Mitä nyt eli kun keinoja oman tason nostamiseen ei enää ole
Miestenhän pitää tunnetusti nostaa tasoaan. Silloin saattaisi ehkä saada naisen elämäänsä. Mitä sitten, kun tasoa on nostettu niin korkealle kuin se ikään, varallisuuteen ja kokemustasoon suhteutettuna on realistisesti mahdollista? Jäljellä ovat tietysti lottovoitto, rikolliset keinot, anaboliset steroidit, plastiikkakirurgia ja kuuluisaksi sankariksi tuleminen, mutta näitä en laskisi ihan heti suositeltavien keinojen joukkoon.
Olen ollut elämästäni yhteensä ehkä kolmanneksen parisuhteissa, mutta nyt sinkkuna kolmatta vuotta. Ikä haarukassa 35-40. Pituus välillä 180-185 cm. Ruumiinrakenne hoikka ja rasvaprosentti niin alhainen, että lihakset erottuvat. Leveät hartiat, pitkät jalat ja (omat) hiljalleen harmaantuvat hiukset. Kuntosalilla käydään 3-4x viikossa, lenkillä ajoittain ja ravintoasiat kiinnostavat ihan muuten vain. Painoindeksi 22, ja näkyvätpä ne kuuluisat vatsalihaksetkin (mikä on tässä ikäluokassa jokseenkin harvinaista). Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään. Netti- ja pikadeitit kokeiltu. Kohderyhmäni ovat 25-36-vuotiaat. Joukkoon on mahtunut jokunen 23-vuotiaskin, koskapa ikä ei aina näy päälle varsinkaan illan hämärässä ihmisten ilmoilla. Painopiste kuitenkin yli 30-vuotiaissa. Luonnollisestikaan en huoli ketä tahansa (miksi pitäisikään). Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan.
Toisin sanoen minulla alkavat keinot loppua. En yksinkertaisesti enää keksi, miten voisin sitä omaa tasoani lisää nostaa, ja miten voisin vielä enemmän asettaa itseäni tarjolle. Omaa ”rimaani” en puolestaan enää haluaisi laskea, koska ei ole enää kauheasti mitä laskea.
PS. Yritin koota aloitukseen jo valmiiksi kaikki ne helpot kommentit, joita yleensä tällaisiin kysymyksiin heitetään. Varmasti unohdin osan niistä mainita, ja varmasti luen ne alta lähitulevaisuudessa.
Kommentit (296)
dfgsdfsdfgsdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan hakenut miestä, koska mulla on jo erittäin hyvä. On silti ihan selvä, että jos mulla olis haku päällä, ei aapeellä olisi silti mitään saumaa. Tämä johtuu pääsääntöisesti siitä, että hän ei edes puhu siitä asiasta, joka on minun tasonmäärityslistallani korkeimmalla, eli onko on mukava ja kiva ihminen, ajatteleeko hän ystävällisesti ja käyttäytyykö luotettavasti. Enkä tosiaan tarkoita pelkkiä käytöstapoj, vaan sitä ONKO ihminen oikeasti mukava vai ei. Monista aapee, oman kuvauksensa perusteella, vaikuttaa lähinnä pinnalliselta ja ikäänsä nähden lapselliselta k-päältä.
Tätä aapee voisi yrittää parantaa ja nostaa tasoaan realistisella tavalla, mutta ei taida ymmärtää sen arvoa.
Lisäksi minusta aapee tekee virhee hakiessaan itsään huomattavasti nuorempaa naista ja pitäessään ulkonäkökriteereitä pääosassa sekä ”kelpuuttamiensa” naisten kohdalla että siinä millä perusteella luulee itse tulevansa halutuksi. Ulkonäöln perusteella haetaan lyhyttä suhdetta. HYVÄÄ suhdetta haetaan ensisijaisesti ihan muilla perusteilla ja ulkonäkö on lähinnä bonus jos sekin sattuu olemaan jotenkin keskimääräisestä poikkeava.
Juuri samaa olin tulossa sanomaan. Olen itse nainen, jolla on aina ollut paljon vientiä, ja parisuhteeni ovat onnistuneet hyvin. En koskaan ole valinnut kumppania ulkonäkö edellä. Jonkin verran se ehkä vaikuttaa, mutta miehet joihin olen ihastunut elämäni aikana, ovat kyllä ulkoisesti niin eri muotista, että kovin suuri tuo vaikutus ei kohdallani voi olla.
Ap vaikuttaa minusta niin heikkotasoiselta, että en jäisi Tinderissä häneen sen kummemmin tutustumaan. Heikkotasoisuuden merkki on juuri tuo, että ei pidä persoonallisuutta ja arvoja minään - ei itsensä eikä etsityn naisen osalta. Fiksut miehet ovat tässä iässä jo kauan sitten jättäneet ulkonäkökeskeisyyden taakseen, jos sellaista asennetta heillä on koskaan ollutkaan. Itse löysin jo 25-vuotiaana miehen, jolla oli kehittynyt naismaku, joka ei perustunut ensisijaisesti ulkonäköön vaan persoonallisuuden piirteisiin, ja joka myös ymmärsi miten ihmisten aitoon persoonallisuuteen tutustutaan.
Ap:n kaltainen yli-ikäinen teini voi todellakin kehittää "tasoaan" paljonkin, jos vain ymmärtää mistä se oikeasti on kiinni, sen sijaan että ottaa vauva-palstan lassukoiden ulkonäkökeskeiset kategorisoinnit tasoista totuutena.
N40
Vai olisiko niin, että persoonan ja arvojen yhteensopivuus on itsestäänselvyys, niitä piirteitä on siis turha alkaa luetella ja kemian muodostavia asioita on muutenkin mahdoton laittaa peprille. Ulkonäkö sen sijaan on helpommin rajattavissa omien mieltymysten mukaan ja sen persoonankin on kuitenkin tultava itseä miellyttävässä paketissa, siitä ei pääse mihinkään. Sinäkään et ottaisi unelmiesi persoonaa Klonkun ruumiissa ja piste.
Mulle käy yleensä niin päin, että ihastun johonkin, mitä mies sanoo ja sen jälkeen ala tykätä tämän ulkomuodostakin. Tämä on tapahtunut aika monen näköisten miesten kanssa enkä menisi vanomaan, ettei joukossa voisi olla Klonkun näköinenkin. Mutta ei Klonkun luonteinen.
Tunsin joskus tällaisen +30v sinkkumiehen, jolla oli ilmeisesti jonkinlainen fiksaatio tasoihin ja koko ajan piti olla verenmaku suussa suorittamassa elämää, treeniä ja treffejä buukattuna joka viikolle. Tyyppi sai ihan todella nättejä itseään nuorempia naisia kanssaan treffeille, mutta jostain syystä parisuhdetta ei kenenkään kanssa syntynyt, vaan koko ajan piti etsiä jotain 'parempaa'. Miehellä oli ura, treenattu kroppa, kiva naama, paljon harrastuksia ja kavereita. Muutama vuosi tätä, niin mies sai jonkinlaisen henkisen romahduksen ja on nykyään nelikymppinen, n 20kg lihonut, urheilematon mielenterveyspotilas. Eli ehkä kannattaa höllätä sitä pipoa ajoissa ja kelpuuttaa edes joku niistä kumppaniehdokkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oikeastaan paljastaa, että mies ei koe olevansa riittävä saadakseen kumppanin.
No onko mikään ihme? Onhan täälläkin tehty suorastaan kristallin kirkkaaksi, ettei ole riittävän hyvä.
Niin, ei riittävän hyvä hoikalle 26-vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin joskus tällaisen +30v sinkkumiehen, jolla oli ilmeisesti jonkinlainen fiksaatio tasoihin ja koko ajan piti olla verenmaku suussa suorittamassa elämää, treeniä ja treffejä buukattuna joka viikolle. Tyyppi sai ihan todella nättejä itseään nuorempia naisia kanssaan treffeille, mutta jostain syystä parisuhdetta ei kenenkään kanssa syntynyt, vaan koko ajan piti etsiä jotain 'parempaa'. Miehellä oli ura, treenattu kroppa, kiva naama, paljon harrastuksia ja kavereita. Muutama vuosi tätä, niin mies sai jonkinlaisen henkisen romahduksen ja on nykyään nelikymppinen, n 20kg lihonut, urheilematon mielenterveyspotilas. Eli ehkä kannattaa höllätä sitä pipoa ajoissa ja kelpuuttaa edes joku niistä kumppaniehdokkaista.
Mä tunnen kanssa yhden, nyt jo 40 eikä ole seurustellut 10 vuoteen, silloinkin suhde oli lyhyt. Hänellä oli tapana puhua epämääräisesti, miten haluaa tosi spesiaalin naisen ja antoi aina ymmärtää, että tuo spesiaalisuus oli jotain henkistä/älyllistä/kulturellia juttua joka klikkaisia hänen oman henkisyytensä kanssa. Kuitenkin huomasin tietyn kuvion: aina kun hän tapasi poikkeuksellisen kauniin naisen, hän keksi jonkin syyn, miksi tämä nainen olisi hänelle henkisesti juuri se oikea. Esim. tapasi bileissä yhden todella kauniin kaverini, joka on myös sosiaalinen, hauska ja itsevarma -> mies puhui pitkät ajat jälkeenpäin, että hänelle sopisi sellainen puhelias ja sosiaalinen nainen. Tapasi toisen kauniin kaverini, joka on todella iloinen -> puhui jälkeenpäin, miten hän tykkää erityisesti iloisista naisista. Kenenkään tavallisen näköisen kaverini suhteen ei ikinä syntynyt tällaista mietintää (molemmat nämä kaverini olivat varattuja tuolloin).
Nyt on epämääräisten psykosomaattisten vaivojen takia osittain työkyvytön ja eristäytynyt aika pitkälti ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen kanssa yhden, nyt jo 40 eikä ole seurustellut 10 vuoteen, silloinkin suhde oli lyhyt. Hänellä oli tapana puhua epämääräisesti, miten haluaa tosi spesiaalin naisen ja antoi aina ymmärtää, että tuo spesiaalisuus oli jotain henkistä/älyllistä/kulturellia juttua joka klikkaisia hänen oman henkisyytensä kanssa. Kuitenkin huomasin tietyn kuvion: aina kun hän tapasi poikkeuksellisen kauniin naisen, hän keksi jonkin syyn, miksi tämä nainen olisi hänelle henkisesti juuri se oikea. Esim. tapasi bileissä yhden todella kauniin kaverini, joka on myös sosiaalinen, hauska ja itsevarma -> mies puhui pitkät ajat jälkeenpäin, että hänelle sopisi sellainen puhelias ja sosiaalinen nainen. Tapasi toisen kauniin kaverini, joka on todella iloinen -> puhui jälkeenpäin, miten hän tykkää erityisesti iloisista naisista. Kenenkään tavallisen näköisen kaverini suhteen ei ikinä syntynyt tällaista mietintää (molemmat nämä kaverini olivat varattuja tuolloin).
Nyt on epämääräisten psykosomaattisten vaivojen takia osittain työkyvytön ja eristäytynyt aika pitkälti ihmisistä.
Minuakin piiritti tällainen. Hänestä jäi se kuva, ettei hän oikeastaan nähnyt minua, jos tiedätte mitä tarkoitan. Minua, ihmisenä. Hän näki vain nuoren kauniin naisen joka hänen piti saada, kuin barbinukke. Omasta mielestäni ulkonäköni oli sivuseikka ja sattumaa, ei minun identiteetti.
Mies ei osannut ollenkaan relata ja kohdata vain rennosti ihminen ihmistä.
Hänellä olikin sitten muuten mielenterveysongelmainen äiti, ja kaikki naissuhteet tosi vaikeita.
Olisi ollut tosi mielenkiintoinen ja söpökin ja älykäs muuten, mutta liian outo.
No jos tuo on se taso, jonka pystyt saavuttamaan, niin se on se sun taso sitten.
Ja ne naiset, joita saat tuon tasoisena, on sun tasoisia naisia.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden ikähaarukka ja normaali bmi on liian paljon vaadittu?
Neljääkymppiä lähentelevä laiha lommorintainen tikkujalkainen kenkkaperse jolla ohimolahdekkeet seilaa päälaella, veikkaan... ja 10 vuotta nuorempaa pitäis saada... jep jep.
🇺🇦🇮🇱
Ap on hyvätasoinen mies. Hän on selvästi laadukkaampi kuin suurin osa miehistä.
Luulisi että ap löytää helposti hyvän naisen.
Suurimmalla osalla miehiä, jotka ovat huonompia kuin ap, on nainen.
Mielestäni ap:llä ei ole mitään ongelmaa.
AP:n ei kannata kysyä tuota naisilta, koska ei naisten tarvitse tuollaisia asioita miettiä naisia saadakseen, vaan miesten; naisten ei tarvitse miettiä edes sitä miten miehiä saadaan, joten sitäkään ei välttämättä kannata naisilta kysyä. Rupea lukemaan Roosh Valdezin foorumia ja muita sellaisia blogeja. Toisaalta ei tarkoituksena varmaan ollutkaan tässä muuta kuin vuodattaa ja saada naisten vihaisia vastauksia.
Aloituksesta ei tule myöskään esille miten rohkeasti ja aktiivisesti naisia on lähestytty. Miehelle ei riitä, että on vain olemassa ja menee baarin ovesta sisään tai kirjautuu nettideittiin.
Ymmärrän ap, että olet lähtenyt tähän insinöörimäisesti vähän kuin autokauppaan.
'Mä haluan lapsia. Tarviin vaimon. Naisen pitää olla hedelmällisessä iässä. Wikipedian mukaan se on 18-35. No ei alle kaksvitoset perusta perhettä. Mä laitan 25-35.'
Mutku ei se toimi noin eikä tää ole autokauppa.
Tai ehkä sä olet se auto? 'Vanhaa vuosimallia mutta hyvin pidetty ja vain yhdellä omistajalla. Vuosihuollot tehty. Käytännöllinen perheauto'
Nyt, kun sulla on ulkokuori fiksattu kuntoon, seuraavana on vuorossa sisus.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden ikähaarukka ja normaali bmi on liian paljon vaadittu?
Neljääkymppiä lähentelevä laiha lommorintainen tikkujalkainen kenkkaperse jolla ohimolahdekkeet seilaa päälaella, veikkaan... ja 10 vuotta nuorempaa pitäis saada... jep jep.
Valikoivan demonisoiva kirjoitus kuin suoraan MV-lehdestä tai iltalehden lööpistä. Tulee sellainen vaikutelma, että kirjoittaja saa elämäänsä sisältöä toisten lyttäämisestä omien onnistumisten sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvätasoinen mies. Hän on selvästi laadukkaampi kuin suurin osa miehistä.
Luulisi että ap löytää helposti hyvän naisen.
Suurimmalla osalla miehiä, jotka ovat huonompia kuin ap, on nainen.
Mielestäni ap:llä ei ole mitään ongelmaa.
Sillä erotusella vain, ettei niillä miehillä ole jumalaton lista kriteereitä.
Mulla avauksen lukeminen jäi ekaan lauseeseen.
Anaboliset steroidit ja kokaiini. Voimaa ja energisyyttä elämään, niin naiset parveilevat ympärilläsi kuin kärpäset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.
"Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan."
Ihmiset on kyllä aika lihavia nykyään. Meidän firmassa on 10 naista ja puolet on ylipainoisia. Ei mitään valaita, mutta näkee kuitenkin että ylipainoa varmasti on. Ei siinä, ovat kyllä mukavia naisia eivätkä mitenkään etovia minusta. Tosin kaikki ovat jo naimisissa tai muuten parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
dfgsdfsdfgsdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan hakenut miestä, koska mulla on jo erittäin hyvä. On silti ihan selvä, että jos mulla olis haku päällä, ei aapeellä olisi silti mitään saumaa. Tämä johtuu pääsääntöisesti siitä, että hän ei edes puhu siitä asiasta, joka on minun tasonmäärityslistallani korkeimmalla, eli onko on mukava ja kiva ihminen, ajatteleeko hän ystävällisesti ja käyttäytyykö luotettavasti. Enkä tosiaan tarkoita pelkkiä käytöstapoj, vaan sitä ONKO ihminen oikeasti mukava vai ei. Monista aapee, oman kuvauksensa perusteella, vaikuttaa lähinnä pinnalliselta ja ikäänsä nähden lapselliselta k-päältä.
Tätä aapee voisi yrittää parantaa ja nostaa tasoaan realistisella tavalla, mutta ei taida ymmärtää sen arvoa.
Lisäksi minusta aapee tekee virhee hakiessaan itsään huomattavasti nuorempaa naista ja pitäessään ulkonäkökriteereitä pääosassa sekä ”kelpuuttamiensa” naisten kohdalla että siinä millä perusteella luulee itse tulevansa halutuksi. Ulkonäöln perusteella haetaan lyhyttä suhdetta. HYVÄÄ suhdetta haetaan ensisijaisesti ihan muilla perusteilla ja ulkonäkö on lähinnä bonus jos sekin sattuu olemaan jotenkin keskimääräisestä poikkeava.
Juuri samaa olin tulossa sanomaan. Olen itse nainen, jolla on aina ollut paljon vientiä, ja parisuhteeni ovat onnistuneet hyvin. En koskaan ole valinnut kumppania ulkonäkö edellä. Jonkin verran se ehkä vaikuttaa, mutta miehet joihin olen ihastunut elämäni aikana, ovat kyllä ulkoisesti niin eri muotista, että kovin suuri tuo vaikutus ei kohdallani voi olla.
Ap vaikuttaa minusta niin heikkotasoiselta, että en jäisi Tinderissä häneen sen kummemmin tutustumaan. Heikkotasoisuuden merkki on juuri tuo, että ei pidä persoonallisuutta ja arvoja minään - ei itsensä eikä etsityn naisen osalta. Fiksut miehet ovat tässä iässä jo kauan sitten jättäneet ulkonäkökeskeisyyden taakseen, jos sellaista asennetta heillä on koskaan ollutkaan. Itse löysin jo 25-vuotiaana miehen, jolla oli kehittynyt naismaku, joka ei perustunut ensisijaisesti ulkonäköön vaan persoonallisuuden piirteisiin, ja joka myös ymmärsi miten ihmisten aitoon persoonallisuuteen tutustutaan.
Ap:n kaltainen yli-ikäinen teini voi todellakin kehittää "tasoaan" paljonkin, jos vain ymmärtää mistä se oikeasti on kiinni, sen sijaan että ottaa vauva-palstan lassukoiden ulkonäkökeskeiset kategorisoinnit tasoista totuutena.
N40
Vai olisiko niin, että persoonan ja arvojen yhteensopivuus on itsestäänselvyys, niitä piirteitä on siis turha alkaa luetella ja kemian muodostavia asioita on muutenkin mahdoton laittaa peprille. Ulkonäkö sen sijaan on helpommin rajattavissa omien mieltymysten mukaan ja sen persoonankin on kuitenkin tultava itseä miellyttävässä paketissa, siitä ei pääse mihinkään. Sinäkään et ottaisi unelmiesi persoonaa Klonkun ruumiissa ja piste.
Mulle käy yleensä niin päin, että ihastun johonkin, mitä mies sanoo ja sen jälkeen ala tykätä tämän ulkomuodostakin. Tämä on tapahtunut aika monen näköisten miesten kanssa enkä menisi vanomaan, ettei joukossa voisi olla Klonkun näköinenkin. Mutta ei Klonkun luonteinen.
Sama. Olen ensitapaamisella pitänyt miestä rumana, sitten tutustumme ja olemme enemmän tekemisissä, ihastun mieheen ja alan pitää häntä oikeastaan aika suloisena tai jopa seksikkäänä :D
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
AP:n ei kannata kysyä tuota naisilta, koska ei naisten tarvitse tuollaisia asioita miettiä naisia saadakseen, vaan miesten; naisten ei tarvitse miettiä edes sitä miten miehiä saadaan, joten sitäkään ei välttämättä kannata naisilta kysyä. Rupea lukemaan Roosh Valdezin foorumia ja muita sellaisia blogeja. Toisaalta ei tarkoituksena varmaan ollutkaan tässä muuta kuin vuodattaa ja saada naisten vihaisia vastauksia.
Aloituksesta ei tule myöskään esille miten rohkeasti ja aktiivisesti naisia on lähestytty. Miehelle ei riitä, että on vain olemassa ja menee baarin ovesta sisään tai kirjautuu nettideittiin.
Minustakin ap:n kannattaa kysyä asiaa "tasoisiltaan" miehiltä, jotka ovat parisuhteessa, eikä meiltä naisilta.
Omahyväisyys ei ole viehättävää koskaan. Valitettavasti itse saan sellaisen vaikutelman sinusta.
Ei, itse asiassa ei. Ei miehessä mitään vikaa varmaan ole, vaan tuossa fiksoitumisessa siihen että tietyn "tasoiset" "ansaitsevat" jotain tietyn "tasoista". Ikinä ei ole rakentava lähtökohta että maailma on sinulle jotain velkaa, että sinä ansaitset jotain.
Lisäksi usein saa vain sitä mitä etsii. Jos oikein kovasti luokittelee ihmisiä tasoihin, tulee luokitelleeksi myös itsensä. Huono itsetunto syö ihmistä ja estää häntä itse uskomasta itseensä. Tässä vain ap itse on määritellyt mikä on "hyvä taso" ja mikä " huono". Tämä ansa on hänellä omassa päässään.