Superrrrrrrärsyttävät mainokset
Mä saan nykyään yökkäystefleksin siitä prkln naapurin Pekasta, joka lainaa Fairya!!!
Ja kaikki kurkkupastillit, joita mainostetaan jollain bisnesladyllä, jonka kurkkuun hyökkää jääkuningatar just ennen kokousta
Kommentit (47)
Mainokset ovat pääasiassa suunnattu herkkäuskoisille ihmisille, mutta tästä kärsimme kaikki. Onneksi edes selaimiin saa mainoseston ja jotkin vpn tarjoajat estävät asiakkaidensa altistumisen näille hirvityksille. Televisioon kun vielä jokin yhtiö kehittäisi automaattisen mainoskatkotunnistimen janäyttäisi vaikka hauskoja kissavideoita sen ajan niin olisi jo jotain.
Kiitos Lino!
Mua ärsyttää kaikki sellaiset mainokset, jossa on joku naisääni, joka on kuin Linola mainoksessa. Se ääni on vaan niin hermoja repivä ettei mitään rajaa!
Miksi mainoksista tehdään tekemällä yleensä ärsyttäviä? Mä en ainakaan osta yhtään sellaista tuotetta, jonka mainos ärsyttää vaan ihan varmasti ostan kilpailevan firman tuotteen.
Booking piste com booking piste jeah!!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Lino!
Mua ärsyttää kaikki sellaiset mainokset, jossa on joku naisääni, joka on kuin Linola mainoksessa. Se ääni on vaan niin hermoja repivä ettei mitään rajaa!
Miksi mainoksista tehdään tekemällä yleensä ärsyttäviä? Mä en ainakaan osta yhtään sellaista tuotetta, jonka mainos ärsyttää vaan ihan varmasti ostan kilpailevan firman tuotteen.
Naapuriopas-mainoksessa on myös sietämätön tanttaääni.
KAIKKI mainokset ovat superärsyttäviä!
Tokmannin hiton-hiton-hittopäivät.
Trivago trivago ja trivago! Säälin sitä naista joka on leimautunut noissa mainoksissa... tekisi mieli lyödä jos vastaan tulis.
Juuresleipä-mainoksen partajuntti on ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Alapeikaloita...minä tykkään siitä naapurin Pekalta lainaajapojasta.
Musta sillä on hyvät ja luontevat ilmeet.
Eikä ole se lassuvuoka-poika.
Käynti optikolla auttaa! Sama kundi on molemmissa mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Trivagoa lienee turha edes mainita...
Kateusko mammoja vaivaa? Miehenä tykkään Trvigo-mainoksista, kun siinä on niin kaunis nuori nainen.
Kuka oli aikoinaan se narisevaääninen Hesburgerin mainoksissa? Ei tainnut olla Liekki.
Kakkakartanon "no kun meillä on semmoinen periaate. Niih."
Miksi se nainen puhuu niin veemäisesti? Ikinä en osta niiden valmissafkoja. Niih.
Se sama naisääni osaa kyllä puhua lempeämminkin muiden firmojen mainoksissa. Ehkä Kakkakartanolla on vaan semmonen periaate että ollaan veemäisiä. Niih.
Se kun olet lenkillä ja kuuntelet youtubea. Kesken albumin tai biisien välissä kuuluu BLINNG ja sitten teennäinen naisääni huonosti artikuloiden: Clearblue raskauss tessti, joka näyttää blaa blaa. Ja se mainos tulee 7 pykälää kovemmalla volalla kuin se juuri kuunneltu biisi, korvat hajoaa. Lopputulos on se että en varmasti osta ikinä sen merkkisiä tikkuja, on niin pa ska ja ärsyttävä mainos.
Tää nyt on radiomainos mut saa ainakin multa niskatvat pystyyn.. Drontal matolääke!!! Aivan kamala jollotus.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on radiomainos mut saa ainakin multa niskatvat pystyyn.. Drontal matolääke!!! Aivan kamala jollotus.
Dronttal on oiva aina, dronttaal. Dronttal hoitaa aina, Dronttaal.
Trivagotäti on just hyvä.
Kaikista veemäisin on Vain Elämää- sarjan mainos. Aivan liian pitkä, täynnä typeriä biisejä ja taustalla monotoninen, alakuloinen pimputus. Että vihaan sitä!
apetit kasvisjoku melkein pelottava, missä on ihmisistä tehty porkkana ja parsakaali. Ihan kuin jostain kauhuleffasta. Ja lopuks ne aukeevat silmät, hyi.
Mä jo ihmettelin, että en voi olla ainut! En tule ikinä ostamaan sitä kautta yhtään mitään, vannon sen.