Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmistyyppejä, tapoja ym. joista puhutaan paljon, mutta näkee vähän?

Vierailija
20.04.2018 |

Mitä sellaisia ihmistyyppejä ja toiminta- ja ajattelutapoja on, joita et kohtaa kovin usein tai ollenkaan, vaikka niistä puhutaan koko ajan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoohon liittyen: itse en ole törmännyt kehenkään, joka kehittäisi skandaalin siitä kun mies vain katsookin.

Vierailija
2/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo oikeessa elämässä. :DD Netissä saanut lukea senkin edestä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saarnaavat vegaanit

- "suv*kit" sellaisina kuin puheista voisi luulla

- ulkonäköönsä keskittyneet, jotka ovat todella tyhmiä

Vierailija
4/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Vierailija
5/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyypillinen "blondi" nainen jonka päässä ei pyöri kuin meikit ja kanamainen juoruilu"

Olen tavannut elämässäni naisia laidasta laitaan, mutta en koskaan ole törmännyt yhteenkään sellaiseen stereotypianaiseen jota kauhistellaan ja johon kaikilla naisilla on kiire verrata itseään "en ole kuin muut naiset". Jokaisen henkilökohtaisesti kohtaamani naisen kanssa tähän mennessä on voinut puhua kepeää smalltalkia tai ajankohtaisia vakavampiakin aiheita tilanteesta riippuen. Luonteita on ollut ihan joka sorttia, mutta kukaan ei ole mahtunut tuohon "niinkuin kaikki muut naiset" määritelmään. 

Vierailija
6/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoo oikeessa elämässä. :DD Netissä saanut lukea senkin edestä. :D

Taidat olla mies...

Vierailija
7/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne oikeassa elämässä ketään samanlaista ihmistä kuin lifestyleblogeissa, mutta tiedä sitten johtuuko se vain rajallisesta tuttavapiiristäni.

Vierailija
8/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa mellastavat ja juoksevat lapset, joiden vanhemmat tyynesti vaan syö vaikka lapset palstan mukaan ihan yleisesti kiskovat liinoja pöydiltä ja tulevat maistamaan muiden asiakkaiden ruokia. Ja aina gourmet paikoissa,

En ole ikinä törmännyt vaikka käyn paljon eritasoisissa ravintoloissa syömässä. En edes missään Fransmannissa tms. Joskus itkee joku lapsi, mutta poikkeuksetta vanhemmat on tehneet kaikkensa jotta lapsi rauhoittuisi.

Vierailija
9/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyypillinen "blondi" nainen jonka päässä ei pyöri kuin meikit ja kanamainen juoruilu"

Olen tavannut elämässäni naisia laidasta laitaan, mutta en koskaan ole törmännyt yhteenkään sellaiseen stereotypianaiseen jota kauhistellaan ja johon kaikilla naisilla on kiire verrata itseään "en ole kuin muut naiset". Jokaisen henkilökohtaisesti kohtaamani naisen kanssa tähän mennessä on voinut puhua kepeää smalltalkia tai ajankohtaisia vakavampiakin aiheita tilanteesta riippuen. Luonteita on ollut ihan joka sorttia, mutta kukaan ei ole mahtunut tuohon "niinkuin kaikki muut naiset" määritelmään. 

Saman havainnon tehnyt. Samoin.näitä stereotypioissa esiintyviä kateellisia kyräilijöitä tapaa todella harvoin. Yleensä naiset ovat nimenomaan reiluja ja toverillisia toisilleen.

Vierailija
10/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan todistanut, että asiakaspalvelija olisi sanonut suoraan jotain todella epäkohteliasta asiakkaalle. Nyrpeää ilmettä ja sellaista toki.

Vierailija
11/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ostoksia kaupan pakkaustasolta käsin lähmivät lapset, joiden vanhemmat eivät huomaa/komenna lapsiaan.

Vierailija
12/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat paljaana julkisella paikalla imettävä äiti

Vierailija
13/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillä uhkailevat uskovaiset. Hyvin harvinainen ilmiö uskonnottoman näkökulmasta.

Vierailija
14/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman havainnon tehnyt. Samoin.näitä stereotypioissa esiintyviä kateellisia kyräilijöitä tapaa todella harvoin. Yleensä naiset ovat nimenomaan reiluja ja toverillisia toisilleen.

Komppi näille. Bimboja ja kateellisten stereotypioita tuntuu esiintyvän vain netissä.

Vierailija
15/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä insinööri.

Vierailija
16/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Yksi sellainen on elämässä liikaa.

Vierailija
17/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liberalistit(?), libertaarit(?) tai mitä ne nyt ovatkaan

Vierailija
18/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetillä uhkailevat uskovaiset. Hyvin harvinainen ilmiö uskonnottoman näkökulmasta.

Niin on, mutta kerran törmäsin tällaiseen puhujaan jossain tilaisuudessa, jossa olin uskovan äitini seurana. Rennosti, ei mitenkään vihaisella sävyllä, puhuja mainitsi yhdessä virkkeessä, että ihminen joutuu helvettiin jos ei usko. Kukaan muu ei vaikuttanut olevan moksiskaan, mutta minä kyllä vähän järkytyin.

Vierailija
19/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta kerran törmäsin tällaiseen puhujaan jossain tilaisuudessa, jossa olin uskovan äitini seurana. Rennosti, ei mitenkään vihaisella sävyllä, puhuja mainitsi yhdessä virkkeessä, että ihminen joutuu helvettiin jos ei usko. Kukaan muu ei vaikuttanut olevan moksiskaan, mutta minä kyllä vähän järkytyin.

Itse muistan lukion aamun avauksessa erään puhujan saaneen jonkin kohtauksen ja alkaneen saarnata tästä. Muut uskovaiset opiskelijat olivat sitten keskeyttäneet nämä puheet asiattomina. Olivat asiasta jälkikäteen pahoillaan.

Vierailija
20/34 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne oikeassa elämässä ketään samanlaista ihmistä kuin lifestyleblogeissa, mutta tiedä sitten johtuuko se vain rajallisesta tuttavapiiristäni.

Minä tunnen! Hän tosin on välillä puhunut, että tällainen oman blogin pyörittäminen päivätyökseen aivan unelma.