Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin kaveriporukan mökkireissun väliin, koska tyttöystävä halusi viettää viikonlopun kanssain, mutta ei sitten kertonut että hänellä on kuukautiset

Vierailija
21.04.2018 |

Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.

M25

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha, paha. Ehkä olisi aika käydä tyttöystävän kanssa keskustelu parisuhteen pelisäännöistä. Ei voi olla niin, että vain sinä olet valmis tekemään uhrauksia suhteessa, totta kai naisen olisi pitänyt sanoa, että hänellä on menkat, kun otit mökkireissun esiin. Kenties tämä oli vain rehellinen väärinkäsitys häneltä.

Kavereillesi voit tarjota pari laatikkoa olutta, kun seuraavan kerran lähdette sauna/mökkireissuun ja ilmaista pahoittelusi heille.

Miksi ap siellä mukana olisi ollut jotenkin tärkeä?

Vierailija
42/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuukautiset estää seksin, tätä olen aina ihmetellyt. Itselläni tekee silloin aina kahta enemmän mieli. Pesun kautta ja pyyhe pyllyn alle. Myös kakkonen on vaihtoehto :) N36

Kivut, todella runsas vuoto, ripuli... Kyllä näitä syitä riittää. Onnetonta on, jollei paria päivää kestä ilman seksiä.

Ripulia on se, joka tulee kakkosesta. Etupyllystä tuleva on kuukautisvuotoa. Meillä sellaista ei tosin ole, tyttis kävi koululääkärillä ja sai pillerit, joilla hillomörkö pysyy loitolla. Suosittelen jokaiselle, huoltokatkot on syvältä.

Ei ole muuten hirveän terveellistä vetää pillereitä putkeen ilman tyhjennysviikkoa. Se vuotoviikko pitäisi oikeasti pitää, jossain vaiheessa ne menkat tulee "läpi" ja sitten se vasta onkin hillomörkö. Eri asia jos silloin tällöin syö vaikka pari laattaa putkeen. Mutta ei oikeasti kannattais.

Jos on oikeesti vaikeet menkat, kuten esim mulla: runsaat ja hg kanssa ongelmaa, voidaan määrätä erillaiset pillerit joiden kanssa se tauko pidetään 6kk välein. Eli 2x vuodessa menkat. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ei se pillerien syönti putkeen ole välttämättä mitenkään ongelmallista. Nimimerkillä oon syönyt minipillereitä jonkun 10v, noin viiden vuoden kohdalla oli puolen vuoden tauko ja ihan samat menkat oli kuin ennen pillereitäkin. Eli suht niukat. Ei se limakalvo siellä mitään loputtomasti paksuunnu.

Vierailija
44/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne menkat seksin harrastamiseen vaikuttaa? Meillä ei ainakaan vaikuta. Ihan hyvin voi sekstailla vaikka on menkat.

Vierailija
45/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuukautiset estää seksin, tätä olen aina ihmetellyt. Itselläni tekee silloin aina kahta enemmän mieli. Pesun kautta ja pyyhe pyllyn alle. Myös kakkonen on vaihtoehto :) N36

Itse olen usein kipeä, joten ei huvita. Mulla on myös runsaat kuukautiset eli ei kiva kun kaikki paikat olisi veressä ja verisissä klimpeissä. Ja painavin syy on se, että haluan lähes aina suukeksiä, koska en muuten saa orgasmia, eikä mies suostu enkä edes antaisi kuukautisten aikaan ottaa suihin. Pelkkä yhdyntä olisi vain niin pelkkää panemista, enkä oikein saa siitä irti mitään. 

Ehkä SINÄ et saisi, mutta miehesi saisi! Miksi ajattelet seksissä ainoastaan itseäsi???

Koska se on eri asia.

Vierailija
46/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha, paha. Ehkä olisi aika käydä tyttöystävän kanssa keskustelu parisuhteen pelisäännöistä. Ei voi olla niin, että vain sinä olet valmis tekemään uhrauksia suhteessa, totta kai naisen olisi pitänyt sanoa, että hänellä on menkat, kun otit mökkireissun esiin. Kenties tämä oli vain rehellinen väärinkäsitys häneltä.

Kavereillesi voit tarjota pari laatikkoa olutta, kun seuraavan kerran lähdette sauna/mökkireissuun ja ilmaista pahoittelusi heille.

Miksi ap siellä mukana olisi ollut jotenkin tärkeä?

Oletko sulkeutunut johonkin perhekuplaan, vai miksi et ymmärrä että kavereiden läsnäolo on tärkeää?

Vierailija
47/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nainen jaksat vain yrittää. Edelleen 0/5.

Vierailija
48/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Seksi auttaa hyvin kuukautiskipuihin.

Vierailija
49/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivut, todella runsas vuoto, ripuli... Kyllä näitä syitä riittää. Onnetonta on, jollei paria päivää kestä ilman seksiä.

Ripulia on se, joka tulee kakkosesta. Etupyllystä tuleva on kuukautisvuotoa. Meillä sellaista ei tosin ole, tyttis kävi koululääkärillä ja sai pillerit, joilla hillomörkö pysyy loitolla. Suosittelen jokaiselle, huoltokatkot on syvältä.

Ei ole muuten hirveän terveellistä vetää pillereitä putkeen ilman tyhjennysviikkoa. Se vuotoviikko pitäisi oikeasti pitää, jossain vaiheessa ne menkat tulee "läpi" ja sitten se vasta onkin hillomörkö. Eri asia jos silloin tällöin syö vaikka pari laattaa putkeen. Mutta ei oikeasti kannattais.

Ootko kuullut minipillereistä? Niitä saa syödä tauotta. Mä oon syöny 6v putkeen ja ei oo tarvinnut kärsiä todella runsaista ja kivuliaista menkoista ja hemoglobiinikin on pysynyt normaalina eikä ole liian alhainen kuten sillon, kun menkat tuli joka kuukauisi.

Vierailija
50/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias mies ja noin lapsellinen. Mun miesystävä on saman ikäinen ja osaa kyllä suhtautua menkkoihin ihan hyvin ja meidän yhdessä olo ei riipu millään tavalla siitä, että onko mulla menkat vai ei. Et taida olla ihan kypsä parisuhteeseen, jos tyttöystävän kanssa ollaan vain silloin kun seksiä on tarjolla.

Vierailija
51/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.

M25

Toivottavasti otti sentään suihin. Jos ei niin vaihda parempaan.

Vierailija
52/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mensut = suikkariviikko

Hyi miten mauton halpis sä oot. Etkö häpeä yhtään mauttomuuttasi ihmisenä?

Mitä mautonta tässä on? Naisena tykkään antaa nautintoa miehelleni menkkojen aikaan suihinoton muodossa tai sitten pannaan suihkussa. Olenko minäkin sitten mauton? :O ihan normaalina elämästä nauttivana ihmisenä olen itseäni pitänyt.

Vierailija
53/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut minipillereistä? Niitä saa syödä tauotta. Mä oon syöny 6v putkeen ja ei oo tarvinnut kärsiä todella runsaista ja kivuliaista menkoista ja hemoglobiinikin on pysynyt normaalina eikä ole liian alhainen kuten sillon, kun menkat tuli joka kuukauisi.

Myös minipillerit ovat hormooneja. oletko lukenut nuorten naisten kuolemista pillereisrä johtuen. Kannustaisin harkintaan hormoonien suhteen.

Vierailija
54/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suuseksiä menkkojen aikana. Mies rakastaa nuolla minua silloin.

Vierailija
55/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne menkat seksin harrastamiseen vaikuttaa? Meillä ei ainakaan vaikuta. Ihan hyvin voi sekstailla vaikka on menkat.

No kun se ei teillä vaikuta niin pakkohan se sitten on olla universaalitotuus, joka koskee ihan kaikki naisia, miehiä ja parisuhteita.

Vierailija
56/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä poikaystävä kannattaa dumpata vielä kasvamaan ja miehistymään. Tällaisen kanssa suhteilu on aina samaa nillitystä. Ei jatkoon.

Vierailija
57/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
58/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait ap olet hakenut häneltä korvauksia?

Vierailija
59/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä. Se vain sotkee hieman. Harrastakaa suihkussa. 😁

Vierailija
60/116 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nytkyttänyt peräsuoleen.