Piirsin kuvan miehestä, joka on universaalisti haluttava kaikkien heteronaisten silmissä
Kommentit (95)
Tatskattu Ridge Forrester? Eniten mua naurattaa tuo ap:n "piirtäkää itse parempi"-kommentti.
Ap on mies. Auliisti toteuttaa mammojen pienimmätkin toiveet. 😃
Hot! Joku kiva auto olisi taustalla kiva. Kyllähän näin naisena autokyyti kelpaa aina.
Vielä vähän seksikästä häpykarvaa pilkottamaan housunkauluksesta kohti napaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä pervo! Tuollaisen vilauttelijan kanssa en rupeaisi.
No okei, okei:
AP
Näyttää kuin housuihin olisi tullut isompikin vahinko. Laita se jompaan kumpaan lahkeeseen, ole hyvä.
AP
Uuuuhaah, nyt alkaa olemaan hyvä. Korjaa vielä korvat, niin pääsemme eroon Hugo-peikko-mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies. Auliisti toteuttaa mammojen pienimmätkin toiveet. 😃
Todellakin on. Ja varmasti helvetin hyvä sängyssä.
Pitäisi olla tumma. Nyt on vaalea tai blondattu ja se ei ole nyt muodikasta. Myös joku vihje siitä, että on pitkä olisi hyvä olla mukana. Ja leukakuoppa!
En kritisoidakseni, vaan ehdotaakseni vain. On jo lähes täydellinen.
tää on kyl oikeesti mun unelmamies, vaikken ookaan heteronainen. kiitos tästä
Hiukset ja parta erin väriset? Ei hyvä.
Aluksi näytti ihan neanderthalilaiselta, mutta hymy ja lämpimät silmät pelasti. Tuo housujen pullotus voisi olla vielä hiukan hienovaraisempaa. Samoin taskujen. Muuten jo erittäin hyvä!
Saanko hänen puhelinnumeron? Alkoi kiinnostaa.
Ai, temptation islandin Juusolla (viime kaudelta) on varmaan naisia joka sormelle tuon perusteella.
Tämmönen löytyi vielä: https://www.vauva.fi/keskustelu/2772740/arvostelkaa-piirtamani-jannamies Hopeakettuketjut on varmaan poistettu kaikki.