Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluksi Kanarialle.

Vierailija
21.04.2018 |

Onko muita lähdössä?
Helppoa joulua lämpöön. 3 viikon loma Kanarialla.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ympäristöteko lentää huvittelulomalle Kanarialle. Ilmasto lämpenee.

Vierailija
2/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla kylmintä joulu-tammikuussa ja mitä siellä tekee 3vk? Las Palmasissa aikaa saa kulumaan muutamia päiviä, mutta ei muuten kummosta - mun mielestä.

Itse lähtisin mieluummin uudellen Karibialle jouluksi! Ainakin Meksikon Jukatanilla menee parikin viikkoa helposti 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kanaria huono paikka ole. Lämpötilat 17 - 20. Ihan kelpo sää vaikkakin epävakaista. Kämpän pystyu vuokraamaan 3 viikoksi ihan muutamalla satasella.

Vierailija
4/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti harmillista, kuinka ihmiset edelleen luulee, että Kanarialla (kaikki saaret) on talvella lämmin. Ja matkatoimistot ne vaan ylläpitää tätä harhaluuloa hymyssä suin.. Esim. Las Palmasissa voi joulukuussa sataa lunta/räntää ja tuuli on todella voimakas ja suorastaan kylmä mm. Inglesissä. Lanzarotesta ja Fuerteventurasta puhumattakaan. Myös Atlantin vesi on hyistä, sekä hotellien uima-altaat jääkylmiä.

Eikä tämä ole mikään parjausviesti, itse olen matkustellut ja matkustan Kanarialla vuosittain ja ympäri vuoden :) Kesällä kyllä tarkenee, vielä kun Calima saapuu, huh!

Toivon vain, että ihmiset ottaisivat huomioon Kanarian talvi-ilmaston; talvi se on saarillakin. Muutoinhan siellä on aivan ihanaa, kaikki saaret omilla tavoillaan rakkaita ja ihania!

Vierailija
5/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeasti harmillista, kuinka ihmiset edelleen luulee, että Kanarialla (kaikki saaret) on talvella lämmin. Ja matkatoimistot ne vaan ylläpitää tätä harhaluuloa hymyssä suin.. Esim. Las Palmasissa voi joulukuussa sataa lunta/räntää ja tuuli on todella voimakas ja suorastaan kylmä mm. Inglesissä. Lanzarotesta ja Fuerteventurasta puhumattakaan. Myös Atlantin vesi on hyistä, sekä hotellien uima-altaat jääkylmiä.

Eikä tämä ole mikään parjausviesti, itse olen matkustellut ja matkustan Kanarialla vuosittain ja ympäri vuoden :) Kesällä kyllä tarkenee, vielä kun Calima saapuu, huh!

Toivon vain, että ihmiset ottaisivat huomioon Kanarian talvi-ilmaston; talvi se on saarillakin. Muutoinhan siellä on aivan ihanaa, kaikki saaret omilla tavoillaan rakkaita ja ihania!

Mikä siellä on ihanaa? Oletko matkustellut juurikaan muualla? Itse olen nuorempama käynyt 4 eri kanarian saarella ja mikään siellä ei saa minua enää sinne uudelleen. Joku mainitsi Lad Palmasin, olen sitä mieltä, että se oli niiden saarien paras lomakohde. Vanha kaupunki, museot, ostokset ja parhain ruoka.

Vierailija
6/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Mupnioon tai Mauritiukselle, kumpikin parempi.

Vierailija
7/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ainakin lämpimämpää ja valoisampaa kuin Suomessa.

Vierailija
8/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttisaarelle siis :D

Vierailija
9/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kaukokohteet kiinnosta.   On tullut paljonkin matkusteltua. Talvisin oltu Kanarialla monen vuoden ajan  2-3x per sesonki.  Kanariaa se Las Palmas on myös. Viime joulunakin olimme 2 viikon lomalla. Kanarialla. Hyvin tarkeni. +25c oli ihan normaalia. Me olemme menossa ihan matkatoimiston valmiille pakettimatkalle.

AP

Vierailija
10/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ympäristöteko, peru matka ja vietä lähiloma Suomessa!

Vierailija
11/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä joulusta höpiset? Nyt on Vappu ens viikolla.

Vierailija
12/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen jos joku on löytänyt joulun matkan edullisesti Kanarialle.

Vierailija
13/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi talven  ja eensi joulun matkoja on myyty jo tovin. Et sikäli ajankohtainen et olisi aika ostaa se matka jos mielii päästä. Varsinkin jos on kriteereitä kohteesta, hotellitasosta yms.

Ja tietenkin ostin matkani jo nyt, kun löytyi sellainen mitä halusin ja hyvään hintaan.

AP

Vierailija
14/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

Itse vietän kyllä joulun visusti Suomessa -syyslomalla ja hiihtolomalla ollaan sitten molempina 2 viikkoa reissussa. Toinen Euroopassa, toinen Karbialla.

Mutta jos helpon joulun haluaa niin matkalle vaan. Joulu tulee vaikka olisikin 25 lämmintä.

Vierailija
15/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi talven  ja eensi joulun matkoja on myyty jo tovin. Et sikäli ajankohtainen et olisi aika ostaa se matka jos mielii päästä. Varsinkin jos on kriteereitä kohteesta, hotellitasosta yms.

Ja tietenkin ostin matkani jo nyt, kun löytyi sellainen mitä halusin ja hyvään hintaan.

AP

Tämä!

Hiihtolomareissu piti varata jo helmikuussa jotta sen sai ensi vuoden helmikuulle.

Vierailija
16/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu parina vuonna Maspalomasissa joulukuussa/ jouluna, ja molemmilla kerroilla oli lämmintä 20-23 päivisin. Aurinkoista oli viimeksi koko viikon. Oli mukavaa. Hiki valui. Merivesi oli viileää. Turisteja paljon. Iloinen meininki.

Vierailija
17/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kylmä. Itse mennään Dubaihin, jossa lämmintä, sadetonta ja sama lentoaika. Ei saatu lomia järjestymään ensi jouluksi siten, että olisi voitu lähteä pidemmälle, siksi päädyttiin Dubaihin

Vierailija
18/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin jouluksi Lappiin, jos saisin valita. Kun on paljon lunta ja kunnon talvi niin se on paljon jouluisempaa kuin nollakelin sohjot tai Kanarian aurinko. 

Vierailija
19/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin jouluksi Lappiin, jos saisin valita. Kun on paljon lunta ja kunnon talvi niin se on paljon jouluisempaa kuin nollakelin sohjot tai Kanarian aurinko. 

Kanarialle matkaavia kyselin :) Mut joo Lappi ei mua kiinnosta. Ei jouluna ja ei muulloin. Ja vähän luulen ettei mulla olisi varaa lomailla lapsissa joulunakaan 3 viikkoa. Itse en lomilla ruokia laita. Aamiainen hotellilta, lounas ja päivällinen syödään milloin missäkin ravintolassa/tavernassa. Muutama juomatauot päivän aikana. Ja päälle ne herkkuostot hotellihuoneeseen juomineen.

t. AP

Vierailija
20/87 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi vain hyvä. Ei aina tarvitsisi lähteä Kanarialle asti, kun lämpöseen haluaa.