G: Kuinka monta kiloa enemmän painat nyt kuin 15-vuotiaana?
Kommentit (28)
Välillä painoin muutaman kilon vähemmän mutta lihoin takaisin kun elämä muuttui. Bmi nyt jotakuinkin 20.
mutta silloin olin tosi hoikka ja hoikka olen edelleen.
Muutama kilo on varmaan enemmän kuin silloin.
ja joo, olen tikku, linnunluinen, ja riuku...
voikohan olla jotain vialla minulla?
ei oo kiva, kun synnytyksestä puoli vuotta ja kaikki kauhistelee miten laiha olen....
tosin urheilen nyt enmpi kun teininä, joten ehkä on vaan hyvä aineenvaihdunta?
kärsin liikalaihuudesta yläasteella tosi pahasti ja siitä kiusattiinkin kovasti :(
En kyl muista tarkkoja mittoja, ku en oo ikinä hirveesti puntaris vieraillu, mut silloin tais olla 53kg/165cm ja nyt kahen lapsen jälkeen 48kg/165cm.
54->64kg. 10 vuodessa. Mitähän tuosta olisi mieltä. Silloin pidin itseäni persjalkaisena ja pidän edelleen. 164cm.
Ja samanverran tullut kiloja lisää. 15-v. olin noin 50 kg, nyt siis 70 kg. Pituus kyllä ollut jo sama kuin nyt eli 175 cm.
Ja sanon vielä, että pidin itseäni järkyttävänä läskinä, ja käytin mahdollisimman löysiä vaatteita, ettei mielikuvissani jättiläismäisiin mittoihin paisunut mahani olisi näkynyt. Jestas. Vasta yli parikymppisenä tajusin, että nuoruus meni olemattomia läskejä surren.
mutta painoa on tainnut tulla noin 15 kiloa lisää. Olin pienikokoinen ja painoin noin 38 kiloa ja nyt, 15 vuoden jälkeen painoa on 52 - 53 (pituutta 162). Parempi näin :)
Silloin olin alipainoinen, nyt normaali. Eli 12 kg enemmän.