Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 ja ihan fiksu, akateeminen nainen johtavassa asemassa. Miksi en löydä samanhenkistä miestä, joka olisi kiinnostunut minusta ihmisenä?

Vierailija
18.04.2018 |

Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.

Mikä miehissä on vikana, kun kaltaiseni naiset eivät kiinnosta?

En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.

Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huoli minua? Olen tyhmä ja kouluttamaton. En urheile, mutta ryyppään paljon.

Vierailija
2/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 10 vuotta liian vanha fiksulle ja akateemiselle johtajamiehelle. Siis tämähän on todella yksinkertainen asia. Tuollainen mies voi ottaa kenet vaan, kun taas naisen kiinnostavuus miesten silmissä vain laskee, jos hän on kompetentti ja kilpailullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa tkk:ssa on? T. Dippainsseihin sekaantuja.

Vierailija
4/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin auttaa jos on hyvät tissit. Se jälkeen vasta mies voi olla kiinnostunut mitä on sanottavaa.

Vierailija
5/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateemisesti kouluttautunut enkä johtavassa asemassa, mutta voisin olla samanhenkinen...kelpaako?

Vierailija
6/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän olevani pettynyt ja katkera. Vähemmän koulutetut ja tyhmemmät naiset ympäriltäni löytävä todellisia unelmamiehiä mutta minä en löydä ketään.

Mikä miehissä on vikana, kun kaltaiseni naiset eivät kiinnosta?

En ole kylmäkiskoinen uranainen, vaan ihan mukava ja älykäs daami, joka pitää kulttuurista, harrastaa kieliä ja rakastaa kasvisruokaa ja kierrätystä. En ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti. Minua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta. Luulisi että miehet tulisivat hyvin juttuun minun kanssani.

Missä kaikki älykkäät, hyvännäköiset ja urheilulliset akateemiset miehet (ei KKK tai TKK) ovat?

Miksi miehen tulee olla "hyvännäköinen", ilmeisesti yleisen mielipiteen mukaan, koska et muuta märittele, mutta sinusta pitää olla "kiinnostunut ihmisenä"?

Ei vaikuta kovin fiksulta tekstiltä.

Ilmeistä provoilua siis.

Vierailija
7/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä vähemmän koulutetuilla naisilla ei ole noin typeriä kriteereitä? Ei ihan nappaa nainen, jolle kelpaisin HY:n fyysikkona mutta en TKK:n fyysikkona

Vierailija
8/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mainitsit heti avauksessa olevasi akateeminen ja johtavassa asemassa. Projisoit miehiin asiat joita itse haet miehistä (raha ja status). Ne eivät ole asioita joita miehet ensisijaisesti hakevat naisista.

Kirjoitetaanpa kuvaus uudestaan. Olet:

- ihan mukava (et siis supermukava ja erittäin naisellinen)

- älykäs

- pidät kulttuurista, harrastat kieliä, rakastat kasvisruokaa ja kierrätystä

- et ole tiukkapipo, vaan parantumaton rationalisti

- sinua ei hömppä ja hullutukset kiinnosta

Siis käytännöllinen mutta vähän tylsä perusnainen.

Mies jota haet on älykäs, koulutettu (arvostettu ominaisuus miehessä), menestynyt (arvostettu ominaisuus miehessä), komea, urheilullinen, jne. Siis eliittimies.

Ja kysymyksesi oli miksi et saa haluamaasi miestä..?

Vierailija
9/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kritereihin sopivat miehet saa 10-15v nuoremman naisen. Miksi ottaisi naisen jolla on munasarjat jo homeessa?

Vierailija
10/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin sinä! En tiedä missä mättää :(

Vierailija
11/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi mies ottaa usein mieluummin kauniimman ja nuoremman ja vähemmän katkeran, elämäniloisen naisen. Mies ei etsi naisesta statusta ja akateemisia ja urameriittejä, joten niillä et tee parinvalinnassa mitään. (Itsellesi ne ovat varmasti tärkeitä ja antoisia juttuja, ja se on ihan oikein.)

Vierailija
12/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aika suppeat kriteerit jos ei kkk tai tkk edes käy....

Vierailija
13/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen kuin sinä! En tiedä missä mättää :(

Ap:n teksti kertoo pinnallisesta ihmisestä.

Vierailija
14/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et huoli minua? Olen tyhmä ja kouluttamaton. En urheile, mutta ryyppään paljon.

Eihän AP itsekään liiku?

Vierailija
15/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Siksi koska mainitsit heti avauksessa olevasi akateeminen ja johtavassa asemassa. Projisoit miehiin asiat joita itse haet miehistä (raha ja status). Ne eivät ole asioita joita miehet ensisijaisesti hakevat naisista.

- älykäs

Mies jota haet on älykäs, koulutettu (arvostettu ominaisuus miehessä), menestynyt (arvostettu ominaisuus miehessä), komea, urheilullinen, jne. Siis eliittimies.

Miksi tällaiset miehet haluavat puolisokseen nuoren lapsinaisen? Siis tylsän ja heikon (ja mahdollisesti) hieman angstisen pikku tytön, ainakin itseensä verrattuna? Ovatko nämä miehet hieman "pedofiliaan" taipuvaisia? Ottavat tällaisen tyttösen ikään kuin lemmikikseen, kuin koiraksi tai kissaksi.

Vierailija
16/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- älykäs

Miksi tällaiset miehet haluavat puolisokseen nuoren lapsinaisen? Siis tylsän ja heikon (ja mahdollisesti) hieman angstisen pikku tytön, ainakin itseensä verrattuna? Ovatko nämä miehet hieman "pedofiliaan" taipuvaisia? Ottavat tällaisen tyttösen ikään kuin lemmikikseen, kuin koiraksi tai kissaksi.

Ihmettelen myös miksi eivät lähettele angela merkelille rakkauskirjeitä. Siinä vasta kouluttaunut ja vaikuttava nainen. Idiootteja miehet kaikki.

Vierailija
17/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kritereihin sopivat miehet saa 10-15v nuoremman naisen. Miksi ottaisi naisen jolla on munasarjat jo homeessa?

Taisi tulla taas yllätyksenä naisten hedelmällisyys alapeukuttajille.

Vierailija
18/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha. Usko tai älä niin menestynyt akateeminen +30-vuotias mies on aika kuumaa valuuttaa myös paljon nuorempien naisten keskuudessa.

Vierailija
19/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän AP itsekään liiku?

Ryyppääminen menee liikunnasta.

Vierailija
20/133 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile siipanmetsästystä vaikka kirkolliskokouksesta. Dippainsseille tai ekonomeille olet eittämättä liian vakavaa seuraa.

DI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi