Piirsin kuvan miehestä, joka on universaalisti haluttava kaikkien heteronaisten silmissä
Kommentit (95)
Napa puuttuu ja mahakarvat. Kädetkin on yllättävän pienet. Käsivarsiin suonia.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä pervo! Tuollaisen vilauttelijan kanssa en rupeaisi.
No okei, okei:
AP
Jos tuon etumuksen on oltava paljaana niin poista siltä housut kokonaan, ei tuollaiset aukkopöksyt ole viehättävät.
Mä epäilen, että ap on nainen ja sama, joka on piirtänyt myös WT-muumeja ja niitä pervoja setämiehiä.
Huulet on liian paksut ja naismaiset! Reidet taas saisi olla paksummat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, okei:
AP
Näyttää kuin housuihin olisi tullut isompikin vahinko. Laita se jompaan kumpaan lahkeeseen, ole hyvä.
Nyt sillä pullottaa pöksyssä aikuisten (täysinäinen) vaippa.
Vierailija kirjoitti:
Napa puuttuu ja mahakarvat. Kädetkin on yllättävän pienet. Käsivarsiin suonia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi kiinnostaa tätä piirustusta enemmän se, minkälainen mies näiden piirustusten takana on.
Taidat olla itse alfa, koska todellinen alfa saa naiset nauramaan eikä suinkaan kohtele heitä paskamaisesti. Todellinen alfaurosmaisuus tulee sisältä, ei ulkonäöstä. Ja sinä todella vaikutat miehekkäältä. Pidän piirustustyylistäsi myös.
Mä taas oletin, että kyse on naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen, että ap on nainen ja sama, joka on piirtänyt myös WT-muumeja ja niitä pervoja setämiehiä.
Linkkejä setämies- ja muumiketjuihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi kiinnostaa tätä piirustusta enemmän se, minkälainen mies näiden piirustusten takana on.
Taidat olla itse alfa, koska todellinen alfa saa naiset nauramaan eikä suinkaan kohtele heitä paskamaisesti. Todellinen alfaurosmaisuus tulee sisältä, ei ulkonäöstä. Ja sinä todella vaikutat miehekkäältä. Pidän piirustustyylistäsi myös.
Mäkin, kunnes tuli toi kyr.päkuva.
Miehet on just tollasia pervoja.
Näinkö ne poliisinkin piirtäjät pirtää kuvauksen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkejä setämies- ja muumiketjuihin!
Muumit: https://www.vauva.fi/keskustelu/3123365/arvostelkaa-piirtamani-wt-muumit-kuva Tämä oli yllättävän uusi ketju, olen nähnyt näitä muumeja täällä ekan kerran jo ehkä viime tai toissa vuonna?
Pervomiesketjuja poisteltiin aikanaan aika tehokkaasti, katson, löytyisikö googlella vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, okei:
AP
Näyttää kuin housuihin olisi tullut isompikin vahinko. Laita se jompaan kumpaan lahkeeseen, ole hyvä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla nainen. Mulla on todella vahva tunne, että ap on mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on kuitenkin niin että koomikoilla ei ole paljon naisia mutta väkivaltapenoilla on. Nyrkki naurattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on kuitenkin niin että koomikoilla ei ole paljon naisia mutta väkivaltapenoilla on. Nyrkki naurattaa :D
Bullshit. Koomikoilla riittää naisia.
Tottakai on mies, todellinen alfa. Näkeehän sen jo meidän naisten reaktioista. Pöksyt kostuu näistä piirustuksista, kun niistä huokuu alfa-ap:n mahtava huumorintaju.