G: minkä ikäsiä olette ja monettako kuumeilette?
Olen itse 34, toivon toista. Enhän ole liian vanha, enhän..? (Näytää nyt vaan hankalammalta tuo raskautuminen, kuin esikoisen kohdalla 3 vuotta sitten:(
Kommentit (68)
minä 23 vuotta ja mies 26 kohta. Pääkaupunkiseudulta ja yritystä takana vuosi jossa ekasta kierrosta km ihan alussa.
Hoitoihin mennään ja toivoa ylläpidetään viel.
Ensimmäistä yritetään
Minä 23 (kohta 24) ja mies 4 vuotta vanhempi. Yritystä vasta hetki takana, pillerit jätetty 03/06!Kovasti toivon kaikille tärppiä ja plussaonnea!!!
pikkukakkonen 5 viikkoa vanha.... Esikoinen syntyi 10/04 ja toinen siis 03/06
Olen kolmekymmentä ja kolmatta lasta olen tässä pikku hiljaa alkanut kuumeilemaan. Vielä ei kuitenkaan yritystä olla aloitettu, sillä kaksi ensimmäistä ovat vielä kovin pieniä, esikoinen 1v 7kk ja kuopus 4kk. Mutta kunhan pirpanat tuossa hiukan kasvavat, niin eiköhän hiljalleen laiteta vauvatilausta menemään. Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja kuopus neljännestä, joten melkoisen helposti olen raskautunut. Saa sitten nähdä, miten on kolmosen laita - kauanko antaa odotella itseään... Mutta hyväähän kannattaa aina odottaa!
Ikää on 32 vuotta ja neljännestä meillä haaveillaan. Nuorin on tällä hetkellä puolitoistavuotias ja muutkin ovat suht´tiheään tulleita, joten ihan heti emme vielä uskalla yrittää. Nopeasti olen nimittäin aina raskautunut, kun olen halunnut. Kun vielä malttaisi vähän aikaa odottaa..
ja pikkukakkonen olisi haaveissa. Esikoinen on 08/05 syntynyt.
..ollaan 24-vuotiaita ja nyt ollaan ekoilla pillereiden jälkeisillä
kuukautisilla. Ja ensi viikolla alkaa esikoisen yritys.
ja eilen illalla päätettiin miehen kanssa, että kolmas lapsi laitetaan tilaukseen 2 vuoden sisällä...
Lapset 3v ja 1v.
minä 22v, mies 24v ja kolmatta kuumeillaan (peukkuja pidetään pystyssä, jospa eilen ois tärpännyt!).
=)
ikää 32v ja sain miehen suostumaan neljännen tekoon :)
Eli eilen otin elämäni viimeisen pillerin!
esikoinen on kohta 2.5 vuotta ja pikkukakkonen vähän yli 2kuukautta ja uusi kuume tärähti taas ja kolmas lapsukainen saisi meijän perheeseen saapua vaikka heti. pienillä ikäeroille olis tarkoitus saada tämä kolmaskin.
täysimetys päällä joten uusi raskaus on erittäin epätodennäköinen pitkiin aikoihin sillä aattelin kuitenkii vissii imetellä sinne vuoteen asti kuten esikoistakin. ja pikkukakkosta odoteltiinkin pitkään kun menkat alko vasta 13kk synnytyksestä ja ennen kun kierto säännöllistyi niin sitten vasta kakkonenkin tärppäs..
no johan tuli taas juttuva...
on 28, miehellä 33 ja ensimmäistä kuumeillaan, kuumeiltu jo vuosia, eli menossa taitaa olla jotakuinkin 42. toivekierto...
Olen kohta 25v. ja mies 27v. Juuri ollaan aloitettu yrittäminen.
eilen aloitin pistolääkityksen, toivottavasti siitä on toivottu apu
ekaa tässä kuumeillaan :) Pillerit oli tarkoitus lopettaa vasta syksyllä, mutta malttamattomina hieman aikaistettiin sitä.. Eli yritystä on ollut tämän kuun alusta lähtien.
22vuotta ja toista kuumeillaan.Yhdeksän kiertoa mennyt ja nyt aika lääkärille.Ehkä sitten joskus...
Esikoinen pian 4 ja kuopus 1 v. Kolmas vielä haaveissa, ei yritetä vielä...
juuri sain haamun aikaiseksi tikkuun, ilman ehkäisyä ollut 5 kk. Esikoinen täyttää syksyllä 5 v.
Aikaisemmat lapset sain 22- ja 24-vuotiaana.