Tilasin treffeillä pihvin kypsänä...
Mies lähti vetämään hippulat vinkuen.
En vaan tykkää pihvistä raakana tai edes mediumina, en pysty syömään koska oksettaa.
Sinne meni lupaava mies. Voiko tämä todella olla noin kova moka!?
Kommentit (263)
Voi. Kuvitteli että jos liha menee suuhun ainoastaan kypsänä, niin hänen miehuutensa on vaarassa jäädä oraalisesti tyydyttämättä.
Enemmän ihmettelen jos tarjoilija otti tilauksen vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen jos tarjoilija otti tilauksen vastaan...
Jossain Rossossa varmaan ottaakin, eikä se toisaalta mitään merkkaa, pihvi tulisi joka tapauksessa kypsänä.
Missä vaiheessa on päätetty että kypsän pihvin syöjät on moukkia? Onhan ihmiset kypsentäneet lihansa siitä asti kun keksivät tulen. Minun suussani raaka liha maistuu ällöttävältä ja siitä tulee kuukautiset mieleen, haju on sama. Eli haluaisin vain vastauksen joltain sivistyneeltä yksilöltä siihen että miksi ei saa pitää lihasta sellaisena kuin se omasta mielestä parhaalta maistuu?
Ravintolasta on sitäpaitsi aivan turha yrittää tilata kypsää pihviä, se tulee aina mediumina. Eivät osaa/halua paistaa kypsäksi. Näin raskaana ollessa ei edes raakaa lihaa saa syödä, joten pakko tilata jotain muuta vaikka pihviä tekisi mieli.
-Ei ap
On tosiaan romanttista syödä tehotuotettujen eläinten raatoja
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse syöt?
Vierailija kirjoitti:
Söisit sinäkin lihaa, niin pääsisit eroon tuollaisesta paatoksesta.
Et menettänyt mitään, paitsi ehkä ahdasmielisen kamun.
Pyydä ensi kerralla raakana ja pyydä ruokajuomaksi verta.
Jos oisin ollu sä, ni oisin todennu trefalleni, että tiiän kyllä että tää on moukkaa tilata kypsänä, mutta mielestäsi on vielä moukempaa tilata sellaisena (mediumina) mistä et pidä...
En mäkään pidä punkusta, ja kehtaan sanoa sen. Aatelkoot mitä aattelee.
Kulttuurissa on paljon symbolista, millä osoittaa tasonsa.
Yksi niistä on pihvin kypsyysaste. Juntti tilaa kypsänä. Näin se menee.
Vaikka kuinka tykkäisi kirkkaanpunaisesta hörhelömekosta, niin sillä ei mennä hautajaisiin. Ei ehkä maailman paras vertaus, mutta sinne päin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse syöt?
kynsiäni
90-luvulla piti pyytää pihvi mediumina, nykyään on ihassama.
En usko tätä tarinaa, mutta itse paistan lapsille pihvin mediumina, m-, m+, miten kukakin haluaa, ja itselleni en halua edes kudosnestettä. Inhottaa se verenmaku. Lapset vetää puoliraakana kuin sudet..
Lihansyönti on täysin kestämätöntä maailman kannalta siinä määrin, kuin sitä nyt kulutetaan. Kiinalaisetkin ovat nyt tulleet lisäämään kulutusta.
Mä tilaan kalan raakana ja juomaksi piimää. Miehet kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse syöt?
kynsiäni
Todella romanttista syödä perseisiä kynsiä.
No mikäs siinä, jos haluat paistettua kengänpohjaa järsiä. Ellei pysty syömään kunnon pihviä korkeintaan mediumina, kannattaa varmaan tilata jotain muuta.
Mä söin Turun parhaaksi ravintolaksi äänestetyssä ravintolassa kuuden ruokalajin menun. Yhtenä ruokana oli jotain raakoja pihvinsiivuja. Ei pystyny syömään kuin yhden pienen palan. Ihan karseeta peetä. En tykkää kypsästä pihvistä, mutta joku raja raakuudessakin.
Tilaa seuraavalla kerralla jotain muuta kuin pihviä, jos et kerran osaa syödä sitä oikein valmistettuna.