Superrrrrrrärsyttävät mainokset
Mä saan nykyään yökkäystefleksin siitä prkln naapurin Pekasta, joka lainaa Fairya!!!
Ja kaikki kurkkupastillit, joita mainostetaan jollain bisnesladyllä, jonka kurkkuun hyökkää jääkuningatar just ennen kokousta
Kommentit (47)
Kermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI, joihin on uusiojollotettu milloin mitäkin kappaleita hönkivän naislaulajan toimesta. Hrrrghh...
Just tuli Sokoksen? mainos jossa oli tuollaisena versiona Nopsajalan "Lupaan olla sun".
Olen varmaan outo mutta minä pidän siitä drontal-mainoksesta ja myös trivagon naisesta. Fairy-mainos ärsyttää siksi kun se muija ei esipese sitä todella rasvaista ja likaista lautasta vaan turauttaa pokkana viimeisen tipan sieneen ja tuhlaa sen huom, edelleen viimeisen, vieläpä lainatun, tipan siihen esipesettömään lautaseen, ihan älytöntä! Tosi huonoa suunnittelukykyä, onko edes hyvä äiti, pitäiskö siltä ottaa se poika huostaan? Ja siis se muu tiski jää ihan likaiseksi, eihän se tippa riitä millään kaikkiin 😟 vaan riittäisi jos esipesisi, prkl. Ei tarviis tehdä sitä lasuakaan. Jos vain esipesisi sen lautasen! Mutta kun ei!
Pambers Baby Dry, ja ihmettelet minne kaikki pissa oikein hävisi...
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sinäkin vanha harjasi pyöreäpäiseen harjaan! Selviän mainoksesta hengissä, kun kuvittelen, että tytsy sanoo: "ikenen ja hampaan välissä on vielä paskaa"!
En pidä mainosta ärsyttävänä koska naisessa on jotain hottia 😁 Katson mielelläni 👍
Outo hammasharjamies
Ei nyt erityisen ärsyttää, mutta epälooginen tai harhaanjohtava se uusi Vain elämää -mainos. Siinä esitetään sen pariskunnan elinkaari niiden biisien kautta. Siinä ovat diskoteinejä, kun taustalta kuuluu Aikakoneen Odota. Itse olen ollut suunnilleen saman ikäinen tuolloin. Muut biisit osuvat hyvin siihen tarinaan ja omaanikin. Olin myös raskaana, kun radiosta kuului Happoradion Puhu äänellä jonka kuulen. Mutta viimeisessä kohdassa sellainen 6-vuotias lapsi lauleskelee Hankoon-laulua. Oma esikoiseni on 12-vuotias.
Oli muuten tosi hauska ja samaistuttava mainos, mutta loppu lässähti. Joko jotain jätettiin kertomatta tai sitten tekijät eivät osaa laskea.
Entä ne kaikki stanan lääkemainokset radiossa? Joissa luetellaan KAIKKI vaikuttavat aineet lopussa? Jeesus tuun hulluksi joka kerta kun kuulen tekolempeällä naisäänellä lueteltuna ”vaikuttava aine makrokolineljäsataibuprofeeniasetyylisalisyylihappo”