G: minkä ikäsiä olette ja monettako kuumeilette?
Olen itse 34, toivon toista. Enhän ole liian vanha, enhän..? (Näytää nyt vaan hankalammalta tuo raskautuminen, kuin esikoisen kohdalla 3 vuotta sitten:(
Kommentit (68)
Seitsemäs vuosi neljännen kuumeilua menossa...siihen sitä mahtuu yritystä, onnea ,pettymystä ,turhautumista kolme km jne.
Lapset täyttävät tänä vuonna 15 ,12 ja 9 ,eli todellinen iltatähti on vauva jos joskus ilmoittaa tulostaan.
Elikkäs kolmas ollut jo vuoden ajan haaveissa, ennestään kaksi tyttöä 95 ja 05 syntyneet. Mies pitäisi saada vielä innostumaan ;)
Esikoinen 1v1kk, sai alkunsa eka yrityksestä. Toinen raskaus alkoi, kun esikoinen sai ekat lisäruokalusikalliset puolen vuoden iässä. Valitettavasti tämä sikiö lakkasi kehittymästä viikolla 8+6. Jälkitarkastuksessa havaittiin kysta, joka sittemmin hävinnyt, jonka takia raskaus ei ollut kovinkaan mahdollinen ko. kiertona. Eli varsinaista otollista yritystä nyt ollut ehkä kuukauden verran. En tiiä sitten miten otollista on pikkukakkosen saaminen, kun miehen kanssa on yhteistä aikaa vain viikonloput :(
Siis vain minulla, ei VIELÄ miehellä, kierukka häiritsee kuumeiluani vielä mooooonta pitkää vuotta.. :(
Edelliset lapset 9½v(n.9kk ehkäisyttä), 3½v (vuosi yritystä) ja 1v2kk(neljäs kierto toi toivotun tuloksen!).
Ehkä joskus minäkin vielä..
P.S. Endometrioosi on kaverina mukana, ja painaa mieltä, ettei pian enää vauvoja tule kun tarpeeksi kauan odottaa.. :(
Esikoinen on 4v (sai alkunsa toisesta kierrosta).
Mies ei ole vielä innostunut, joten yritystä ei vielä ole.
Helou, olen syksyllä 22 täyttävä, mies kohta 26, ensimmäistä kuumeillaan ja yritys alkaapi aika lailla tasan kuukauden päästä :) Tänään loppui viimeisen menkat ehkäisyrengasta käytettyä, sitä ennen pillereitä ja pitää kuukauden päivät varovasti oleskella, ettei ennen häitä tapahdu mitään, jotka ovat juhannuksena ;) tosin tässähän ei tiiä, kauan joutuu yritteleen, mut toivo on korkeella :)
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille yrityksissään!:D
minä 27 ja mies 31. Esikoinen on 3 -vuotias. Toivottavasti pian masussa kasvais pikkukakkonen!
yritystä takana 9 kk, ja nyt Lugesteron-kuuri menossa.
Jollei toivottua tulosta pian tule, aloitan Clomit.
Meillä lapsia yritelty: 9 kk, 4 kk ja 8 kk, nyt taitaa siis tulla " ennätys" ;(
Lapset: pian 16 v, pian 4 v, ja 2 v.