Sain tietää, että olen toisella kolmanneksella raskaana ja olen käyttänyt päihteitä paljon
Kommentit (45)
Tekisin abortin. Saa erityistilanteessa vko 24 saakka.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ryyppäsin raskausaikana paljon, en siksi että olisin alkoholisti vaan koska oli kuuma kesä ja kesäloma, terasseilla tuli istuttua tiuhaan. Kuukautiseni olivat myöhässä mikä ei ollut uutta, ne olivat aina olleet epäsäännölliset ja koska söin pillereitä, ei raskaus edes tullut mieleen vaan aina vessassa käydessä odottelin että tulisiko jo pikkareihin sitä punaista.
Tajusin asian vasta hemmetin kipeistä rinnoista jotka eivät mahtuneet liiveihin ja tein testin- positiivinen. Selvisi, että olin viikolla 22 . Nyt lapsi on 9v v ja onneksi terve!
Et sitten huomannut mahan kasvua vai painatko 200kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ryyppäsin raskausaikana paljon, en siksi että olisin alkoholisti vaan koska oli kuuma kesä ja kesäloma, terasseilla tuli istuttua tiuhaan. Kuukautiseni olivat myöhässä mikä ei ollut uutta, ne olivat aina olleet epäsäännölliset ja koska söin pillereitä, ei raskaus edes tullut mieleen vaan aina vessassa käydessä odottelin että tulisiko jo pikkareihin sitä punaista.
Tajusin asian vasta hemmetin kipeistä rinnoista jotka eivät mahtuneet liiveihin ja tein testin- positiivinen. Selvisi, että olin viikolla 22 . Nyt lapsi on 9v v ja onneksi terve!
Et sitten huomannut mahan kasvua vai painatko 200kg?
Jollain se kohtu on niin, että vatsa ei kasva paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ABORTTI
Myöhäistä.
Niimpä niin... Kaveri oli samassa tilanteessa ja abortti tehtiin viidennellä kuulla. Vaati kyllä jonkinlaisen "erikoisluvan". Menkat oli normaalisti yms, niin ei tajunnut olleensa raskaana, luuli vaan vähän lihoneensa.
Ap ottaa nyt vaan rohkeasti yhteyttä lääkäriin ja suuntaa kysymykset sinne.
Joo lääkärin kanssa puhuin ja abortin teen.
-ap