G: minkä ikäsiä olette ja monettako kuumeilette?
Olen itse 34, toivon toista. Enhän ole liian vanha, enhän..? (Näytää nyt vaan hankalammalta tuo raskautuminen, kuin esikoisen kohdalla 3 vuotta sitten:(
Kommentit (68)
täällä päin. Kahdeksas yritys täälläkin pyörähti käyntiin.. Ei vaan vielä ole haikara löytäny perille asti. Toivottavasti kuitenkin pian tulisi :)
Ikää on pian 25 vuotta ja miehelläni pian 28 vuotta.
Lisbet.
mutta niimpä vaan on vauva antanut itseään odottaa yli 3 vuotta!Nyt on jo toiveet korkeella,tosin menkat ei myöhässä vielä.
Ja mä oon 22 ja mies 23
Molemmat ollaan 26-v. ja ensimmäistä kuumeillaan! Viikon sisällä pitäisi tietää, olenko raskaana!! Jännittää, kaikenmoisia oireita muka jo tunnen..
Yritystä ei aloiteta vielä, mutta aika pian...
eli noinkohan olen LIIAN vanha? =) piuh
Ensimmäinen yrityskuukausi menossa. Vanhin on 3,5 ja nuorin 2 v.
Yritin jo aiemmin vastata, mutta menikin vastaus edelliselle sivulle eli.
Olen 26 ja 7 kierto menossa sekä kierto että yrittäminen epäsäännöllistä mutta tuleehan lapsia silloinkin kun ei suunnitella. Toiveissa useampikin lapsi jos vain ensimmäisestä synnytyksestä " selviää" . Tai jos Jumala lapsia antaa.
Tänä vuonna napsahtaa 38 v. täyteen enkä ole liian vanha =) Toisesta haaveilen ja palstailen vilttiketjussa ja clomisteissa, joka osaltaan kertoo lastensaannin vaikeudesta kohdallani...
ja viidetta haaveillaan ja tehdaan! Kierukan poistin helmikuussa ja heti tarppas, mutta tuulimunaraskaus... Nyt sitten odotellaan vaan kierrosta toiseen ainakin muutama kuukausi, sitten luovutan!
Lapset on 3 ja 10kk eikä mies ole vielä lämmennyt ajatukselle uudesta vauvasta. Esikoista tehtailtiin puoltoista vuotta ja nuorempi tärppäsi heti kun sai luvan tulla. Toivon että mieskin pehmenisi tässä kesän aikana ajatukselle kolmannesta=)
Eka yrityskierto on nyt menossa ja yritys on ainakin ollut kova;)
Isäntäkin on jo vallan lämmennyt ajatukselle ja höpöttelee vauva-juttuja.
ja neljännestä haaveilen.Mieheni ei ole VIELÄ ollenkaan samalla aaltopituudella kanssani raskautumisen suhteen.Kolmatta raskautta varten suostuttelu kesti vuoden.Raskaaksi olen tullut onneksi nopeasti joka kerta.
Olemme molemmat mieheni kanssa 28. Meillä lähti juuri kahdeksas yrityskierto käyntiin. Toivottavasti pian onni osuisi kohdalle...
Ikää löytyy 25 v ja esikoista perheeseen toivotaan. Yritys on vasta alussa.
eli minä 23 ja mies piakkoin 26.. ensimmäinen yritys/kierto menossa ja yritetty on... :) pillerit olleet niin vähän aikaa pois ett taitaa haaveiluksi vielä jäädä, mutta toivoa pitää..
Syksyllä täytän 37-v. Lapset täyttävät tänä vuonna 13,10 ja nuorimmat jotka ovat kaksosia täyttävät 6-v.
Kierukan poistatin helmikuussa-06 eikä toistaiseksi ole vielä täpännyt.
Minä 22 ja mies 24. Ensimmäisestä haaveillaan.Yli vuosi ollaan oltu ilman ehkäsyä ja tosissaan yritetty, sitä ennen 4 kk luotettiin varmoihin päiviin. Taitaa kaikki päivät olla varmoja kun tärppiä ei vaan tule:( Tutkimukset on kohta edessä, kesä vielä katellaan ja sitten lääkäriin.
Olen 35v. ja kuudetta haaveillaan.
minä olen 20 ja mies 24 ja ensimmäisen lapsen ensimmäinen yrityskierto on meneillään (kuumeillut olen kyllä jo melkein 2 vuotta).