Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytät alkoholia? Kysely...

Vierailija
19.04.2018 |

Eli minkä verran mammat ja hopeaketut ottaa tärpättiä tai nauttii viinilasillisen?

Kuinka usein käytät alkoholia? Kysely...

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitista väkeä...

Vierailija
2/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "harvemmin kuin kerran kuussa, juhlapäivinä" vaikka tuo juhlapäivinä vaihtoehdossa häiritsikin minua koska korvaani se kuulostaa siltä, että alkoholia nautitaan jouluna, uutena vuotena, syntymäpäivillä yms perheen yhteisinä juhlapäivinä ja itse en juo yleensä silloin koska vietän ne enimmäkseen lasten kanssa enkä juo lasten seurassa/lasten ollessa kotona. Pari kertaa olen tehnyt poikkeuksen, kerran häissä join lasillisen ja kerran muutamankin omassa pihassa ystäväni kanssa kun lapset nukkui ja miesystävä ei juonut ollenkaan.

1-3kk välein saatan istua iltaa ystävien kanssa. Tällöin lapset yökylässä. Aina en kumminkaan ole kiinnostunut illanistujaisista vaikka lapset olisi poissa kotoa, kun on niin kiva miesystävän kanssa viettää ilta kotona, saa rauhassa herkutella, katsella elokuvaa ja rakastella pitkän kaavan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raitista väkeä...

Lopetin humalajuomisen pari vuotta sitten. Jos satunnaisesti ottaa yhden annoksen, siitä tulee tarpeeksi huppeliin.

Vierailija
4/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona34 kirjoitti:

Vastasin "harvemmin kuin kerran kuussa, juhlapäivinä" vaikka tuo juhlapäivinä vaihtoehdossa häiritsikin minua koska korvaani se kuulostaa siltä, että alkoholia nautitaan jouluna, uutena vuotena, syntymäpäivillä yms perheen yhteisinä juhlapäivinä ja itse en juo yleensä silloin koska vietän ne enimmäkseen lasten kanssa enkä juo lasten seurassa/lasten ollessa kotona. Pari kertaa olen tehnyt poikkeuksen, kerran häissä join lasillisen ja kerran muutamankin omassa pihassa ystäväni kanssa kun lapset nukkui ja miesystävä ei juonut ollenkaan.

1-3kk välein saatan istua iltaa ystävien kanssa. Tällöin lapset yökylässä. Aina en kumminkaan ole kiinnostunut illanistujaisista vaikka lapset olisi poissa kotoa, kun on niin kiva miesystävän kanssa viettää ilta kotona, saa rauhassa herkutella, katsella elokuvaa ja rakastella pitkän kaavan mukaan.

Minä ajattelisin että vappuna vappubileissä, esim ullanlinnanmäen brunssilla ja juhannuksena jossain serkkujen ja muun kylänväen seassa kokolla. Tai tietty häissä. Vähän yllättää, miten paljon vähemmän perheelliset käyttävät verrattuna Kalliolaisiin trendisinkkuihin, jotka tapaavat ystäviään viikoittain kuppiloissa. Itse en käsitä sitä touhua...

Vierailija
5/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuin kerran kuussa, mutta ei liity juhlapäiviin, vaan saatan käydä kaverin kanssa keikalla, jolloin otan tai esim. reissussa ulkomailla.

Vierailija
6/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi puna/valkoviini lasia viikossa. Pe ja la illallisen kanssa.

Vierailija
7/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä :) Rakastamme gourmet-kokkailua ja laatuviini kuuluu siihen olennaisena osana.

Vierailija
8/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut absolutisti 17 v

Vierailija
9/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästättekö viinipullon perjantaista lauantaihin? Eikö se mene pilalle? Ja sopiiko sama viini molempiin ruokiin?

Vierailija
10/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä usein kuin sinä hakkaat lapsiasi.

Vierailija
11/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 19 ja absolutisti olen

Vierailija
12/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän pian 19 ja absolutisti olen

vau..

Vierailija
13/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden välein tulee ostettua viinipullo ja juotua se viikonlopun aikana.

Vierailija
14/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vaihtoehdot. Itse käytän alkoholia muutaman kerran vuodessa, mutta harvoin ne kerrat sattuvat mihinkään juhlapäivään. Vapun ja juhannuksen voin viettää selvinpäin, mutta kesällä voin käydä terassilla tai tarjota ystävälle ruoka viinin kera hänen syntymäpäivänsä kunniaksi.

Vierailija
15/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä ruoan kanssa. Sen lisäksi muutaman kerran vuodessa muutakin kuin ruokajuomana.

Vierailija
16/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot vaihtoehdot. Itse käytän alkoholia muutaman kerran vuodessa, mutta harvoin ne kerrat sattuvat mihinkään juhlapäivään. Vapun ja juhannuksen voin viettää selvinpäin, mutta kesällä voin käydä terassilla tai tarjota ystävälle ruoka viinin kera hänen syntymäpäivänsä kunniaksi.

Vaihtoehdot olivat hyviä. Mutta sitten on teitä vinkuiitoja, jotka ei osaa luovia ei sitten yhtään. Voisko se otonpäivä ollapa vaikka juhlaa, sellainen irtiottoarjesta? Olisko se ihan vieras ajatus?

Harvemmin häätkään osuu vappuun tai jouluun, mutta juhlapäivinä niitäkin pidetään.

Vierailija
17/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uppati

Vierailija
18/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lisätä että kesällä kaverin synttäreiden kunniaksi terassilla, ei juhlapäivä.

Vierailija
19/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasillisia? Olut pullo/tölkki!

Vierailija
20/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna x 5. Tän vuoden puolella tähän mennessä x 4 ja tuskin tulee enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän