Kuinka kauan kaverin exä on "off limits"?
Mielestäni vuoden eron jälkeen kaverin exää saa vapaasti deitata. Mitä mieltä muut on?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo aikaa, mutta ystäväni alkoi tapailla exääni aika pian eromme jälkeen. Näyttelin välinpitämätöntä, mutta sisimpääni sattui. Minusta oli aivan hirvittävää, kun ajattelin kuinka esim. keskustelevat minusta, kun kumpikin tiesi mun elämästäni "kaiken". Ahdisti ja loukkasi ajatus heistä yhdessä. Se on monimutkainen erilaisten tunteiden vyyhti.
Pidemmän päälle heistä ei tullut paria, ystävä on ystävä edelleen, mutta pieni särö välillemme jäi. Exsää näen silloin tällöin ja vaihdetaan kuulumiset.
Siinä on juuri tuokin puoli. Herkästi tulee "ystävällä" kiusaus jakaa asioita jotka hänelle on luottamuksella kerrottu, kun toisen ex onkin vaikka vain sen pienen hetken tärkeitä. Ruusunpunaiset lasit saattavat hämärtää tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vuoden eron jälkeen kaverin exää saa vapaasti deitata. Mitä mieltä muut on?
Minun mielestäni olisi todella outoa deittailla kaverin exää - paitsi jos kaverikin olisi ex-kaveri eikä olisi mitään mahdollisuuttakaan törmätä häneen tämän nyxäni kanssa. Eih.
Vaikka heti, kun kaveri on alkanut kiinnostua ko miehestä. Ei siis tarvitse olla edes exä. Jos mies on tärkeämpi kuin kaveri, niin antaa palaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Haa...vai niin. Oho. Ehkä ennen uskoin elämää suurempaan ystävyyteen, en enää. Minusta on sairaalloista alkaa elää kaverinsa elämää.
Mutta jos ero riitaisa niin aikalailla varmasti joku loukkaantuu.
Eli ihmiset vain ovat sellaisia. Ei kuitenkaan ole mitään lakia joka kieltää.
Juu ei ole ihan tervettä jos ainoa vaihtoehto on pyörittää jotain vaihtaririnkiä kumppanien suhteen.
Tästä on jo aikaa, mutta ystäväni alkoi tapailla exääni aika pian eromme jälkeen. Näyttelin välinpitämätöntä, mutta sisimpääni sattui. Minusta oli aivan hirvittävää, kun ajattelin kuinka esim. keskustelevat minusta, kun kumpikin tiesi mun elämästäni "kaiken". Ahdisti ja loukkasi ajatus heistä yhdessä. Se on monimutkainen erilaisten tunteiden vyyhti.
Pidemmän päälle heistä ei tullut paria, ystävä on ystävä edelleen, mutta pieni särö välillemme jäi. Exsää näen silloin tällöin ja vaihdetaan kuulumiset.