Reilu vuosi Tinderiä
Minun saldoni: treffejä ehkä parikymmentä ja 1 suudelma. Hook up app? Ei ainakaan minun laiselleni kaverille. Hauskoja treffejä? Aika monta itseasiassa. Hirveitä treffejä? Vain muutama. Kolme kertaa olin tosi kiinnostunut, kaksi kertaa olis ollut kiva jatkaa jollakin tapaa. 1 kaveri, 1 yksi joka oli kiinnostunut minusta, mutta minä vain kaverina, 1 jonka kanssa olisi voinut seurustella, mutta oli käytännön esteitä. Ehkä seuraava kierros paremmalla onnella.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlaista mullakin. Voi vain miettiä minkälaisia on ne pelimiehet jotka sieltä saa parisuhdetta ja seksiä, luultavasti niitä Axl Smithejä eli joiltä löytyy erityisesti ulkonäköä ja korkeaa statusta.
Ei ole ainakaan Axl Smithillä mitenkään ulkonäköä, mutta julkisuus vetää naisia puoleensa. Ja samalla muuten unohdetaan ne ikäerokitinät hetkessä, 20-kymppiset pimatsut haaveilee ihan avoimesti yli 40-kymppisistä julkkismiehistä.
https://im.mtv.fi/image/5785712/landscape16_9/1024/576/ce842282b4df8225…
Kyllä mä veikkaan että Axl saisi naisia keskivertoa paremmin myös ilman julkisuutta. Naisiin vetoaa tuollainen ulkomaalainen sänkinaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Profiilin kiinnostavuuteen voi vaikuttaa itse helposti. Hyvä kuva on ehkä tärkein. Ei tarvitse olla mikään adonis mutta kuvan on oltava hyvälaatuinen ja mielellään jonkun toisen henkilön ottama kuva sinusta ulkona, jossa olet yksin ja sinulla on siistit vaatteet ja hyvä ryhti. Ei paidattomia kuvia, eikä kännikuvia tai kuvia kaljatölkki kädessä kiitos. Eikä niitä tärähtäneitä peilin kautta tai alaviistosta naama peruslukemilla otettuja hämäriä selfieitä. Mukava kuva jossa näkyy muutakin kuin kaksaria pitää olla. Eikä 10 vuotta vanha kuva vaan mahdollisimman tuore.
Tekstiin voi sitten laittaa jotain perustietoja, mieluusti vaikka joku kiinostava fakta sinusta jolla erotut muista. Mutta ei mitään pervoa tai mukahauskaa juttua.Itse olen laittanut Tinderiin itse etukameralla ottamani lähikuvan kasvoistani. En sitten tiedä, että saako tuollaiset kuvat ihmisen näyttämään jotenkin sammakkomaiselta?
Kyllä saavat, liian läheltä itse otettu kasvokuva on tavanomainen virhe. Itse skippaan usein tuollaiset profiilit varsinkin jos ei muuta kuvaa ole. Pyydä jotain kaveriasi ottamaan sinusta kuva. Mieluiten sellainen jossa näkyy muutakin kuin pelkkä naama, ja mieluiten ulkona. Sitten olet jo kasvattanut profiilisi kiinostavuutta.
No mulla ei ole kavereita, mutta täytyy koittaa, josko saisi tuollaisen kuvan muuten järjestymään.
Huokaus. Usko pois, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada naista kiinnostumaan itsestäsi, jos sinulla ei ole edes kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet! Profiilin kiinnostavuuteen voi vaikuttaa itse helposti. Hyvä kuva on ehkä tärkein. Ei tarvitse olla mikään adonis mutta kuvan on oltava hyvälaatuinen ja mielellään jonkun toisen henkilön ottama kuva sinusta ulkona, jossa olet yksin ja sinulla on siistit vaatteet ja hyvä ryhti. Ei paidattomia kuvia, eikä kännikuvia tai kuvia kaljatölkki kädessä kiitos. Eikä niitä tärähtäneitä peilin kautta tai alaviistosta naama peruslukemilla otettuja hämäriä selfieitä. Mukava kuva jossa näkyy muutakin kuin kaksaria pitää olla. Eikä 10 vuotta vanha kuva vaan mahdollisimman tuore.
Tekstiin voi sitten laittaa jotain perustietoja, mieluusti vaikka joku kiinostava fakta sinusta jolla erotut muista. Mutta ei mitään pervoa tai mukahauskaa juttua.Itse olen laittanut Tinderiin itse etukameralla ottamani lähikuvan kasvoistani. En sitten tiedä, että saako tuollaiset kuvat ihmisen näyttämään jotenkin sammakkomaiselta?
Kyllä saavat, liian läheltä itse otettu kasvokuva on tavanomainen virhe. Itse skippaan usein tuollaiset profiilit varsinkin jos ei muuta kuvaa ole. Pyydä jotain kaveriasi ottamaan sinusta kuva. Mieluiten sellainen jossa näkyy muutakin kuin pelkkä naama, ja mieluiten ulkona. Sitten olet jo kasvattanut profiilisi kiinostavuutta.
No mulla ei ole kavereita, mutta täytyy koittaa, josko saisi tuollaisen kuvan muuten järjestymään.
Huokaus. Usko pois, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada naista kiinnostumaan itsestäsi, jos sinulla ei ole edes kavereita.
Eikö edes irtoseksiin?
Tinder kannattaa seuraavissa tapauksissa:
- olet komea mies joka etsii pelkkää seksiä
- olet nainen joka etsii pelkkää seksiä
- olet nainen joka hakee suhdetta, mutta ei katso ensisijaisesti ulkonäköä ja omaa maagiset kyvyt tunnistaa pelkän seksin etsijät
Miksi näin?
Koska Tinderiä sekoittavat seksimarkkinat. Miehet ovat valmiita laskemaan rimaa myös ulkonäön osalta sitä enemmän mitä vähemmän sitoutumista vaaditaan (naisilla päin vastoin). Ysin miehelle käy seiskan nainen ierotseksiin ja kasin nainen panosuhteeseen, parisuhdeeseen vain ysin nainen. Kun seiskan ja kasin naiset saavat treffejä yseiltä, he treffailevat vain ysejä- ja jäävät ihmettelemään miksi mies ei ollut valmis suhteeseen tms.
Seiskan ja kasin miesten ainoaksi keinoksi jää pommittaa satoja kutosen naisia siinä toivossa että näistä joku suostuisi treffeille ja yllättäisi positiivisesti, mitä ei sitten kuitenkaan tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa kumpaakaan, mutta kai se pakko on.
Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?
Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.
t. tuo yhden matchin mies
Siis HYLKÄÄT hyvätasoisia naisia???
- ja sitten ihmettelet, ettet löydä kumppania...
Joillekin ulkonäöllisesti parempitasoisille naisille kelpaa kyllä hieman heikompitasoinenkin mies, joten miksi ei sinulle siis parempitasoinen kelpaa?
Huh huhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä on muuten siellä todella huono kuva, mitenhän teillä? Entä millaiset vaatimukset teillä on, mitä haette? Mitä pitää olla, että tykkäätte?
Neljä kuvaa: matkakuva, metsäkuva, hissiselfie ja huumorikuva. Haen normaalia, mutta vähän kiehtovaakin. Kliseiset ja liian korkeatasoiset profiilit hylkään, kun tiedän ettemme ole yhteneviä.
Joillekin ulkonäöllisesti parempitasoisille naisille kelpaa kyllä hieman heikompitasoinenkin mies, joten miksi ei sinulle siis parempitasoinen kelpaa?
Lisäksi pitää muistaa, että naisten on helpompi antaa itsestään hyvä kuva, esim. meikit, hiukset ja pukeutuminen + se, että naisia painostetaan nuoresta asti jo sosiaalisesti pitämään parempaa huolta itsestään ja ns. täyttämään tietyt normit.
Osalla naisistakin tämä on hyvin pitkälti pelkkää sosiaalista kulissia, joten siksikin kelpaa heikompitasoinen mies, koska oma taso voi olla oikeasti se sama.
Esim. jotain tyylikkäästi pukeutuvaa naista luullaan varakkuutta vaativaksi, vaikka tällä olisi vain hyvä maku ja myös hyvä strategia vaikkapa alennusmyynteihin.
Huh huhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mä oon tyyppi joka käy usein lökäpöksyissä kaupassa ja ulkonäöltäni lähempänä berberiä kuin bieberiä. Miksi nuo missitason naiset kiinnostuisivat musta?
Huh huhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet kun ollaan tarpeeksi kauan tinderissä niin aletaan kyllä sisäistämään se että minkätasoisia naisia sieltä on mahdollista saada. Naisten käytös menee tinderissä täysin tason mukaan.
Sen oppii tosi nopeasti että vaikka niiden instagrambeibejen kanssa tulisi mätsejä niin heiltä ei Koskaan tule mitään järkevää viestiä takaisin.
Tietynlaiset hyvännäköiset ja/tai liian tasokkaat naiset kannattaa hylätä.
Itse tein tinder-urani alussa niin että menin treffeille myös niiden kauniiden yliopistonaisien kanssa ja kun tarpeeksi saat heiltä pakkeja niin lakkaat hakkaamasta päätä seinään ja et enää edes yritä saada heitä.
Tasoteoriassa ei ole poikkeusta, se kaunis yliopistonainen ei voi kiinnostua minusta.
Voisiko joku selittää aika usin käytetyt tasot seuranhaussa ja sitten nämä kouluarvosanat? Onko jossakin virallinen lista millainen on tasokas nainen/mies tai millaisia ominaisuuksia on seiskan naisella?
Olen 49v pitkästä parisuhteesta juuri eronnut nainen ja mietin tekeekö ikäni minusta parisuhdemarkkinoilla toivottoman tapauksen?
Olen OK näköinen, 162/50, vakituinen työ, AMK-koulutus ja yksi teini-ikäinen lapsi.
121212 kirjoitti:
Tinder kannattaa seuraavissa tapauksissa:
- olet komea mies joka etsii pelkkää seksiä
- olet nainen joka etsii pelkkää seksiä
- olet nainen joka hakee suhdetta, mutta ei katso ensisijaisesti ulkonäköä ja omaa maagiset kyvyt tunnistaa pelkän seksin etsijät
Miksi näin?
Koska Tinderiä sekoittavat seksimarkkinat. Miehet ovat valmiita laskemaan rimaa myös ulkonäön osalta sitä enemmän mitä vähemmän sitoutumista vaaditaan (naisilla päin vastoin). Ysin miehelle käy seiskan nainen ierotseksiin ja kasin nainen panosuhteeseen, parisuhdeeseen vain ysin nainen. Kun seiskan ja kasin naiset saavat treffejä yseiltä, he treffailevat vain ysejä- ja jäävät ihmettelemään miksi mies ei ollut valmis suhteeseen tms.
Seiskan ja kasin miesten ainoaksi keinoksi jää pommittaa satoja kutosen naisia siinä toivossa että näistä joku suostuisi treffeille ja yllättäisi positiivisesti, mitä ei sitten kuitenkaan tapahdu.
Tämä on tietyssä mielessä totta. Väittäisin 7-8 miehillä on paljon paremman tsänssit töissä ja kaveriporukoissa, koska se mikä on naisille tärkeää ei näy kuvissa, eli miten mm. elehdit muiden ihmisten seurassa ja miten he suhtautuvat sinuun. Ja tietysti naiset mm. töissä tietävät n. suunnilleen taloutesi kestävyyden, se on aivan eri asia kuin kirjoittaa insinööri profiilitekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Huh huhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mä oon tyyppi joka käy usein lökäpöksyissä kaupassa ja ulkonäöltäni lähempänä berberiä kuin bieberiä. Miksi nuo missitason naiset kiinnostuisivat musta?
On jopa hyvännäköisiä naisia, jotka tykkäävät vain rumista miehistä...
- ja todellakin moni nainen vain esittää, laittautuu sosiaalisista syistä, koska se kuuluu sukupuolirooleihin - tästä kai se johtuu sekin, miksi niin moni nainen ns. rupsahtaa parisuhteessa eli se oma ulkonäkö ei ole alun perinkään ollut kovin tärkeä naiselle...
Toki palveluissa voi olla testaajia, huijareitakin, maksullisia tms. - mutta ei kannata tuomita kaikkia oikopäätä....
Tinder on ihan turha paikka, paitsi komeimmille.
Pärjään livenä mukavasti, vaikkei kiinnostuksen osoituksia tulekaan kovin usein. Tinderissä en ollenkaan, vaikka profiili oli vallan huolella tehty ja kuvakin arvovaltaisen naisraadin (1 missikisoihin osallistunut, 1 graafinen suunnittelija, 1 sivutoiminen taiteilija) valitsema.
Joku kysyi joskus miksi fiksuja ja/tai miehiä on vaikea löytää Tinderistä tai nettitreffeiltä. No siksi koska niistä ominaisuuksista on enemmän hyötyä kun etsii kumppaninsa kaveripiirien, tapahtumien, harrastusten tms kautta.
Noissa ratkaisee komeat kasvot, pituus ja raamit. Törpön komistuksen kannattaa valita Tinder tai nettitreffit, etenkin jos haluaa kaataa naisia ilman playerin mainetta.
Jos teillä on hyvä naiskaveri tai sisko, pyytäkää heitä katsomaan kuvat, joita aiotte itsestänne laittaa. Katselen joskus kavereitteni Tindeiä (itse varattu, ei Tinderiä) ja osa miesten kuvista on kyllä kauhean epäonnistuneita. Ulkonäön kuitenkin tarvisi sen verran kiinnostusta herättää, että alettaisiin lukea profiilia.
Toiseksi: on monia naisia, joilla on periaate (!!?) etteivät koskaan, koskaan aloita viestittelyä ekana. Minä en tuota ymmärrä, mutta niin se on. Eli kun saatte matchin, laittakaa itse viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes irtoseksiin?
No ainakin omalta osaltani voin sanoa, että irtoseksikumppaneitani on yhdistänyt puoleensavetävän ulkonäön lisäksi nimenomaan se, että he ovat olleet rentoja, itsevarmoja, hauskoja, avoimia, sosiaalisia ja aktiivisia. Vaikea kuvitella, että rento, itsevarma, hauska, avoin, sosiaalinen, aktiivinen mies olisi kaveriton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huhuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jopa hyvännäköisiä naisia, jotka tykkäävät vain rumista miehistä...
- ja todellakin moni nainen vain esittää, laittautuu sosiaalisista syistä, koska se kuuluu sukupuolirooleihin - tästä kai se johtuu sekin, miksi niin moni nainen ns. rupsahtaa parisuhteessa eli se oma ulkonäkö ei ole alun perinkään ollut kovin tärkeä naiselle...
Toki palveluissa voi olla testaajia, huijareitakin, maksullisia tms. - mutta ei kannata tuomita kaikkia oikopäätä....
Niin, en mä oikeasti tuomitse. Lähinnä teen johtopäätöksen kuvista, että meillä ei olisi mitään yhteistä. Kun kuvat viestivät täydellistä elämää tulee mulle pakoreaktio.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää aika usin käytetyt tasot seuranhaussa ja sitten nämä kouluarvosanat? Onko jossakin virallinen lista millainen on tasokas nainen/mies tai millaisia ominaisuuksia on seiskan naisella?
Olen 49v pitkästä parisuhteesta juuri eronnut nainen ja mietin tekeekö ikäni minusta parisuhdemarkkinoilla toivottoman tapauksen?
Olen OK näköinen, 162/50, vakituinen työ, AMK-koulutus ja yksi teini-ikäinen lapsi.
Pähkinänkuoressa taso tarkoittaa universaalisti haluttuja ominaisuuksia, jotka valtava enemmistö katsoo positiivisiksi asioiksi. Mitä korkeampi taso, sitä enemmän kysyntää ja sitä korkeatasoisempia kumppaniehdokkaita on saatavilla.
Mies:
++ komeus (maskuliiniset piirteet, pituus, raamikkuus, matala ääni, jne)
++ raha, tulot/varallisuus
++ status, ml. sosiaalinen status
+ rahan ja statuksen hankkimisessa eduksi olevat luonteenpiirteet (kunnianhimo, määrätietoisuus)
+ pelimiestaidot. Kyky viedä sulavasti ja lukea naista huomaamatta
Naiset:
+++ kauneus
+++ nuoruus (ulkonäöllisesti n. 17-22v paras, riippumatta miehen iästä. kts. tutkimukset asiasta)
+ kiva luonne (olennainen suhteen pysyvyyden kannalta, mutta siitä ei ole apua ilman kysyntää)
+ asiat kutakuinkin järjestyksessä
Ei minusta tee. Kunhan tajuat ettet voi pelata 21-vuotiaan taktiikalla (olen nainen, vakuuta minut) vaan sinun on, aivan kuten miestenkin, osoitettava kiinnostavuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes irtoseksiin?
No ainakin omalta osaltani voin sanoa, että irtoseksikumppaneitani on yhdistänyt puoleensavetävän ulkonäön lisäksi nimenomaan se, että he ovat olleet rentoja, itsevarmoja, hauskoja, avoimia, sosiaalisia ja aktiivisia. Vaikea kuvitella, että rento, itsevarma, hauska, avoin, sosiaalinen, aktiivinen mies olisi kaveriton.
Tässä hyvä esimerkki 49v kysyjälle.
- puoleensavetävä ulkonäkö = komea
- rento, itsevarma, hauska, sosiaalinen/avoin = sosiaalinen status
- aktiivinen = pelimiestaidot
Rahan ja statuksen merkitys irtoseksikumppanille vähäisempi, vaatimukset komeuden ja pelimiestaitojen suhteen kovemmat verrattuna parisuhdekumppaniin.
Nämä eivät siis ole makuasioita, vaan universaalisti haluttuja ominaisuuksia. Naiset luettelevat 99% tapauksista juurikin samat luonteenpiirteet.
Näiden tasojen kanssa on vähän kuten älykkyysosamäärän kanssa, ihmiset vihaavat niitä ja siksi kieltävät ne, vaikka on selvää että toiset ovat viehättävämpiä kuin toiset ja toiset älykkäämpiä kuin toiset. Itse olen kaiketi joku 7, enemmän tuskin olen ja vähempää en voi olla muutamista naisista päätellen. Ja ÄO lienee aika basic, ehkä hieman plussalla koska pidän matematiiksta ja ongelmista
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on hyvä naiskaveri tai sisko, pyytäkää heitä katsomaan kuvat, joita aiotte itsestänne laittaa. Katselen joskus kavereitteni Tindeiä (itse varattu, ei Tinderiä) ja osa miesten kuvista on kyllä kauhean epäonnistuneita. Ulkonäön kuitenkin tarvisi sen verran kiinnostusta herättää, että alettaisiin lukea profiilia.
Toiseksi: on monia naisia, joilla on periaate (!!?) etteivät koskaan, koskaan aloita viestittelyä ekana. Minä en tuota ymmärrä, mutta niin se on. Eli kun saatte matchin, laittakaa itse viestiä.
Kannattaa myös hymyillä kuvissa - hymyily nuorentaa ja antaa positiivisen kuvan ihmisestä...
- joskus näkee miehillä kuvia, joissa naamanilme on kuin jollain yrmyllä psykopaatilla...
Pitää myös yrittää näyttää ns. täyspäiseltä, ei mitään kummallisuuksia...
Juu, ei auta muuta kuin olla yksin kunnes löytää sellaisen naisen jota tekee mieli katsoa ja koskettaa ja toisinpäin.