Huonoin elämänviisaus tai -ohje
Mikä on typerin elämänohje minkä olette saaneet vanhemmiltanne tai joltain muulta "viisaammalta"
Kommentit (54)
"Kyllä sitä nuorena jaksaa." Monisairaalle pahinta paskaa ikinä.
Vaikeudet vahvistavat... Eivät vahvista! Lähes 10 vuotta olen jo melkein yhtäjaksoisesti käynyt terapiassa tai psykiatrisella sairaanhoitajalla niiden vaikeiden kokemusten käsittelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
"kyllä säkin vielä jonkun löydät", "sä oot vielä nuori, onhan sulla vielä aikaa löytää joku". Niin. Nyt olen 30 v ja en ole vieläkään löytänyt ketään. Kuinkahan kauan tässä vielä joutuu kuulemaan noita lauseita? En löydä ketään ja piste. Ja kyllä, olen yrittänyt.
Kaverini löysi 42-vuotiaana.
Carpe diem on mielestäni aivat typerä ohje. Toimin juuri päinvastoin. Niin, että ajattelen myös tulevaisuutta, en vain tätä hetkeä. Tuota neuvoa noudattavat ovat ihmisiä, jotka tatuoivat tuon lauseen itseensä ja katuvat hetken päästä.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. Paha saa palkkansa.
Ja ketut, elämä ei todellakaan ole noin reilu.
Vierailija kirjoitti:
Carpe diem on mielestäni aivat typerä ohje. Toimin juuri päinvastoin. Niin, että ajattelen myös tulevaisuutta, en vain tätä hetkeä. Tuota neuvoa noudattavat ovat ihmisiä, jotka tatuoivat tuon lauseen itseensä ja katuvat hetken päästä.
:D
Puuroa kannattaa syödä aamuisin. Ei pidä paikkaansa.
' kyllä se vielä lopettaa juomisen'
Jos et ole huomaavinasi niin kyllä ne lopettavat kiusaamisen.
Aina kannattaa ennemmin maksaa omaa kuin vuokranantajan asuntoa.
Roskaa!
Kaikenlainen päähän takominen on raskasta, koska me koemme asiat eri tavoin.
Hienot arvokäsitykset eivät oikeuta sanomaan miten muiden pitää tehdä, joka pystyy elämään arvojen mukaan on vain etuoikeutettu, ei muuta.
Usko unelmiisi
Mikä tahansa on mahdollista
Rakkaudesta se hevonenkin potkii (kun minua kiusattiin)
Lapset kannattaa tehdä nuorena, että sitten jaksaa.
Kun tulee ryppyjä, tee kurtistusjumppaliikkeitä silmilläsi (rypyt todellakin vain syvenee).
Töitä saa, kun vain yrittää.
Sitten eläkkeellä voi matkustella.
Kyllä tekevälle aina töitä löytyy
Nainen on pantavan ikäinen Jos sokeri sulaa suussa ja t
ekee lämpimän paskan
Se mikä ei tapa - vahvistaa. Ja vitut
Jokaiselle annetaan sen verran kuin jaksaa kantaa
Paskanmarjat. Tuon lauseen toittotajat saavat päässä sihahtamaan..He eivät joko ole koskaan vaikeuksia kohdanneet tai ovat jo valmiita hullujen huoneelle. On tullut niin paljon vaikeuksia ja pahaa vastaan etten oikeasti jaksaisi kantaa yhtään, en yhtään enempää enää ja tuo lause on viimeisin mitä haluaa kuulla.
"kyllä säkin vielä jonkun löydät", "sä oot vielä nuori, onhan sulla vielä aikaa löytää joku". Niin. Nyt olen 30 v ja en ole vieläkään löytänyt ketään. Kuinkahan kauan tässä vielä joutuu kuulemaan noita lauseita? En löydä ketään ja piste. Ja kyllä, olen yrittänyt.