Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka saatte Kelasta elatusmaksua 25 pvä

Vierailija
21.04.2018 |

Tuleeko ylimääräinen suoritus vaan tilille, ette tiedä sitä yhtään etukäteen, onko rahaa tulossa vai ei?

Lasten isällä on nyt jo 2 kk maksamatta tuon minimimaksun lisäksi.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 😂. Ikävä kyllä lasten isä ei hoida velvollisuuksiaan 😅. Minun vikahan se on 😂. Ap

Vierailija
2/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Lapsia on 2, kaksoset. Olin ajatellut itseni 1 lapsen äidilksi. Anteeksi kauheesti, että minulta irtosikin 2 munasolua 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tosiaan tiedä etukäteen, kilahtaa jos kilahtaa siinä tapauksessa että elatusapuvelka on saatu perittyä. Toisaalta sitä saattaa sitten kerralla tulla paljonkin, kun uo-mies on esim muuton jälkeen päässyt lusmun jäljille. Tuolle yhdelle jeesukselle tiedoksi, että tässä on kyse elatusvelvollisen eikä yhteiskunnan maksamista rahoista. Jos ea-pinnarit maksaisivat asiallisesti ajallaan säästyisi yhteiskunnankin rahaa.

Vierailija
4/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava klassikkokommentti lienee että pitäis katsoa kenen kanssa lapsia alkaa tehdä... 😎

Vierailija
5/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen lisää vielä, että budjetoin menot sen mukaan, että elatusapua ei tule. Sitten on mukava yllätysbonus kun sitä yhtäkkiä tuleekin satasia. Meillä siis tällainen tapaus, joka tekee kaikkensa päästäkseen maksamasta. Ihan ollaan molemmat korkeakoulutettuja ja työelämässä, mutta miehellä ei ole kaikki kotona. Lapsia ei todellakaan tehty tukien takia mutta näillä mennään.

Vierailija
6/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 4 ja 5, tätä olen jo odottanut 🙃. Olisinhan voinut antaa lapset pois, kun kerran isä ei huolehdi maksuista 😂. Mun vika. Ap

Vierailija
7/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava klassikkokommentti lienee että pitäis katsoa kenen kanssa lapsia alkaa tehdä... 😎

Noille olen vastannut, että kun ei se paskuus isänä lue otsassa....ikävänä yllätyksenä pääsi tulemaan. Terv. 4 ja 6

Vierailija
8/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tota olen ajatellut. En voi laskea mitään 25. pvän suorituksen varaan. Tulee, jos tulee. Joskus ehkä tulee 🙃. Ap

Vierailija
9/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tota olen ajatellut. En voi laskea mitään 25. pvän suorituksen varaan. Tulee, jos tulee. Joskus ehkä tulee 🙃. Ap

se on monesti kun kovat, lähiöiden rahattomat "jäännä miehet" kiinnostaa

Miksei kunnollinen työssäkäyvä mies sit kelpaa, ne maksaa elarit

Vierailija
10/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just 😂. Ikävä kyllä lasten isä ei hoida velvollisuuksiaan 😅. Minun vikahan se on 😂. Ap

No sinä sille sankarille p-llua annoit, ja ilman ehkäisyä.

No sinä et ole saanut keneltäkään, joten turhaan tässä ketjussa hillut.

Vierailija
11/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille olen vastannut, että kun ei se paskuus isänä lue otsassa....ikävänä yllätyksenä pääsi tulemaan. Terv. 4 ja 6

Ei otsassa, mut ei sitä p-llua ole pakko heti levittää. Voi tutustua paremmin, niin selvii että käykö töissö, onko rahaa perheen elättämiseen.

Vierailija
12/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 4 ja 5, tätä olen jo odottanut 🙃. Olisinhan voinut antaa lapset pois, kun kerran isä ei huolehdi maksuista 😂. Mun vika. Ap

Onko lasten isä ulkomaalainen?

Vierailija
13/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei otsassa, mut ei sitä p-llua ole pakko heti levittää. Voi tutustua paremmin, niin selvii että käykö töissö, onko rahaa perheen elättämiseen.

On myös varakkaita miehiä jotka eivät vain halua maksaa.

Eikä ole, yhteiskunnan koneisto jauhaa niiltä väkipakolla rahat, jos omaisuutta/varallisuutta on.

Vierailija
14/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä sille sankarille p-llua annoit, ja ilman ehkäisyä.

Minustakin on vaikeaa uskoa, että on niin kusipäisiä miehiä jotka haluavat ensin tehdä lapsia ja sitten eroavat eivätkä halua ruokkia tekemiään lapsia :,(

Näin järkyttäviä miehet todella voivat olla. Miten kukaan mies voi olla niin sydämetön, ettei lähetä omalle lapselleen rahaa elämiseen? Käsittämätöntä!

Vierailija
15/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuo kuutonen. Olisikin ollut lähiön j*nnämies, niin olisin osannut varoa. Psykopaatteja on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa, ehkä vielä enemmän koulutetuissa.

Tutkimusten mukaan eniten johtajissa, joten varokaa naiset naimasta johtajia!

Vierailija
16/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on suomalainen isä lapsilla. Ja hyvin toimeentuleva. 🙃. Ap

Vierailija
17/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelahan maksaa sen 156€ jotain joka tapauksessa, ja tappelee sitten asiasta isän kanssa puolestasi. Eli kyllä Kelan osuus on taattu.

Vierailija
18/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ap juuri kertonut, että tämä KUNNOLLINEN KORKEAKOULUTETTU EI MAKSA.

Vierailija
19/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään tiedä yhtään mistä tässä edes puhutaan. 25. pvä Kela maksaa sellaisilta elatusvelvollisilta perityt elarit, jotka eivät noudata elatussopimusta. Eli nimenomaan heillä on rahaa, mutta yrittävät pinnata elatusvastuusta.

Vierailija
20/47 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä elatusmaksuista mitään, mutta haluan tietää. Kela maksaa siis elatusmaksua 156 euroa/lapsi, jos isä on varaton tai ei hoida osuuttaan? Maksaako Kela myös, vaikka äiti olisi miljonääri? Onko tämä niin kuin lapsilisä eli ei ole tarveharkintainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme