Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reilu vuosi Tinderiä

21.04.2018 |

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Kommentit (823)

Vierailija
41/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Itsellä 35 treffiä vuodessa.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

Mitä tarkoittaa matalatasoinen?

Ni-i! Täällä jotkut jaottelevat ihmisiä joihin ihme tasoihin. Tiedoksi, että ihan yhtä arvokkaita ollaan kaikki, vaikka kuinka nostaisitte toisia jalustalle ja toisia painatte mutaan. Se on vain omaa tyhmyyttä ja epävarmuuttanne. Ei se ihmisen kuorikaan kaikkea kerro, "taso" voi olla ihan jotain muuta kuin ensi silmäyksellä leimaatte. Miettikää nyt vähän, te tasottelijat, miten yläastemeininkiä tuollainen on!

Vierailija
42/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huhuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa kumpaakaan, mutta kai se pakko on.

Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?

Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.

t. tuo yhden matchin mies

Siis HYLKÄÄT hyvätasoisia naisia???

- ja sitten ihmettelet, ettet löydä kumppania...

Joillekin ulkonäöllisesti parempitasoisille naisille kelpaa kyllä hieman heikompitasoinenkin mies, joten miksi ei sinulle siis parempitasoinen kelpaa?

Kyllä. Mä oon tyyppi joka käy usein lökäpöksyissä kaupassa ja ulkonäöltäni lähempänä berberiä kuin bieberiä. Miksi nuo missitason naiset kiinnostuisivat musta?

On jopa hyvännäköisiä naisia, jotka tykkäävät vain rumista miehistä...

- ja todellakin moni nainen vain esittää, laittautuu sosiaalisista syistä, koska se kuuluu sukupuolirooleihin - tästä kai se johtuu sekin, miksi niin moni nainen ns. rupsahtaa parisuhteessa eli se oma ulkonäkö ei ole alun perinkään ollut kovin tärkeä naiselle...

Toki palveluissa voi olla testaajia, huijareitakin, maksullisia tms. - mutta ei kannata tuomita kaikkia oikopäätä....

Niin, en mä oikeasti tuomitse. Lähinnä teen johtopäätöksen kuvista, että meillä ei olisi mitään yhteistä. Kun kuvat viestivät täydellistä elämää tulee mulle pakoreaktio.

Pakoreaktio voi tulla myös sillä suht hyvännäköisellä naisella komeiden ja menestyneiden miesten kanssa, jos naisella ei ulkonäön lisäksi ole mennyt mitenkään loistokkaasti, sillä nykyisin naiset kokevat samoja menestyspaineita kuin miehetkin...

Sitä paitsi ulkonäkö = geenilottovoitto...

Usko pois, että monesti naisilla on vaan ne kulissit paremmassa kunnossa kuin miehillä, koska sosiaalinen paine on niin paljon kovempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy kaunistaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on hyvä naiskaveri tai sisko, pyytäkää heitä katsomaan kuvat, joita aiotte itsestänne laittaa. Katselen joskus kavereitteni Tindeiä (itse varattu, ei Tinderiä) ja osa miesten kuvista on kyllä kauhean epäonnistuneita. Ulkonäön kuitenkin tarvisi sen verran kiinnostusta herättää, että alettaisiin lukea profiilia.

Toiseksi: on monia naisia, joilla on periaate (!!?) etteivät koskaan, koskaan aloita viestittelyä ekana. Minä en tuota ymmärrä, mutta niin se on. Eli kun saatte matchin, laittakaa itse viestiä.

Kannattaa myös hymyillä kuvissa - hymyily nuorentaa ja antaa positiivisen kuvan ihmisestä...

- joskus näkee miehillä kuvia, joissa naamanilme on kuin jollain yrmyllä psykopaatilla...

Pitää myös yrittää näyttää ns. täyspäiseltä, ei mitään kummallisuuksia...

Minulla on juuri sellainen, koska jossain oli että hymyilevät miehet naiset tulkitsee epätoivoiseksi. Joten ratkaisin asian niin, että profiilin etummainen kuva on yrmy ja muiden kuvien joukossa on muutama hymyn kare

Vierailija
44/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet! Profiilin kiinnostavuuteen voi vaikuttaa itse helposti. Hyvä kuva on ehkä tärkein. Ei tarvitse olla mikään adonis mutta kuvan on oltava hyvälaatuinen ja mielellään jonkun toisen henkilön ottama kuva sinusta ulkona, jossa olet yksin ja sinulla on siistit vaatteet ja hyvä ryhti. Ei paidattomia kuvia, eikä kännikuvia tai kuvia kaljatölkki kädessä kiitos. Eikä niitä tärähtäneitä peilin kautta tai alaviistosta naama peruslukemilla otettuja hämäriä selfieitä. Mukava kuva jossa näkyy muutakin kuin kaksaria pitää olla. Eikä 10 vuotta vanha kuva vaan mahdollisimman tuore.

Tekstiin voi sitten laittaa jotain perustietoja, mieluusti vaikka joku kiinostava fakta sinusta jolla erotut muista. Mutta ei mitään pervoa tai mukahauskaa juttua.

Itse olen laittanut Tinderiin itse etukameralla ottamani lähikuvan kasvoistani. En sitten tiedä, että saako tuollaiset kuvat ihmisen näyttämään jotenkin sammakkomaiselta? 

Kyllä saavat, liian läheltä itse otettu kasvokuva on tavanomainen virhe. Itse skippaan usein tuollaiset profiilit varsinkin jos ei muuta kuvaa ole. Pyydä jotain kaveriasi ottamaan sinusta kuva. Mieluiten sellainen jossa näkyy muutakin kuin pelkkä naama, ja mieluiten ulkona. Sitten olet jo kasvattanut profiilisi kiinostavuutta.

No mulla ei ole kavereita, mutta täytyy koittaa, josko saisi tuollaisen kuvan muuten järjestymään.

Huokaus. Usko pois, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada naista kiinnostumaan itsestäsi, jos sinulla ei ole edes kavereita.

Eikö edes irtoseksiin?

No ainakin omalta osaltani voin sanoa, että irtoseksikumppaneitani on yhdistänyt puoleensavetävän ulkonäön lisäksi nimenomaan se, että he ovat olleet rentoja, itsevarmoja, hauskoja, avoimia, sosiaalisia ja aktiivisia. Vaikea kuvitella, että rento, itsevarma, hauska, avoin, sosiaalinen, aktiivinen mies olisi kaveriton.

Tässä hyvä esimerkki 49v kysyjälle.

- puoleensavetävä ulkonäkö = komea

- rento, itsevarma, hauska, sosiaalinen/avoin = sosiaalinen status

- aktiivinen = pelimiestaidot

Rahan ja statuksen merkitys irtoseksikumppanille vähäisempi, vaatimukset komeuden ja pelimiestaitojen suhteen kovemmat verrattuna parisuhdekumppaniin.

Nämä eivät siis ole makuasioita, vaan universaalisti haluttuja ominaisuuksia. Naiset luettelevat 99% tapauksista juurikin samat luonteenpiirteet.

Et sinä minun vaatimuksistani tiedä yhtään mitään. Mokellat vain tuota ylilautaretoriikkaa.

Totta hitossa miehen pitää olla puoleensavetävä eli komea, jotta haluaisin seksiä hänen kanssaan. Siitä sinulla ei ole aavistustakaan, minkä näköisiä miehiä juuri minä pidän komeina.

Sosiaalinen status... heh, no kutsu normaaleja sosiaalisia taitoja tuolla nimellä, jos haluat. Itselläni on nuo samat ominaisuudet ja aika vähän arjessa tapaan muunlaisia ihmisiä. Eiköhän meistä jokainen saa itse valita seuransa eli sen, millaisten ihmisten parissa viihtyy.

Pelimiestaidot. Mitä erillisiä pelimiestaitoja siihen tarvitaan, että komea, rento, itsevarma mies saa seksiseuraa etsivän naisen kiinnostumaan itsestään? Älä, please, jaksa heittää jotain liidaamisia, se keskustelun ja vuorovaikutuksen vieminen eteenpäin kun on yksi noista sosiaalisista taidoista. Hauskan, komean miehen ei tarvitse pelata mitään pelejä, hän saa seksiä nimenomaan noilla ominaisuuksillaan.

Raha ja status - voi v*ttu taas. Rakastuin mieheen, joka on mielettömän seksikäs, komea ja haluttava; todella älykäs, fiksu ja sivistynyt. Maailman kiltein ja huolehtivaisin. Jolla on sama arvomaailma kuin minulla ja joka on kiinnostunut samoista asioista. Ja oli jo tavatessamme työkyvyttömyyseläkkeellä.

Mutta toki voit viettää tämänkin viikonlopun jankuttamassa netissä siitä, mitä naiset haluavat. Minä lähden pihatöihin upean, kiltin, ihanan mieheni kanssa.

Vierailija
45/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiakokemuksia kirjoitti:

Tinder on ihan turha paikka, paitsi komeimmille.

Pärjään livenä mukavasti, vaikkei kiinnostuksen osoituksia tulekaan kovin usein. Tinderissä en ollenkaan, vaikka profiili oli vallan huolella tehty ja kuvakin arvovaltaisen naisraadin (1 missikisoihin osallistunut, 1 graafinen suunnittelija, 1 sivutoiminen taiteilija) valitsema.

Joku kysyi joskus miksi fiksuja ja/tai miehiä on vaikea löytää Tinderistä tai nettitreffeiltä. No siksi koska niistä ominaisuuksista on enemmän hyötyä kun etsii kumppaninsa kaveripiirien, tapahtumien, harrastusten tms kautta.

Noissa ratkaisee komeat kasvot, pituus ja raamit. Törpön komistuksen kannattaa valita Tinder tai nettitreffit, etenkin jos haluaa kaataa naisia ilman playerin mainetta.

Se on heti ongelma, jos sulla on vaan 1 kuva, pitää olla useampi että näkee sun näyttävän joka kuvassa suunnilleen samalta.

Vierailija
46/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa kumpaakaan, mutta kai se pakko on.

Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?

Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.

t. tuo yhden matchin mies

Miksi alanuoli?

Vierailija
47/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.

Sinä olet sentään saanut matcheja ja päässyt treffeillekkin. Olisin ihan tyytyväinen noinkin.

M35

Vierailija
48/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.

Itsellä 35 treffiä vuodessa.

Ei edes yhtä suudelmaa, seksin harrastaminen ei ollut lähelläkään vaikka 2 krt nainen oli mun luona.

Ainakin 3 naista olis halunnut vielä lisää treffejä mutta olivat porukasta kaikkein matalatasoisimpia, sellaisia joista en olisi oikein voinut pakottamallakaan kiinnostua.

Johtopäätöksenä voisi sanoa että naiset viihtyy mun seurassa kyllä ja joitakin oli jotka olisivat halunneet nähdä kavereina. En oikein tiedä miksi musta ei kiinnostuta parisuhdemielessä, veikkaan epäviehättäviä kasvoja ja statuksen puutetta.

Mitä tarkoittaa matalatasoinen?

Ni-i! Täällä jotkut jaottelevat ihmisiä joihin ihme tasoihin. Tiedoksi, että ihan yhtä arvokkaita ollaan kaikki, vaikka kuinka nostaisitte toisia jalustalle ja toisia painatte mutaan. Se on vain omaa tyhmyyttä ja epävarmuuttanne. Ei se ihmisen kuorikaan kaikkea kerro, "taso" voi olla ihan jotain muuta kuin ensi silmäyksellä leimaatte. Miettikää nyt vähän, te tasottelijat, miten yläastemeininkiä tuollainen on!

Kaikki ovat yhtä arvokkaita ihmisinä, mutta eivät yhtä kauniita, terveitä tai älykkäitä.

Vierailija
49/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: nuori nainen saattaa ottaa 70 selfietä peräkkäin, ennen kuin kelpuuttaa yhden. Kaikilla naispuoleisilla kavereillani on todella upeat kuvat itsestään Tinderissä. Ei se tarkoita täydellistä elämää. Tuo toinen Tinder-kokeiluistaan kirjoitellut mies voisi kanssa kokeilla pari kertaa katsoa "liian täydellisen" ulkokuoren taakse naisissa. Naiset vain oikeasti panostavat tosi paljon niihin kuviin.

Vierailija
50/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Näiden tasojen kanssa on vähän kuten älykkyysosamäärän kanssa, ihmiset vihaavat niitä ja siksi kieltävät ne, vaikka on selvää että toiset ovat viehättävämpiä kuin toiset ja toiset älykkäämpiä kuin toiset. Itse olen kaiketi joku 7, enemmän tuskin olen ja vähempää en voi olla muutamista naisista päätellen. Ja ÄO lienee aika basic, ehkä hieman plussalla koska pidän matematiiksta ja ongelmista

Mutta kun nuo nimenomaan ovat kaksi aivan eri asiaa. Ei varmasti kukaan väitä, etteikö 20-vuotiasta fitnesskisua pidettäisi yleisesti ottaen viehättävämpää kuin obeesia viisikymppistä naista. Heidän tasostaan ihmisinä se ei silti kerro yhtään mitään.

Vierailija
51/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää aika usin käytetyt tasot seuranhaussa ja sitten nämä kouluarvosanat? Onko jossakin virallinen lista millainen on tasokas nainen/mies tai millaisia ominaisuuksia on seiskan naisella?

Olen 49v pitkästä parisuhteesta juuri eronnut nainen ja mietin tekeekö ikäni minusta parisuhdemarkkinoilla toivottoman tapauksen?

Olen OK näköinen, 162/50, vakituinen työ, AMK-koulutus ja yksi teini-ikäinen lapsi.

Pähkinänkuoressa taso tarkoittaa universaalisti haluttuja ominaisuuksia, jotka valtava enemmistö katsoo positiivisiksi asioiksi. Mitä korkeampi taso, sitä enemmän kysyntää ja sitä korkeatasoisempia kumppaniehdokkaita on saatavilla.

Mies:

++ komeus (maskuliiniset piirteet, pituus, raamikkuus, matala ääni, jne)

++ raha, tulot/varallisuus

++ status, ml. sosiaalinen status

+ rahan ja statuksen hankkimisessa eduksi olevat luonteenpiirteet (kunnianhimo, määrätietoisuus)

+ pelimiestaidot. Kyky viedä sulavasti ja lukea naista huomaamatta

Naiset:

+++ kauneus

+++ nuoruus (ulkonäöllisesti n. 17-22v paras, riippumatta miehen iästä. kts. tutkimukset asiasta)

+ kiva luonne (olennainen suhteen pysyvyyden kannalta, mutta siitä ei ole apua ilman kysyntää)

+ asiat kutakuinkin järjestyksessä

Ei minusta tee. Kunhan tajuat ettet voi pelata 21-vuotiaan taktiikalla (olen nainen, vakuuta minut) vaan sinun on, aivan kuten miestenkin, osoitettava kiinnostavuutesi.

Se että tutkimuksen mukaan 17-22 nainen on kauneimmillaan monesta, ei tarkoita että 50v mies oikeasti etsisi oman lapsensa ikäistä seuraa. Ei se, että sanoo että joku on kaunis tarkoita, että haluaa sen kauneimman omakseen.  Minäkin heteronaisena sanon useita ihmisiä kauniiksi, ei se tarkoita että haluaisin erota miehestäni ja vampata tuo 21-vuotiaan kaunottaren. Älkää nyt hyvät ihmiset sekoittako näitä asioita. 

Vierailija
52/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on hyvä naiskaveri tai sisko, pyytäkää heitä katsomaan kuvat, joita aiotte itsestänne laittaa. Katselen joskus kavereitteni Tindeiä (itse varattu, ei Tinderiä) ja osa miesten kuvista on kyllä kauhean epäonnistuneita. Ulkonäön kuitenkin tarvisi sen verran kiinnostusta herättää, että alettaisiin lukea profiilia.

Toiseksi: on monia naisia, joilla on periaate (!!?) etteivät koskaan, koskaan aloita viestittelyä ekana. Minä en tuota ymmärrä, mutta niin se on. Eli kun saatte matchin, laittakaa itse viestiä.

Kannattaa myös hymyillä kuvissa - hymyily nuorentaa ja antaa positiivisen kuvan ihmisestä...

- joskus näkee miehillä kuvia, joissa naamanilme on kuin jollain yrmyllä psykopaatilla...

Minulla on juuri sellainen, koska jossain oli että hymyilevät miehet naiset tulkitsee epätoivoiseksi. Joten ratkaisin asian niin, että profiilin etummainen kuva on yrmy ja muiden kuvien joukossa on muutama hymyn kare

Kyllä hymy pukee sekä miestä että naista parhaiten.  Lisäksi kuvassa hymyily on eri asia kuin jossakin sosiaalisessa tilanteessa epävarmana hymyily.

Hymyn ei tarvitse olla mikään teennäinen jättihymy - vaan sellainen sosiaalisuutta osoittava perushymy ja vielä jos on hiukan pilkettä silmäkulmassa, niin se on seksikästäkin...

Kannattaa harjoitella peilin edessä ja ottaa useampia testikuvia...

Vierailija
53/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta ja ulkonäöstä voin sanoa vaan sen verran että tuo on huono neuvo pyytää jotain naista valitsemaan kuva. Olen ainakin kuuden eri naisen kanssa selannut jonkun meistä Tinderiä yhdessä/porukalla ja meillä on kyllä aina hirveän eri maku :D huomaa siitä kun tulee joku kivan näköinen ja se kenen Tinderiä selataan sanoo ”ei” ja joku toinen huutaa ”joopas!! Laita sydän!!”. Ollaan 25-30 ikäisiä. Yksi kaveri esimerkiksi kiinnostui jostain profiilista, avasi sen ja siinä luki joku väärä koulu profiilissa niin hylkäsi sen takia :D

Eli Tinder on oikeasti vaan liian helppo sovellus olla nirso. Oikeassa elämässä on helpompi tehdä vaikutus. Tunnen kyllä yhden parin joka tutustui Tinderissä. Se nainen on kyllä sellainen jota ei miehet varmaan tosi elämässä lähesty(todella ylipainoinen) mutta kasvoilta upea. Ovat tosi onnellisia.

54/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä playeri.

Vierailija
55/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: nuori nainen saattaa ottaa 70 selfietä peräkkäin, ennen kuin kelpuuttaa yhden. Kaikilla naispuoleisilla kavereillani on todella upeat kuvat itsestään Tinderissä. Ei se tarkoita täydellistä elämää. Tuo toinen Tinder-kokeiluistaan kirjoitellut mies voisi kanssa kokeilla pari kertaa katsoa "liian täydellisen" ulkokuoren taakse naisissa. Naiset vain oikeasti panostavat tosi paljon niihin kuviin.

Kyllä mä tän ymmärrän. Oon huono ottamaan kuvia ja tiedän, kun joku on panostanut kuviinsa. En katso pelkkiä kuvia. Luen myös tekstin (jos sitä on) ja pyrin näkemään kuvien taakse. Jos kuvat on ulkomaanmatkoja, bilettämistä, punttisalia ja muuta hienoa elämää niin emme ehkä ole sopivia toisillemme.

t. se toinen mies

Vierailija
56/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisyyteen pyrkiminen on myös yksi ansa, mihin naiset lankeavat esim. naistenlehtien paineissa...

- lopulta vain toiset naiset ihailevat, mutta miehet pelkäävät...

Vierailija
57/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän noin kummallisesti on ollut? En todellakaan keksi yhtäkään naista, joka pitäisi hymyilevää miestä epätoivoisena, päinvastoin. Hymy tekee ihmeitä :)

Vierailija
58/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantaja kirjoitti:

Hyi mikä playeri.

Repesin

Vierailija
59/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet! Profiilin kiinnostavuuteen voi vaikuttaa itse helposti. Hyvä kuva on ehkä tärkein. Ei tarvitse olla mikään adonis mutta kuvan on oltava hyvälaatuinen ja mielellään jonkun toisen henkilön ottama kuva sinusta ulkona, jossa olet yksin ja sinulla on siistit vaatteet ja hyvä ryhti. Ei paidattomia kuvia, eikä kännikuvia tai kuvia kaljatölkki kädessä kiitos. Eikä niitä tärähtäneitä peilin kautta tai alaviistosta naama peruslukemilla otettuja hämäriä selfieitä. Mukava kuva jossa näkyy muutakin kuin kaksaria pitää olla. Eikä 10 vuotta vanha kuva vaan mahdollisimman tuore.

Tekstiin voi sitten laittaa jotain perustietoja, mieluusti vaikka joku kiinostava fakta sinusta jolla erotut muista. Mutta ei mitään pervoa tai mukahauskaa juttua.

Nämä ei vaan auta yhtään oikeasti tuolla Tinderissä käytännössä. Naisilla vaan on niin vaikea käsittää miten vähän tavismiehelle voi mätsejä tulla kun itse saadaan niitä satoja ihan tuosta vaan.

Ja mitä tulee naisten kuviin tinderissä niin kyllä siellä on suurimmalla osalla todella huonoja kuvia tai niitä on vain yksi. Vaikea uskoa, että miehillä olisi juuri huonompia. Esittelytekstiä on varmaan alle puolella naisista.

Tässä mun kokemukset Tinderistä.

M35

Vierailija
60/823 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän noin kummallisesti on ollut? En todellakaan keksi yhtäkään naista, joka pitäisi hymyilevää miestä epätoivoisena, päinvastoin. Hymy tekee ihmeitä :)

Se oli joku hutkimus, jossa naisille näytettiin miesten kuvia ja naisten piti arvioida viehättävyyttä, ja sitten heiltä udeltiin perusteluja. Ja naiset eivät tietenkään tienneet, mitä tutkimus koski.

Sama testi miehillä naisista, toimi päin vastoin.