Piirsin kuvan miehestä, joka on universaalisti haluttava kaikkien heteronaisten silmissä
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, kuolen nauruun! Missä sen nännit on? Entä miehekkään alkuvoimaiset kainalokarvapuskat? Sais kyllä joku haiven kasvaa rinnassakin.
Pieni päivitys:
AP
Iso penis ja tuohan on rahan väärentäjä?
Vierailija kirjoitti:
voisko laittaa tatskan? :/ niistä näkee että kestää kipua kuten Tosi Mies. tribaali olis hyvä
Tommonen tatska:
AP
Ei tuollaista huuletonta suuta tekisi mieli suudella.
Vierailija kirjoitti:
Piirsit sitten Tempation Island-Juuson
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Ei tuo kyllä kovin moneen makuun ole... Ei myöskään minun.
Hyi v*ttu!!
Ystävällisen näköinen veitikka mies. Mutta kulmakarvat ovat liian tuuheat.
Jos sitä alavartaloakin sais nähdä? Onko hän sinkku?
Mua alkoi kiinnostaa tätä piirustusta enemmän se, minkälainen mies näiden piirustusten takana on.
Taidat olla itse alfa, koska todellinen alfa saa naiset nauramaan eikä suinkaan kohtele heitä paskamaisesti. Todellinen alfaurosmaisuus tulee sisältä, ei ulkonäöstä. Ja sinä todella vaikutat miehekkäältä. Pidän piirustustyylistäsi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, kuolen nauruun! Missä sen nännit on? Entä miehekkään alkuvoimaiset kainalokarvapuskat? Sais kyllä joku haiven kasvaa rinnassakin.
Pieni päivitys:
AP
AP
Tommonen nätti tribaalitatuointi paljastaa, ettei kyseessä ole todellinen jännis, vaan nyssy. Missä on sellikaverin töhertämä tatska?
Onko piirtäjä muka mies?
Kuvan tyypillä on kyllä erinomainen nenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista huuletonta suuta tekisi mieli suudella.
Siinä on huulet:
AP
Olishan tuon peniksen koon voinut hienovaraisemminkin ilmaista, esim. kohoumana lahkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Olishan tuon peniksen koon voinut hienovaraisemminkin ilmaista, esim. kohoumana lahkeessa.
Mäkin kannatan kohoumaa.
*huutonaurua*
Pakko laittaa näin, muuten mies ihmettelee, mitä täällä yksinäni ulvon. Tuskin maltan odottaa, miten pitkälle kuva kehittyy. Tosin jo eka kuva paljasti, että ei ole minun unelmamies.
Ei saakeli en oo vähän aikaan nauranut näin 😅😅😅 näyttää Harry Potterin peikolta. Tai vähän ehkä Shrekiltä
Mahtava ketju!
Toivoin että tuo kuva olisi lähtenyt kehittymään tähän suuntaan:
http://thefwoosh.com/wp-content/uploads/2017/02/NECA-Teenage-Mutant-Nin…
Hirveä pervo! Tuollaisen vilauttelijan kanssa en rupeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tommonen nätti tribaalitatuointi paljastaa, ettei kyseessä ole todellinen jännis, vaan nyssy. Missä on sellikaverin töhertämä tatska?
Siinä on pari jännää tatuointia:
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni päivitys:
AP
AP
Eskaloitui nopeasti 😂😂😂
Ai s**tana enpä ole nauranut näin paljon aikoihin :,,D .
Pieni päivitys:
https://aijaa.com/k90xq9
AP