Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron harkinta seksinpuutteen takia: kannattaako odottaa, että pikkulapsivaihe on ohi ja nuorinkin koululainen?

Vierailija
18.04.2018 |

Tai ainakin eskari?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli seksiä heti kun paikat oli kunnossa. Miten voi elää kuukausia tai vuosia ilman seksiä?

hyvin.

Seksin haluamattomuus on seurausta siitä että rakkaus kuoli.

Ei sitä silti heti halua ruveta avioeroamaan, mikä on pirunmoisen hajottava prosessi.

Seksin puutteeseen ei kuole, mutta rakkaudenpuutteeseen voi kuolla, vaikkei sitä heti huomaa.

Vierailija
42/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota lasten takia? Voi hyvä jumala mitä paskaa. Lapset eivät ansaitse kotia, jossa vanhemmilla ei ole hyvä olla ja saavat siihen päälle vielä kieroutuneen ja huonon parisuhdemallinkin. Lasten kannalta nimenomaan kannattaa panostaa myös omaan onnellisuuteen! Kyllä ne vaistoavat, että jokin on pielessä ja pahimmillaan syyttävät itseään siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota lasten takia? Voi hyvä jumala mitä paskaa. Lapset eivät ansaitse kotia, jossa vanhemmilla ei ole hyvä olla ja saavat siihen päälle vielä kieroutuneen ja huonon parisuhdemallinkin. Lasten kannalta nimenomaan kannattaa panostaa myös omaan onnellisuuteen! Kyllä ne vaistoavat, että jokin on pielessä ja pahimmillaan syyttävät itseään siitä.

Kuinka nopeasti mielestäsi kannataa erota kun suhteessa alkaa mennä huonosti?

Vierailija
44/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen voi antaa mitään aikaa, sen vain tietää. Ja sehän on aivan täysin ihmiskohtaista, en minä voi sanoa siihen mitään. Minulle seksi on aivan äärimmäisen tärkeää ja syyksi eroon riittäisi jo sekin, että seksi olisi vääränlaista/huonoa, mutta jollekin jolle ei ole samoissa määrin, asia näyttäytyy aivan eri kontekstissa. Minä lähtisin sitten kun kokisin, että en halua tätä elämältäni ja asia ei olisi korjattavissa, samapa se onko se viikon vai kolmen vuoden projekti, joka on johtanut siihen tilanteeseen tai tunteeseen. Mutta ennen kaikkea asia kannattaisi kuitenkin pyrkiä korjaamaan ennemmin.

Vierailija
46/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta minulle tärkeintä on suunta. Jos kumpikin on sitoutunut tilanteen korjaamiseen ja edistystä tapahtuu, ei ole syytä lähteä, mutta jos näitä merkkejä ei ole, kannattaa lähteä heti. Aika usein toisen mielestä mitään ongelmaa ei olekaan...

Vierailija
47/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ja pariterapia! Nämä ennen eroa!

Vierailija
48/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa seksiä on ollut viiden vuoden aikana viisi kertaa, eli keskimäärin kerran vuodessa. Olen miettinyt eroa usein, mutta toisaalta suhteessa on kaikki muu kunnossa. Mitään takeita seksistä ei ole, vaikka eroaisin. Siksi siis olen edelleen naimisissa, vaikka seksi onkin itselleni tärkeää.

N43

Vierailija
49/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastauksessa kirjoittelee pihtari joka on katkera ku ukko lähti sellaisen matkaan jolla on normaali seksielämä 🙋

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rikkoisit perheesi ainoastaan jyystön puutteen takia? Ei ole todellista

Joo parempi että hommaat salasuhteen, tärkeintähän on että perhe pysyy kasassa, sama se miten onneton on.

Aika huonosti menee, jos surkeaan oloon riittää seksin puuttuminen. Lisäksi voin sen sanoa, että oma onneton olo ei ole mitään verrattuna siihen tunteeseen, kun näkee lastensa olevan onnettomia ja voivan pahoin. Asian omakohtaisesti kokeneet tietävät varmaan mistä puhun

Vierailija
50/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää pihtarit jotka aina kuvittelee että kyse on vain seksistä, ikäänkuin toisen torjunta ei vaikuttaisi mihinkään tunnetasolla.

ensinnäkin seksuaalinen torjunta satuttaa aina, ja jos se on usein toistuvaa ja pitkäkestoista tulee torjutulle olo ettei kelpaa rakkaalleen, väkisinkin miettii että olenko niin ruma että puoliso ei kiihotu.

Asiasta on todennäköisesti puhuttu, tai yritetty puhuu kun pihtari kieltäytyy puhumasta ja loukkaa taas

Vierailija
51/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suhteessa seksiä on ollut viiden vuoden aikana viisi kertaa, eli keskimäärin kerran vuodessa. Olen miettinyt eroa usein, mutta toisaalta suhteessa on kaikki muu kunnossa. Mitään takeita seksistä ei ole, vaikka eroaisin. Siksi siis olen edelleen naimisissa, vaikka seksi onkin itselleni tärkeää.

N43

Ei se kauhean tärkeää voi olla.

Vierailija
52/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä pihtaajia vaivaa?

Jos ei tee mieli seksiä eikä koe vian olevan toisen ulkonäössä niin miksi pihtarit tuhoaa oman parisuhteensa sillä että ei tee asialle mitään? Ensin lääkäriin sitte seksuaaliterapeutille. Itse jouduin 2 vuotta kestää kusipää äijää, jonka ainoa kommentti haluttomuuteensa oli ; en tiedä.

Mitään ei ongelmalleen yrittänyt tehdä. Ihan haukkunsa ansaitsi .

Vierailija
53/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kokeilisi sellaista systeemiä että teen aloitteen kerran kuussa kahden vuoden ajan ja jos pakkeja tulee enemmän kuin seksikertoja, sanon että nyt aion alkaa harrastaa säännöllistä seksiä ja jos ei kotona onnistu, jossain muualla sitten. Ap

Vierailija
54/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rikkoisit perheesi ainoastaan jyystön puutteen takia? Ei ole todellista

No teillä ei taida olla kummoista seksiä. Varmaan sitä jyystöä ilman tunteita. 

Vierailija
55/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kokeilisi sellaista systeemiä että teen aloitteen kerran kuussa kahden vuoden ajan ja jos pakkeja tulee enemmän kuin seksikertoja, sanon että nyt aion alkaa harrastaa säännöllistä seksiä ja jos ei kotona onnistu, jossain muualla sitten. Ap

Oletko ehdottanut seksuaali- tai pariterapiaa? Itse olen haluton osapuoli suhteessa. Haluttomuudelleni on olemassa tietyt syyt, joita olen useasti kertonut toiselle osapuolelle. Hän ei ole halunnut tehdä asioiden muuttamisen eteen mitään, ainut ongelma hänen näkökulmastaan on vähäinen seksi.

Vierailija
56/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no avaa nyt vähän lisää, kuinka paljon sinä teet töitä sen eteen että puoliso jaksaisi? autat kotitöissä, annat puolisolle myös omaa aikaa ja lepoa arjen pyörityksestä? vai meneekö niin, että puoliso hoitaa kodin ja lapset ja sinä kuvittelet pienessä päässäsi, että vielä sen jälkeen pitäsi sinua jaksaa viihdyttää?

Annahan tämän vanhan virren jo olla. Alkaa olla liian stereotyyppistä olettaa että pihtaavan puolison saa vain kun laiminlyö suunnilleen kaikki velvollisuutensa. Voin kertoa, että se on vaan pieni osa jolla on näin.

Vierailija
57/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt on varmaan ihan itsestäänselvyyksiä, mutta oletko kysynyt puolisoltasi, että onko kaikki hyvin? Teethän osasi yhteisen talouden, kodin ja perheen hyvinvoinnin ja huollon eteen? Onko sairauksia, stressiä, työttömyyttä, rahahuolia tms?

Jos kaikki on hyvin, noin niinkun päällisin puolin, niin en minä ainakaan kauaa seksittömyyttä katselisi. Lapset ovat onnellisia, kunhan vanhemmat ovat onnellisia. Ja pienet tottuvat kaikkeen, ja ne vähän isommat myös.

T: eroperheen lapsi

Vierailija
58/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehdottanut seksuaali- tai pariterapiaa? Itse olen haluton osapuoli suhteessa. Haluttomuudelleni on olemassa tietyt syyt, joita olen useasti kertonut toiselle osapuolelle. Hän ei ole halunnut tehdä asioiden muuttamisen eteen mitään, ainut ongelma hänen näkökulmastaan on vähäinen seksi.

Onko nää ongelmat vaan siihen toiseen osapuoleen liittyviä? Miksi menitte yhteen alunperin?

Vierailija
59/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei todellakaan ole ”hyvin” ja seksinpuutteen takia vielä huonommin. Ei suostu pariterapiaan. Olen saanut selityksiä haluttomuuteen enkä ole jaksanut huomioida niitä parhaalla mahdollisella tavalla, koska kärsin itse niin kovasti pitkään jatkuneesta huomion puutteesta. Ap

Vierailija
60/81 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei todellakaan ole ”hyvin” ja seksinpuutteen takia vielä huonommin. Ei suostu pariterapiaan. Olen saanut selityksiä haluttomuuteen enkä ole jaksanut huomioida niitä parhaalla mahdollisella tavalla, koska kärsin itse niin kovasti pitkään jatkuneesta huomion puutteesta. Ap

Aloittaisin selvittelyn noista muista ongelmista. Usein se saa sitten seksinkin luistamaan, kun parisuhde, kommunikaatio, perhe-elämä ja koti toimivat. Jos vielä sittenkin tökkii niin tiukka keskustelu alulle vaan.