Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 36 ja ihan fiksu, akateeminen nainen johtavassa asemassa. Miksi en löydä samanhenkistä miestä, joka olisi kiinnostunut minusta ihmisenä?

Vierailija
18.04.2018 |

Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.

Mikä miehissä on vikana, kun kaltaiseni naiset eivät kiinnosta?

En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.

Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.

En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.

Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?

Miksi miehen tulee olla "hyvännäköinen", ilmeisesti yleisen mielipiteen mukaan, koska et muuta märittele, mutta sinusta pitää olla "kiinnostunut ihmisenä"?

Ei vaikuta kovin fiksulta tekstiltä.

Ilmeistä provoilua siis.

Varmistui porvoossa kirjoitetuksi kun vastauksiakaan ei kuulu.

Vierailija
22/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi et löydä miestä jos ensimmäinen asia jolla kuvailet itseäsi on akateeminen. Entäs se luonne? Muu kuin fiksuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä naisvihalanka.

Vierailija
24/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon eliittimiehiä. Huippu-uraa tekeviä varakkaita menestyviä miehiä. 95% näistä on oman ikäinen vaimo, 100% on yhtä korkeasti koulutettu ja myös urallaan menestynyt vaimo. Älykkäät miehet eivät huoli nuorta bimboa.

Ainoa ongelma aloittajalla on se, että hän on väärään aikaan liikkeellä. Hyvät fiksut aviomiesainesta olevat miehet vakiintuvat opiskeluaikana, ja eivät päädy toiselle kierrokselle. Joten heitä ei tuossa iässä ole käytännössä juurikaan vapaana. Toki ap voisi tavoitella alle 25 v miehiä, mutta se nyt olisi yhtä realistista kuin vastaavan ikäisen miehen yrittää nuoria naisia. Eli tuskin onnistuu.

Vierailija
25/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaikuta ihmisenä kovin kiinnostavalta, ehkä siksi.

Vierailija
26/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon eliittimiehiä. Huippu-uraa tekeviä varakkaita menestyviä miehiä. 95% näistä on oman ikäinen vaimo, 100% on yhtä korkeasti koulutettu ja myös urallaan menestynyt vaimo. Älykkäät miehet eivät huoli nuorta bimboa.

Ei, mutta älykkään nuoren naisen kyllä huolii.

Vierailija
27/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuna ja akateemisena naisena osaat varmasti prosenttilaskun ja todennäköisyyslaskennan. Alla olevat prosentit on hatusta keksitty, mutta voit halutessasi käyttää omia arvioita:

Hyvännäköinen mies: Tinderissä naiset pistää sydäntä noin 1/50 eli 2%

Akateeminen, mutta ei kuitenkaan KKK tai TKK, eli käytännössä naisvaltaiset alat: Ehkä 2% miespopulaatiosta

Urheilulliset: Tämä ei hirveästi rajoita, koska suurin osa hyvännäköisistä urheilee 90%

Onneksi olkoon. Jos oletamme että akateemisuus ja hyvännäköisyys ei korreiloi, niin vain kolmella termillä sait rajattua niin että vain yksi mies 2778 mahdollisesta kelpaa sinulle.

Tämän lisäksi on otettava huomioon myös että et kelpaa kaikille miehille, mikä laskee todennäköisyyttä entisestään. Onko sinulle esimerkiksi ulkonäöllisesti varaa vaatia sadasta taiteiden maisterista sitä kaikista komeinta yksilöä vai voisiko vaikkapa se viidenneksikymmeneksi komein olla se sinun tuleva miehesi. 

Vierailija
28/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela Merkel on saman näköinen kuin se kuuluisa Aku Ankan puhuva koira.

Vierailija
29/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos käsityksesi on ettei muut kuin akateemiset ole tarpeeksi viksua seuraa sulle, saattaa olla tekemistä asian kanssa.

Vai pitääkö se koulutus olla tittelinä & varallisuutta varten?

Jos kerran itse olet kierrätys/ituhippi, miksei elämäntapanuukailijat(=köyhät miehet) kelpaa?

Vierailija
30/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus paistaa kauaa, samoin ylpeys ja suoranainen ihmisvihaaja. Jos et ole miestä löytänyt vielä tuohon ikään mennessä, niin olet muiden silmissä myös nolo ja hiekkapi**u, joka ei houkuta millään tapaa. Ehkä joku sinusta saisi itselleen näyttävän näköisen (?) kopean muijan, mutta mitä sellaisella oikeasti tekee? Sinulla ei taida olla edes ystäviä, kun noin tarkka olet muiden taustasta.

Mitä muuten sinä tekisit miehellä? Mihin tarvitset miestä? :)

Vierailija
31/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäkin auttaa jos on hyvät tissit. Se jälkeen vasta mies voi olla kiinnostunut mitä on sanottavaa.

Mulla ei edes ole hyvät tissit mutta tykkään seksistä, siitä on ollut apua "miesmarkkinoilla."

Vierailija
32/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kanta pyllypanoon on ehdoton ei, niin on turha ihmetellä missä adonikset luuraa!

Vierailija
33/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vanha ja katkera siinä jo kaksi aika painavaa syyytä miksi et saa niitä parhaimpia miehiä kiinnostumaan.

Vierailija
34/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan kiinnostavilla miehillä on valinnanvaraa (ja suuri osa heistä on jo parisuhteessa). Joko nuo hauskat, älykkäät, urheilulliset ja koulutetut miehet etsivät pelkkää seksiseuraa (koska tietävät, että sellaistakin löytyy heille) tai sitten joka tapauksessa he voivat valita suuresta joukosta naisia. Tein itse tänne av:lle avauksen siitä, kuinka itse olen huomannut, että olen kiinnostunut tietynlaisesta miestyypistä, mutta nämä usein eivät toivo parisuhdetta.

Uskoisin, että saatat tuoda esiin itsestäsi asioita, jotka joko karkoittavat miehet tai jotka eivät ole kiinnostavia asioita ollenkaan.

N40

Vierailija
35/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kelpaisitkin, mutta kohtaanto voi olla ongelma. Tuollaisia miehiä ei ole paljon tuossa iässä vapaana. Toinen, karu, tosiasia on että naiset arvostavat noita piirteitä sekä itsessään että miehissä. Monet miehet hakevat sitten naisita jotain muuta, tai näiden lisäksi heillä on mahdollisuus valita vielä se surplus ominaisuus ( joka usein on kai seksikkyys, mitä ikinä sillä tarkoitetaankaan)

Vierailija
36/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. Liity Mensaan. Siellä niitä on.

Vierailija
37/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hyvännäköinen?

Se on se juttu, jolla akateeminen fiksu nainen pokaa sen eliittimiehensä.

Pitää olla kaunis, hoikka ja kiva luonteeltaan.

Vierailija
38/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ongelma aloittajalla on se, että hän on väärään aikaan liikkeellä. Hyvät fiksut aviomiesainesta olevat miehet vakiintuvat opiskeluaikana, ja eivät päädy toiselle kierrokselle. Joten heitä ei tuossa iässä ole käytännössä juurikaan vapaana. Toki ap voisi tavoitella alle 25 v miehiä, mutta se nyt olisi yhtä realistista kuin vastaavan ikäisen miehen yrittää nuoria naisia. Eli tuskin onnistuu.

Keksitty juttu.

Hoidan työkseni joidenkin koulutettujen ja menestyneiden (joukossa ei siis ole Vesakeskisiä, menestynyt mutta ei koulutettu) ihmisten asioita, joukossa on mm. muutama pörssiyhtiön toimitusjohtaja joiden vaimot olen tavannut pikaisesti.

Menestyneiden miesten vaimoista:

- 100% on fiksuja. Bimbon kanssa ei seurustele yksikään. Yhdellä menestyvällä yrittäjällä oli hetken aikaa vähän bimbomainen hieman alle 30v vaimo, mies itse 50+, mutta he erosivat nopeasti. Tämä oli ainoa poikkeus

- lähes kaikki ovat koulutettuja, linjalla kandi-maisteri-tohtori. Sanoisin pikaisin arvion mukaan 90%

- uraa ei kaikilla ole. On lääkäri, henkilöstöpäällikkö ja yritysjuristi. Mutta sitten on pari "yrittäjää" jotka käytännössä tekevät jotain kivaa jolla ei tienaa (sisustuskonsultointi, life coaching, jne). Olen stalkannut firmojen tulokset. Elävät miestensä tuloilla ihan täysin. On myös parikin kotiäitiä

- suosivat ihan selkeästi nuorempia, mutta eivät parikymppisiä. TAI ovat pariutuneet nuorina, ja ovat yhdessä saman ikäisen kanssa. Miehet itse tyypillisesti 45+

Vierailija
39/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Katkera

- Ylimielinen

- Teennäinen

- Vege

- Vihreä

- Pinnallinen

- Syrjivä

Ja sitten miettii, miksi on vaikea löytää ketään...

Vierailija
40/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa voisin tapailla esim. sinua, mutta tapailen mielummin n 30v naisia. Muutenhan vaikutat mukavalta mutta ehkä olet kasvisruoka- ja kierrätysfasisti? En jaksa kuunnella luennointia kummastakaan.

M40

Hyi. Miksi 30v nainen haluaisi tapailla kaltaistasi paappaa? Omanikäisiäkin on tarjolla. Kun on ihan itsellä se akateeminen koulutus niin voi tienata omat rahat, elättäjälle ei ole tarvetta

T: N 28 (KTM)