Kerroin miehelle, etten aio käyttää kotona tippaakaan alkoholia
Kommentit (42)
Eli sitten kun teillä on säännöllinen seksielämä, sä ratkeat ryyppäämään?
Kiristäminen pitää seksielämän hyvänä ? Ei todellakaan, ja mitä sinun alkon käyttö siihen vaikuttaa ??
Vierailija kirjoitti:
Eli sitten kun teillä on säännöllinen seksielämä, sä ratkeat ryyppäämään?
Eikun ap tulee vaan puistokaljalta kotisohvalle kittaamaan.
Ehkä se pimpsa alkaa miehelle paremmin maistumaan kun todellakin lopetat siiderin lipittämisen
Vierailija kirjoitti:
öööö....? Nämä kaksi korreloi toisiaan miten?
Siten, että jos säännöllistä seksielämää ei ole, ainoa syy käyttää alkoholia minulle on loiventaa sitä surua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että jos säännöllistä seksielämää ei ole, ainoa syy käyttää alkoholia minulle on loiventaa sitä surua. Ap
Mut avausviestissä sanoit päinvastoin.
Miten ihmeessä noi liittyy toisiinsa? Jos mies ei halua juoppoa vaimoa, niin parempi sitten olla antamatta sille seksiä.
Siis miehesi haluaa sinun ryyppäävän, ja sä kiristät sitä sanomalla, ettet aio ryypätä ennen kuin saat seksiä? Onpa outoa.
Valittaja ei pysty muotoilemaan oikein edes noin yksinkertaista lausetta...
Miksi miestä sun alkoholinkäyttösi tai seksielämäsi enää kiinnostaisi millään tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Siis miehesi haluaa sinun ryyppäävän, ja sä kiristät sitä sanomalla, ettet aio ryypätä ennen kuin saat seksiä? Onpa outoa.
Ei mies halua minun ryyppäävän. Mutta saa säännöllisesti muistutuksen siitä miten paljon seksittömyys minua haittaa kun itse ottaa jonkun saunaoluen kun minä en enää ota. Ap
Meinaat käydä rappukäytävässä ryypyillä?
Ja on taas todella pöljää inhottavaa suomalaisuutta puhua heti alkoholismista ja ryyppäämisestä, kun se käyttö voi olla jotain 1-2 annosta viikossakin. Ap
Et juo enää alkoholia, kunnes teillä on seksiä, sitten taas juot. Mitä ihmettä? Onko juomisesi miehellesi niin tärkeä asia? Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Et juo enää alkoholia, kunnes teillä on seksiä, sitten taas juot. Mitä ihmettä? Onko juomisesi miehellesi niin tärkeä asia? Kummallista.
En tiedä juonko sittenkään, mutta ennen sitä en ainakaan juo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja on taas todella pöljää inhottavaa suomalaisuutta puhua heti alkoholismista ja ryyppäämisestä, kun se käyttö voi olla jotain 1-2 annosta viikossakin. Ap
Minusta tämä sinun aloitus on palstan omituisimmista ????
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä juonko sittenkään, mutta ennen sitä en ainakaan juo. Ap
Mutta miksi?