Jätin kaveriporukan mökkireissun väliin, koska tyttöystävä halusi viettää viikonlopun kanssain, mutta ei sitten kertonut että hänellä on kuukautiset
Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.
M25
Kommentit (116)
Täällä jauhetaan vaan siitä, voiko menkkojen aikana panna, kun kyse on tyttöystävän vallankäytöstä. Hän ei vain halua, että poikakaveri menee mökkireissulle. Itsekin ap:ta alapeukuttaneet tiedätte, että jos juttu olisi mennyt toisinpäin (Poikakaveri ei päästä mua tyttökavereiden kanssa mökille, mutta ei halua seksiäkään) niin JJSAP-vastauksia olisi sadellut.
Vierailija kirjoitti:
mensut = suikkariviikko
Ja takapuoli on myös tytsyillä.
Musta on vaan kiva, jos mies lähtee jonnekin reissuun, kun mulla on menkat. En oo koskaan yhenkään poikakaverin kanssa tykännyt harrastaa yhdyntää menkkojen aikana. Suuseksi käy, kun mulla on kuukuppi. Samoin voin hoidella miehen sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuukautiset estää seksin, tätä olen aina ihmetellyt. Itselläni tekee silloin aina kahta enemmän mieli. Pesun kautta ja pyyhe pyllyn alle. Myös kakkonen on vaihtoehto :) N36
Kivut, todella runsas vuoto, ripuli... Kyllä näitä syitä riittää. Onnetonta on, jollei paria päivää kestä ilman seksiä.
Ripulia on se, joka tulee kakkosesta. Etupyllystä tuleva on kuukautisvuotoa. Meillä sellaista ei tosin ole, tyttis kävi koululääkärillä ja sai pillerit, joilla hillomörkö pysyy loitolla. Suosittelen jokaiselle, huoltokatkot on syvältä.
Ei ole muuten hirveän terveellistä vetää pillereitä putkeen ilman tyhjennysviikkoa. Se vuotoviikko pitäisi oikeasti pitää, jossain vaiheessa ne menkat tulee "läpi" ja sitten se vasta onkin hillomörkö. Eri asia jos silloin tällöin syö vaikka pari laattaa putkeen. Mutta ei oikeasti kannattais.
Ootko kuullut minipillereistä? Niitä saa syödä tauotta. Mä oon syöny 6v putkeen ja ei oo tarvinnut kärsiä todella runsaista ja kivuliaista menkoista ja hemoglobiinikin on pysynyt normaalina eikä ole liian alhainen kuten sillon, kun menkat tuli joka kuukauisi.
Myös minipillerit ovat hormooneja. oletko lukenut nuorten naisten kuolemista pillereisrä johtuen. Kannustaisin harkintaan hormoonien suhteen.
No pillerit on ihan lääkärin määräys, hormonikierukka ei sovi. Ilman pillereitä vuodan 1,5vk niin paljon, et vaikka ois isoin tamponi ja imukykyisin side niin parissa tunnissa tulee läpi ja sit saa siistiä istuinalustaa jne. Ja tähän päälle ihan järkyttävä mahakipu niin lähes tuon saman ajan kun vuodan niin en myöskään ole työkykyinen. Puhumattakaan siitä, et hemoglobiini laskee niin alas, et on jo anemian puolella ja olo sen mukainen.
Mieluummin syön pillereitä ja pysyn työkykyisenä kun jättäisin syömättä ja olisin joka kuukausi viikon tai reilu saikulla.
tuo jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Täällä jauhetaan vaan siitä, voiko menkkojen aikana panna, kun kyse on tyttöystävän vallankäytöstä. Hän ei vain halua, että poikakaveri menee mökkireissulle. Itsekin ap:ta alapeukuttaneet tiedätte, että jos juttu olisi mennyt toisinpäin (Poikakaveri ei päästä mua tyttökavereiden kanssa mökille, mutta ei halua seksiäkään) niin JJSAP-vastauksia olisi sadellut.
Näinpä. Paljon pahempi ongelma tuo tulee suhteessa olemaan kuin naisen pihtaaminen kuukautisten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Emme siis asu yhdessä. Jätin poikaporukan vuoden ensimmäisen mökkireissun väliin. Ajattelin että hyvänä poikana saisin tästä palkinnon tyttöystävältäni, mutta voitte arvata reaktioni kun eilen saavuin hänen asunnolleen ja kun aloin lähennellä hän sanoi että on kuukautiset emmekä voi harrastaa seksiä. Tunnen itseni todella typeräksi ja hyväksi käytetyksi.
M25
Seksiä voi harrastaa silti ja jos tapailunne riippuu seksistä, niin vaihda muija omaan käteen. Vapauta hänet paremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuukautiset estää seksin, tätä olen aina ihmetellyt. Itselläni tekee silloin aina kahta enemmän mieli. Pesun kautta ja pyyhe pyllyn alle. Myös kakkonen on vaihtoehto :) N36
Joillakin voi olla kovat kivut. En minä ainakaan kuukautisten aikana jaksa seksiä, koska olen niin kipeä. Särkylääkehuuruissa kyllä miehen läheisyys kelpaisi, mutta ei välttämättä seksi. Anaaliseksiä en harrasta ollenkaan. N27
Et siis seurustele naisen kanssa, vaan hänen sukupuolielimensä..
Hanki seksinukke.
No harmi kun ei seksiä nyt irronnut tänä viikonloppuna, mutta etkö tosiaan voi tehdä tyttöystäväsi kanssa mitään muuta kuin harrastaa seksiä, varsinkin kun ette edes asu yhdessä?
Oho, tyttis on rikki. Voi sua, kyllä nyt harmittaa.
Vedä käteen, poju.
Mulla on vähän iäkkäämpi rouva, ei tule enää menkkoja. Pillua saas siis vaikka jokapäivä jos vaan itse jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lun mies ainakin tietää mun kierron jopa paremmin kun itse.Etkö sä tiedä sun tyttöystävän kiertoa? Kyllä miehenki se pitäs tietää.
Voi ...kele mitä soopaa! Kuolisin nauruun, jos mieheni puhuisi jotain kuukautiskierrostani! Ja joku tuolla jo valaisikin, ajomies on ajomies kelillä kuin kelillä. Mammanpojat älkööt vaivutuko. Ajakaa vaan kuivalla kesäkelillä.
Se takia tiedetään, koska nainen on erityisen kiimainen ennen niitä...
Vierailija kirjoitti:
Poikakaverilla ei ole menkkoja, mutta tuskin kukaan halua seksiä vaikka ripulia sairastavan poikkiksen kanssa. Aloittajan kannattaa jättää seurustelut kypsempään ikään, nyt hän tuntu ajattelevan tyttöystäväänsä vain seksinukkena.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti P15?
Pikemminkin Aku Hirviniemi tai Pirkka-Pekka Petelius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mensut = suikkariviikko
Ja takapuoli on myös tytsyillä.
Arvaa huviksesi kuinka harva nainen antaa peppua vuodon takia. Todella harva. Jotkut sentään ymmärtävät ottaa suihin. Mä kyllä ajan kelillä kuin kelillä. Ainoa rajoitus on että vuodon aikana en nuole. Se blaadi ällöttää niin että silloin ei pysty.
Käsipeliksi yksin se yleensä menee jos ja kun nainen ei tee mitään. Pakko niitä paineita on jotenkin päästellä.
Vierailija kirjoitti:
Vedä käteen, poju.
Kaikki miespuoliset joutuu toisinaan vetämään käteen. Mieti miksi.
Milloin seksi on kielletty kuukautisten aikana???
Vierailija kirjoitti:
Milloin seksi on kielletty kuukautisten aikana???
Koska miehet eivät tykkää nuolla veristä pimppaa. Suuseksi on yleensä tärkeää ensin itse yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vedä käteen, poju.
Pointti olikin, että se kaveriporukan mökkireissu olisi ollut mieluisampaa kuin käteenveto menstruoivan tyttöystävän vieressä. Mikä siinä nyt on niin vaikea ymmärtää?
Nimim. Vaimo, joka ei kiellä mieheltään satunnaisia poikien reissuja
Meillä taas nainen ei anna kuukautisten aikaan vaikka itse haluaisin. Tasan ei mene onnen lahjat.