuin seksiä varten... ?? Et taida rakastaa häntä, parempi olisi olla rehellinen!

Vierailija
104/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muistoja yli 20 vuoden takaa.

Mulla oli eka kertaa viikonloppu vapaana puoleen vuoteen. Tyttoystava lupasi lahtea kaverinsa mokille torstaina.

Ei sitten lahtenyt mutta riideltiin sitten koko viikonloppu.

Vierailija
105/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin seksi on kielletty kuukautisten aikana???

Koska miehet eivät tykkää nuolla veristä pimppaa. Suuseksi on yleensä tärkeää ensin itse yhdyntää. 

Ai miksi ei? Ja tällöin voi keskittyä vaikkapa pääasiassa ylempiin alueisiin jos "verireikä" noiden aikana hirvittää. Itse puikottaminen tuntuu jotenkin "mureammalta" kuukautisten aikaan, joten en usko että on yleensäkään monillekaan miehille juurikaan este.

Vierailija
106/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuukautisten aikana on 

- mahdollista

- suihinottoja

- kuukupin kanssa täysin siistiä ja nautinnollista myös naiselle

Kuukupin kanssa yhdyntä ei onnistu, mutta kaikki muu on mahdollista. Loistava kuukautissuoja muutenkin. 

Vierailija
107/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kuukautisten aikana on 

- mahdollista

- suihinottoja

- kuukupin kanssa täysin siistiä ja nautinnollista myös naiselle

Kuukupin kanssa yhdyntä ei onnistu, mutta kaikki muu on mahdollista. Loistava kuukautissuoja muutenkin. 

Ja tämäkään ei päde kaikkiin, ei miltään osin. Tai no, kaikkihan on tietysti mahdollista mutta ei aina niin kivaa.

Vierailija
108/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis seurustele naisen kanssa, vaan hänen sukupuolielimensä..

Hanki seksinukke.

Ja sit kun hankkii niin täällä päivitellään kuinka pervoa ja creepyä on panna jotain 16-vuotiaan näköistä robonaista, joka ei vuoda, ei nalkuta, ei osta miehen luottokorttia tappiin joka kuukausi, ei rupsahda jne.

Vierailija
109/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi nuorena miehenä pidin kirjaa likoista ja niiden kk ajoista etten hilannut niitä kotiin silloin kun niillä oli vuotoa, harvoin erehdyin sen jälkeen

Vierailija
110/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tyttöystävä joillakin oikeesti kelpaa vain seksiin? Tämä provo se on selvä, mutta tällaisia ihmisiä varmasti on. Mikä menee oikeesti kasvatuksessa pieleen puhumattakaan mikä aivoissa täytyy olla vialla.

Vierailija
111/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähäkutti, et päässyt seksiaddikti kavereidesi kanssa mökille runkkurinkiin ja nyt nainenkin veti jalat ristiin. Ei säälitä sun kohtalo.

Vierailija
112/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lun mies ainakin tietää mun kierron jopa paremmin kun itse.Etkö sä tiedä sun tyttöystävän kiertoa? Kyllä miehenki se pitäs tietää.

^! Ex tiesi mun kierron paremmin kun itse tiesin. Suosittelen ap:täkin seuraamaan, ettei "pety" enää :))

Toiseksi en itse peruisi ystävien kanssa ennalta sovittua reissua noin vain. Tietenkin eri asia on jos kumppanilla oli jokin todella painava syy. Bros before hoes.

N19

Vierailija
113/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski Raija kirjoitti:

Ähäkutti, et päässyt seksiaddikti kavereidesi kanssa mökille runkkurinkiin ja nyt nainenkin veti jalat ristiin. Ei säälitä sun kohtalo.

Vierailija
114/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla olette sitten mökkireissulla tuplasti pidempään, ...tana!

Vierailija
115/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.

M25

Aika lapselliselta ja epäkypsältä kuulostat, jos et ole silti iloinen tyttöystäväsi seurasta, vaikket aina erikseen jotakin palkintoa siitä saisikaan. Miten olisi keskustelut teitä molempia kiinnostavista aiheista, yhteinen kävely kevätsäässä, jne.?

Vierailija
116/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuukautiset, voi toki harrastaa suuseksiä tai anaaliseksiä. Näin on toimittu koko ihmiskunnan historian ajan,