Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilas kysyy. Onko törkeää pyytää näin?

Vierailija
20.04.2018 |

"Jos tahdot tukea jatko-opintojani rahallisesti, olen kiitollinen rahalahjoituksesta, jonka voi halutessaan laittaa myös tililleni xxx. Jos tahdot olla laittamatta rahaa, niin mieleisin lahja on ihan vain ylioppilasruusu tai että lahjoitat puolestani hyväntekeväisyyteen. Elämäntapani on liikkuvainen, joten kiinteän omaisuuden kartuttaminen ei ole juuri nyt ajankohtaista. Kiitos, jos et hanki puolestani mitään! Tervetuloa juhliini!"

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon parempi pyytää rahaa kuin turhaa roinaa, jonka etsimiseen menee ostajalla kaksi päivää ja vastaanottajalla koko elämä sen rumiluskoristeen piilotteluun :D

Minä ainakin olen lahjoittanut sukulaisylioppilaalle pari sataa ja naapurin riparilapsellekin 120 e.

Jokainen euro on varmaan tervetullut ja jos tarjoilutkin ovat hyvät, ei kai nyt viitsi mennä syömään alle 50 euron per nokka.

Vierailija
22/22 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietävät, että ylioppilas tarvitsee rahaa.  Yleensä rahan ohessa tuodaan myös ruusu, joten eivät ne ole mitään vaihtoehtoja.  Jos joku ei halua antaa rahaa, vaan tuoda lahjan tai ehkä rahan lisäksi jonkun pienen lahjan, niin se on sitten lahjanantajan oma asia. Mistä lähtien ylioppilaat ovat alkaneet esittää toiveita lahjasta? Minusta tällainen on äärimmäisen noloa. 

"Jos tahdot olla laittamatta rahaa" oli kyllä kaikkein hilpein kohta. Kysyitkö muuten vanhempiesi näkemystä kutsusta, eivätkö he ole juhlien maksajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi