Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että olen toisella kolmanneksella raskaana ja olen käyttänyt päihteitä paljon

Vierailija
19.04.2018 |

Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lääkärin kanssa puhuin ja abortin teen.

-ap

Vierailija
42/45 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin. Saa erityistilanteessa vko 24 saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös ryyppäsin raskausaikana paljon, en siksi että olisin alkoholisti vaan koska oli kuuma kesä ja  kesäloma, terasseilla tuli istuttua tiuhaan.  Kuukautiseni olivat myöhässä mikä ei ollut uutta, ne olivat aina olleet epäsäännölliset ja koska söin pillereitä, ei raskaus edes tullut mieleen vaan aina vessassa käydessä odottelin että tulisiko jo pikkareihin sitä punaista.

Tajusin asian vasta hemmetin kipeistä rinnoista jotka eivät mahtuneet liiveihin ja  tein  testin- positiivinen.  Selvisi, että olin viikolla 22 .  Nyt lapsi on 9v v ja onneksi terve!

Et sitten huomannut mahan kasvua vai painatko 200kg?

Vierailija
44/45 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös ryyppäsin raskausaikana paljon, en siksi että olisin alkoholisti vaan koska oli kuuma kesä ja  kesäloma, terasseilla tuli istuttua tiuhaan.  Kuukautiseni olivat myöhässä mikä ei ollut uutta, ne olivat aina olleet epäsäännölliset ja koska söin pillereitä, ei raskaus edes tullut mieleen vaan aina vessassa käydessä odottelin että tulisiko jo pikkareihin sitä punaista.

Tajusin asian vasta hemmetin kipeistä rinnoista jotka eivät mahtuneet liiveihin ja  tein  testin- positiivinen.  Selvisi, että olin viikolla 22 .  Nyt lapsi on 9v v ja onneksi terve!

Et sitten huomannut mahan kasvua vai painatko 200kg?

Jollain se kohtu on niin, että vatsa ei kasva paljoa. 

Vierailija
45/45 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ABORTTI

Myöhäistä.

Niimpä niin... Kaveri oli samassa tilanteessa ja abortti tehtiin viidennellä kuulla. Vaati kyllä jonkinlaisen "erikoisluvan". Menkat oli normaalisti yms, niin ei tajunnut olleensa raskaana, luuli vaan vähän lihoneensa.

Ap ottaa nyt vaan rohkeasti yhteyttä lääkäriin ja suuntaa kysymykset sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan